Iedereen zeurt nu al dat het te saai is, hedentendage zoiets als BB1 uitzenden is commerciële zelfmoord.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:25 schreef versabommie het volgende:
trug naar de basis denk ik, dat was de beste formule..
Ik denk dat het wel kan. Als ik naar de cijfers kijk, dan zit daar toch aardig groei in en gaat er ook in die paar weken redelijk geld in om. En dat met maar een paar streamers! Als je wat meer pr gaat bedrijven, dan moet je er welhaast een leuke boterham mee kunnen verdienen. Ook vrijwilligers hoeft geen probleem te zijn, als ze maar weten wat ze moeten doen en vooral wat ze moeten laten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Neen.
Ik vraag mij af of er nog wel een markt voor een RLS is in Nederland na het geweld van DGK.
Wat willen de kijkers?
Ik heb totaal geen benul hoeveel mensen hier online naar kijken en heb eigenlijk het gevoel dat het niet levensvatbaar is zonder met flink aantal knullige vrijwilligers te werken die de boel uiteindelijk in de soep laten draaien.
De impact in de media is vooralsnog verwaarloosbaar.
als je daar weer de komende 3 dagen vrolijk van wordt ...wie ben ik dan om je tegen te houden ...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
we zijn in staat je stuk te maken he
Heb je een voorbeeld van die cijfers?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat het wel kan. Als ik naar de cijfers kijk, dan zit daar toch aardig groei in en gaat er ook in die paar weken redelijk geld in om. En dat met maar een paar streamers! Als je wat meer pr gaat bedrijven, dan moet je er welhaast een leuke boterham mee kunnen verdienen. Ook vrijwilligers hoeft geen probleem te zijn, als ze maar weten wat ze moeten doen en vooral wat ze moeten laten.
Die hou ik al die weken al bij, hier de stand van de halve finale De deelnemersrankingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van die cijfers?
Als je het op tv uitzendt kun je het op teletekst nazoeken en hits van dit subforum zeggen mij weinig nu écht vrijwel iedereen een breedband internetverbinding heeft.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die hou ik al die weken al bij, hier de stand van de halve finale De deelnemersranking
De impact is vooralsnog verwaarloosbaar maar er zit zo ontiegelijk veel potentie in. Daar ben ik heilig van overtuigd. Met de juiste formule kan het echt exploderen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Neen.
Ik vraag mij af of er nog wel een markt voor een RLS is in Nederland na het geweld van DGK.
Wat willen de kijkers?
Ik heb totaal geen benul hoeveel mensen hier online naar kijken en heb eigenlijk het gevoel dat het niet levensvatbaar is zonder met flink aantal knullige vrijwilligers te werken die de boel uiteindelijk in de soep laten draaien.
De impact in de media is vooralsnog verwaarloosbaar.
Dan heb je volgens mij dus echt een rel à la 'ZWARTE MOEDER LAAT KINDEREN IN DE STEEK!' nodig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:44 schreef Rica het volgende:
De impact is vooralsnog verwaarloosbaar maar er zit zo ontiegelijk veel potentie in. Daar ben ik heilig van overtuigd. Met de juiste formule kan het echt exploderen.
Zat ik redelijk in de buurt met die 40.000.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: die cijfers kloppen wel aardig denk ik![]()
Ah, je verdenkt ze ervan dat ze zelf die tellers omhoog schroeven? Daar heb ik ook wel aan gedacht, maar als dat uit zou komen dan kunnen ze voorgoed opbokken. En ze willen juist transparant zijn en meerdere afleveringen. Daarnaast zitten er vrijwilligers van Fok!, het zou geheid uitlekken denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zat ik redelijk in de buurt met die 40.000.
Maar wie controleert de cijfers van de site.
Ik heb nog geen notaris achter een laptop zonder kabel gezien zoals bij de finale van BB3. (toen wifi volgens mij nog niet gebruikt werd.)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij dus echt een rel à la 'ZWARTE MOEDER LAAT KINDEREN IN DE STEEK!' nodig.
De reden dat BB in bv Engeland volgens mij nog werkt is omdat de tabloids er over schrijven, hier is de mediastilte oorverdovend.
Buitenlanders gaan sowieso niet (hier) kijken omdat ze de taal niet verstaan.
Dus nogmaals mijn tip aan de redactie: Als jullie internationaal willen gaan, zorg voor een groot schandaal.
Ik heb die fans nog niet op een kritsche noot kunnen betrappen en ik las ook ergens iets over een contract dat ze getekend hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daarnaast zitten er vrijwilligers van Fok!, het zou geheid uitlekken denk ik.
