bij de AH kun je gewoon prima feta halen, op de vleeswaren/kaasafdeling.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, sorry. Nou ja, met de feta en de vieze Deense blokjes was ik nog een soort van ontopic, toch
Rama is een lijn producten van namaakboter (margarine) en namaak room voor in de keukenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:48 schreef Isegrim het volgende:
Wat is rama?
Ah. Ik heb het nut van dat soort dingen nooit echt begrepen. Wat is de toegevoegde waarde? Roomboter is heerlijk en echte room ook (ik heb gister nog clotted cream met 55% vet gehaald voor in een soepquote:Op zondag 14 maart 2010 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rama is een lijn producten van namaakboter (margarine) en namaak room voor in de keuken
Niet dat ik weet, maar Rama welquote:Op maandag 15 maart 2010 12:58 schreef -Mellow- het volgende:
Is koksroom/ kookroom ook plantaardig dan? ik heb het eigenlijk nog nooit gekocht
ik vroeg t omdat je t in de OP over "koksroom ipv echte room" hebtquote:Op maandag 15 maart 2010 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar Rama wel
Lager vet percentage, toevoeging van andere spullen, etc.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik vroeg t omdat je t in de OP over "koksroom ipv echte room" hebt
omdat mensen dom zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef -Mellow- het volgende:
idd heb t net even gecheckt in de supermarkt. deels room, deels plantaardig, stabilisatoren, zetmeel enzo. Ik snap niet waarom je dat in je eten zou willen gooien ipv gewone room.
goed puntquote:
Omdat mensen aangepraat wordt dat het gezond is.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:33 schreef -Mellow- het volgende:
idd heb t net even gecheckt in de supermarkt. deels room, deels plantaardig, stabilisatoren, zetmeel enzo. Ik snap niet waarom je dat in je eten zou willen gooien ipv gewone room.
De biologische slager hier ook als ik zijn vlees te mager vind.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:28 schreef -Mellow- het volgende:
Ja die enorme hysterie bij het horen van het woord vet, gek word ik er van. Zelfs de poelier lacht me bijna uit als ik om kippevet vraag
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat mensen aangepraat wordt dat het gezond is.
Tijdje terug een vrouwtje voor me bij de kassa met een hele berg apart verpakte plakjes ontbijtkoek. Ik zeg tegen haar, nou, die zijn geliefd bij u thuis.
Zij: Ja, en zo gezond!
Ik: Gezond? pardon?
Zij: Triomfantelijk, Jaaa, want er zit geen vet in...
![]()
![]()
Doet me denken aan de Chupa-Chups reclame waarin een of andere voetballer de lolly's aanprees als "vetvrij". Dat die dingen bijna volledig uit suiker bestaan is niet belangrijk, want geen vet.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat mensen aangepraat wordt dat het gezond is.
Tijdje terug een vrouwtje voor me bij de kassa met een hele berg apart verpakte plakjes ontbijtkoek. Ik zeg tegen haar, nou, die zijn geliefd bij u thuis.
Zij: Ja, en zo gezond!
Ik: Gezond? pardon?
Zij: Triomfantelijk, Jaaa, want er zit geen vet in...
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |