abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2009 @ 12:54:26 #276
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69348054
Uit de Telegraaf een maand eerder
quote:
ma 23 mrt 2009, 16:47 Big Brother Bart brengt The Bunker van onze
AMSTERDAM - Bart Spring in 't veld, de winnaar van de allereerste Big Brother, start op 24 april met de realityshow The Bunker.

In deze eerste online reality show zullen de kijkers voor het eerst direct invloed hebben op het wel en wee van de deelnemers.

Acht deelnemers leven 25 dagen lang in een donkere bunker en zijn volledig onttrokken aan alle luxe. De kijker heeft alle regie in handen. Boodschappenlijsten en weekopdrachten worden door hen samengesteld. Luxe wordt de deelnemers gegund door de kijker, maar kan ook weer zo worden afgenomen. De kijker koopt online stem-credits en kan direct zien wat het gevolg is van een uitgebrachte stem. Van elke stem gaat een percentage in de prijzenpot.

Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal 10.000 euro.

De locatie van The Bunker wordt vooralsnog geheim gehouden. Het programma is in samenwerking met FOK! en KPN ontwikkeld.
Dat Bram in een artikel wordt genoemd dat wordt geplaatst op de LAATSTE dag zegt niks over hoe het verder in de media is gebracht. Ook bij L&C werd gedaan of het van Bart was.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 24 mei 2009 @ 12:59:35 #277
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69348167
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:54 schreef Stefan het volgende:
[..]

Dat Bram in een artikel wordt genoemd dat wordt geplaatst op de LAATSTE dag zegt niks over hoe het verder in de media is gebracht. Ook bij L&C werd gedaan of het van Bart was.
Sterker nog, geen Bram te zien. Weet niet eens of hij genoemd is.
We worden weer flink belazerd.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 13:09:13 #278
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69348393
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:54 schreef Stefan het volgende:
[..]

Sunny beweert dat het "in de media wordt gebracht als Barts kindje". Ik nuanceer dat door het meest recente artikel in een groot landelijk dagblad aan te halen, waarin expliciet vermeld staat dat het door Bram is ontwikkeld.

En óók in het persbericht dat naar de media is verstuurd en dat ook op de site te vinden is, staat dat het programma is "ontwikkeld door Bram Recourt, eigenaar en creative director van Enjoy Media. In samenwerking met Bart Spring in ’t Veld (winnaar Big Brother 1) is het programma verder tot in details vormgegeven."

Dat Bart naar voren is geschoven als het gezicht van het programma en als woordvoerder, is natuurlijk volkomen logisch.
Dat een krant als De Telegraaf het niet zo heel nauw neemt met de journalistieke zorgvuldigheid, vind ik ook niet verbazingwekkend.

Beter je huiswerk doen Stefan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 24 mei 2009 @ 13:11:29 #279
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69348448
Ik kan me voorstellen dat Bart het idee heeft geopperd. Het door Bram verder is uitgewerkt en in een format/concept is gegoten en ontwikkeld.

Als ontwikkelaar blijft Bram de houder van het concept/format en heeft de verantwoordelijkheid dat het wordt uitgevoerd binnen zijn kaders.

Als Bart als Hoofdredacteur zich niet aan die kaders houdt, zou hij op het matje geroepen moeten worden.

Volgens mij gaat dat bij een Talpa ook zo. Talpa (JdM) bemoeide zich er ook openlijk mee als de redactie zich niet aan het format hielden. Of hij moest daar toestemming voor geven.

Lijkt me een beetje moeilijk als Bart en Bram close vriendjes zijn.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 24 mei 2009 @ 13:15:38 #280
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69348560
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Sunny beweert dat het "in de media wordt gebracht als Barts kindje". Ik nuanceer dat door het meest recente artikel in een groot landelijk dagblad aan te halen, waarin expliciet vermeld staat dat het door Bram is ontwikkeld.

En óók in het persbericht dat naar de media is verstuurd en dat ook op de site te vinden is, staat dat het programma is "ontwikkeld door Bram Recourt, eigenaar en creative director van Enjoy Media. In samenwerking met Bart Spring in ’t Veld (winnaar Big Brother 1) is het programma verder tot in details vormgegeven."

Dat Bart naar voren is geschoven als het gezicht van het programma en als woordvoerder, is natuurlijk volkomen logisch.
Dat een krant als De Telegraaf het niet zo heel nauw neemt met de journalistieke zorgvuldigheid, vind ik ook niet verbazingwekkend.

Dat het in de media zijdelings werd aangehaald oke. Bart zelf in gesproken woord noemde Bram even vluchtig. Maar presenteerde het echt wel als zijn kindje.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 13:26:53 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69348862
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat het in de media zijdelings werd aangehaald oke. Bart zelf in gesproken woord noemde Bram even vluchtig. Maar presenteerde het echt wel als zijn kindje.
Zijdelings aangehaald? Er wordt in zowel het persbericht als in De Volkskrant expliciet vermeld dat het programma is ontwikkeld door Bram Recourt, eigenaar van Enjoy Media.

Wanneer is het dan niét "zijdelings"? Als er alinea's lang wordt doorgegaan over Bram?
Was het dan wél goed geweest volgens jou? (En onleesbaar).