Geen idee of ook zij een contract hebben getekend, ik denk het niet hoor. Maar dan nog gaat het geheid uitlekken. Bovendien, Pietje, Gert, Shoarma, Copycat, ze zijn er allemaal geweest en als die onraad ruiken dan melden ze het vast wel. Ik ben redelijk wantrouwend, het schoot mij dan ook wel even door m'n hoofd, maar ik geloof niet dat ze daarmee gesjoemeld hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb die fans nog niet op een kritsche noot kunnen betrappen en ik las ook ergens iets over een contract dat ze getekend hebben
maanvis bleef wel lekker kritisch ondanks hij daar een paar keer is langsgeweestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb die fans nog niet op een kritsche noot kunnen betrappen en ik las ook ergens iets over een contract dat ze getekend hebben
Jij was anders uiterst niet welkom bij het paranoide af.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen idee of ook zij een contract hebben getekend, ik denk het niet hoor. Maar dan nog gaat het geheid uitlekken. Bovendien, Pietje, Gert, Shoarma, Copycat, ze zijn er allemaal geweest en als die onraad ruiken dan melden ze het vast wel. Ik ben redelijk wantrouwend, het schoot mij dan ook wel even door m'n hoofd, maar ik geloof niet dat ze daarmee gesjoemeld hebben
Viel wel mee denk ik? Dat paranoide zat er maar bij eentje tussen de orenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Jij was anders uiterst niet welkom bij het paranoide af.
Dat werd hem dan wél weer kwalijk genomen door in ieder geval eentje daar bij die Bunker. Maar idd, hulde voor Maanvisquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
maanvis bleef wel lekker kritisch ondanks hij daar een paar keer is langsgeweest![]()
Maar dat viel wel een beetje uit de toon idd.
Tsja, met het concept op zich was zelfs niet eens zo heel veel mis, maar aftrappen met een gezellig samenzijn van een handjevol keuvelende semi-bekende Nederlanders, waaronder nota bene Huub en Jaap, voor mij symbool van overgeregisseerde goedkope ranzigheid, in een bunker die een uitgewoonde kelder van ook alweer zo'n wannabe-celebrity bleek te zijn, en dan daar bovenóp een bemoederende regie van FOK! zelf, met o.a. bezoekschema's, was voor mij voldoende om mijn sociale leven niet bij voorbaat voor een maand vaarwel te zeggen om me volledig hier op te gaan storten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:13 schreef APK het volgende:
Wat stond jou bij voorbaat niet aan mbt het concept?
Ik was ook sceptisch over de kickoff maar omdat Danny er zat werd het juist geen incestueze aangelegenheid.Ik denk dat jij je best had vermaakt met een maandje bunker hoor,quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, met het concept op zich was zelfs niet eens zo heel veel mis, maar aftrappen met een gezellig samenzijn van een handjevol keuvelende semi-bekende Nederlanders, waaronder nota bene Huub en Jaap, voor mij symbool van overgeregisseerde goedkope ranzigheid, in een bunker die een uitgewoonde kelder van ook alweer zo'n wannabe-celebrity bleek te zijn, en dan daar bovenóp een bemoederende regie van FOK! zelf, met o.a. bezoekschema's, was voor mij voldoende om mijn sociale leven niet bij voorbaat voor een maand vaarwel te zeggen om me volledig hier op te gaan storten.
Als het echt een goedlopend concept wordt zullen die vrijwilligers ook betaald willen worden natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel kan. Als ik naar de cijfers kijk, dan zit daar toch aardig groei in en gaat er ook in die paar weken redelijk geld in om. En dat met maar een paar streamers! Als je wat meer pr gaat bedrijven, dan moet je er welhaast een leuke boterham mee kunnen verdienen. Ook vrijwilligers hoeft geen probleem te zijn, als ze maar weten wat ze moeten doen en vooral wat ze moeten laten.
Goede mail, jammer van die opmerkingen eronder.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef Danny het volgende:
Onderstaande mail is vanmorgen vroeg naar Bart en Bram verzonden:
[..]
Kom maar op met de 'sneu' en 'kinderachtig' opmerkingen...
Bedanktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat werd hem dan wél weer kwalijk genomen door in ieder geval eentje daar bij die Bunker. Maar idd, hulde voor Maanvis
Zo goed is de "samenwerking" dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Goede mail, jammer van die opmerkingen eronder.
Vandaag trouwens een stuk over Bunker in de Volkskrant, geen woord over FOK! helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |