abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69372646
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef Danny het volgende:

[..]

staat al in de COS.
Iets met duidelijker afspraken vooral, en betere communicatie. En de toezegging van Bram dat the Bunker 2 minder ad-hoc gaat zijn, de opdrachten beter voorbereid en getest zijn, het concept volledig af is etc.
Verder blijft FOK! gewoon onafhankelijk qua inhoud en berichtgeving en kan ik gewoon m'n gang gaan zonder gedoe. Ze konden zich prima vinden in veel argumenten en klachten van zowel mij als andere streamers, maar waren wel wat geschrokken van de felheid van de reacties. Uitgelegd hoe en wat en eigenlijk was er verder geen probleem.
Ik wilde graag dat er meer duidelijkheid zou komen naar de kijker toe en die komt er. Een aantal dingen zal NOG transparanter worden en op punten waar de redactie moet ingrijpen zal aan de streamer duidelijk worden gemaakt waarom er wordt ingegrepen. Bv waarom een feest korter duurt, waarom iemand naast mascara ook make-up krijgt, hoe het nou zit met zo'n fietsopdracht etc.
Kortom; goed overleg geweest.
Het spel was volgens jou niet eerlijk, belachelijke opdrachten, je hebt het spel zelfs zo beïnvloedt door Jeroen allemaal minstemmen te geven en Marielin zoveel plusstemmen, waardoor heel veel mensen zijn afgehaakt om nog te stemmen, en dan is er maar één gesprekje nodig en alles is weer koek en ei?
  maandag 25 mei 2009 @ 08:52:31 #298
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69372682
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:50 schreef AnneLo het volgende:

je hebt het spel zelfs zo beïnvloedt door Jeroen allemaal minstemmen te geven en Marielin zoveel plusstemmen,
Dat is het concept, je mag net zoveel stemmen als je wilt. Danny is niet de enige namelijk die op een avond meer dan 1000 stemmen tegelijk gaf.

Als bij TBO2 meer kijkers en stemmers komen wordt het meteen moeilijker om te beinvloeden met een paar stemmen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 25 mei 2009 @ 09:01:31 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69372858
quote:

[..]
en dan is er maar één gesprekje nodig en alles is weer koek en ei?
Wat flauw! Als je toch een duidelijk gesprek hebt waarin de gang van zaken opgehelderd wordt en de belangrijkste pijnpunten worden opgelost, waarom zou je dan niet bijdraaien?
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 09:02:06 #300
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69372868
quote:

[..]

Het spel was volgens jou niet eerlijk, belachelijke opdrachten, je hebt het spel zelfs zo beïnvloedt door Jeroen allemaal minstemmen te geven en Marielin zoveel plusstemmen, waardoor heel veel mensen zijn afgehaakt om nog te stemmen, en dan is er maar één gesprekje nodig en alles is weer koek en ei?
Ze hebben geen enkel probleem met dat stemmen van mij gehad hoor. Logisch ook, want dat is nu eenmaal het concept. Je kunt stemmen. Zoveel je wilt. Net als bij alle andere real life shows, talentenjachten etc.
Verder zijn er meer mensen die grof gestemd hebben hoor, alleen weet je het daar niet van. Maar ik heb werkelijk niets gedaan dat niet iedereen kan en mag doen. Dat JIJ er een probleem mee hebt maar nog niet dat dat ook maar een seconde tussen B&B en mijzelf een probleem is geweest
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')