En verder is Bart natuurlijk wél de hoofdredacteur en presentator, en heeft hij een belangijke rol gespeeld in de vormgeveing van het programma.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_69365053
De olifant blijkt uiteindelijk dus toch een mug te zijn. Ach, het was wél vermakelijk leesvoer.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_69365472
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef Talitha het volgende:
De olifant blijkt uiteindelijk dus toch een mug te zijn. Ach, het was wél vermakelijk leesvoer.
Ja, een RLS is natuurlijk en per definitie een mug. Maar 't is toch hartstikke leuk om je af en toe over zo iets lekker druk te maken
  Admin zondag 24 mei 2009 @ 22:44:06 #284
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69366765
TBO2 en FOK! gaan gewoon als partners verder. TBO2 dus na de zomervakantie! On FOK!
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69366813
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:44 schreef Danny het volgende:
TBO2 en FOK! gaan gewoon als partners verder. TBO2 dus na de zomervakantie! On FOK!
Hè hè, goed van jou en hun, top
pi_69366928
quote:
Je brengt het alsof je er trots op bent
  zondag 24 mei 2009 @ 23:09:54 #287
255519 fadingleo
videoboer
pi_69367789
quote:
Eind goed, al goed. Zand erover !
En verder gaan met ademen.
Ik ben net wakker (moe) en heb begrepen dat er (ik hoop goed) gepraat is.
  zondag 24 mei 2009 @ 23:11:38 #288
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69367873
quote:
Kort maar krachtig.
Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef akveor het volgende:

[..]

Kort maar krachtig.
Er zal toch nog wel een wat langere verklaring komen?
  zondag 24 mei 2009 @ 23:22:44 #290
241662 Jian
Well, well, well
pi_69368335
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat zou je toch wel verwachten na alle opschudding van de laatste weken !
  zondag 24 mei 2009 @ 23:25:22 #291
2018 PC eend
relativist
pi_69368439
Danny vs TBO, de tweede ronde
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin zondag 24 mei 2009 @ 23:33:56 #292
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69368762
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

staat al in de COS.
Iets met duidelijker afspraken vooral, en betere communicatie. En de toezegging van Bram dat the Bunker 2 minder ad-hoc gaat zijn, de opdrachten beter voorbereid en getest zijn, het concept volledig af is etc.
Verder blijft FOK! gewoon onafhankelijk qua inhoud en berichtgeving en kan ik gewoon m'n gang gaan zonder gedoe. Ze konden zich prima vinden in veel argumenten en klachten van zowel mij als andere streamers, maar waren wel wat geschrokken van de felheid van de reacties. Uitgelegd hoe en wat en eigenlijk was er verder geen probleem.
Ik wilde graag dat er meer duidelijkheid zou komen naar de kijker toe en die komt er. Een aantal dingen zal NOG transparanter worden en op punten waar de redactie moet ingrijpen zal aan de streamer duidelijk worden gemaakt waarom er wordt ingegrepen. Bv waarom een feest korter duurt, waarom iemand naast mascara ook make-up krijgt, hoe het nou zit met zo'n fietsopdracht etc.
Kortom; goed overleg geweest.
  † In Memoriam † zondag 24 mei 2009 @ 23:34:44 #293
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_69368792
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
Gert, waarom ben je toch zo subjectief en kritiekloos geworden? Je lijkt wel een woordvoerder of marketing-agent van Enjoy Media. Zo was je toch nooit bij andere RLS-en toen FOK! er niet tot zijn nek in zat?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_69369005
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef Danny het volgende:

[..]

<knip>
Mooi, jammer dat Bart er niet was en je hem geen hand kon schudden.
  zondag 24 mei 2009 @ 23:50:57 #295
2018 PC eend
relativist
pi_69369369
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mooi, jammer dat Bart er niet was en je hem geen hand kon schudden.
Ik denk dat het beter is zo, want het begon geloof ik aardig persoonlijk te worden bij hem, met al die bedreigingen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_69369548
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik denk dat het beter is zo, want het begon geloof ik aardig persoonlijk te worden bij hem, met al die bedreigingen
Zowel B als D lijken mij nu niet echt haatdragende types, 't zal allemaal wel loslopen.
pi_69372646
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef Danny het volgende:

[..]

staat al in de COS.
Iets met duidelijker afspraken vooral, en betere communicatie. En de toezegging van Bram dat the Bunker 2 minder ad-hoc gaat zijn, de opdrachten beter voorbereid en getest zijn, het concept volledig af is etc.
Verder blijft FOK! gewoon onafhankelijk qua inhoud en berichtgeving en kan ik gewoon m'n gang gaan zonder gedoe. Ze konden zich prima vinden in veel argumenten en klachten van zowel mij als andere streamers, maar waren wel wat geschrokken van de felheid van de reacties. Uitgelegd hoe en wat en eigenlijk was er verder geen probleem.
Ik wilde graag dat er meer duidelijkheid zou komen naar de kijker toe en die komt er. Een aantal dingen zal NOG transparanter worden en op punten waar de redactie moet ingrijpen zal aan de streamer duidelijk worden gemaakt waarom er wordt ingegrepen. Bv waarom een feest korter duurt, waarom iemand naast mascara ook make-up krijgt, hoe het nou zit met zo'n fietsopdracht etc.
Het spel was volgens jou niet eerlijk, belachelijke opdrachten, je hebt het spel zelfs zo beïnvloedt door Jeroen allemaal minstemmen te geven en Marielin zoveel plusstemmen, waardoor heel veel mensen zijn afgehaakt om nog te stemmen, en dan is er maar één gesprekje nodig en alles is weer koek en ei?
  maandag 25 mei 2009 @ 08:52:31 #298
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69372682
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:50 schreef AnneLo het volgende:

je hebt het spel zelfs zo beïnvloedt door Jeroen allemaal minstemmen te geven en Marielin zoveel plusstemmen,
Dat is het concept, je mag net zoveel stemmen als je wilt. Danny is niet de enige namelijk die op een avond meer dan 1000 stemmen tegelijk gaf.

Als bij TBO2 meer kijkers en stemmers komen wordt het meteen moeilijker om te beinvloeden met een paar stemmen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 25 mei 2009 @ 09:01:31 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69372858
quote:

[..]
en dan is er maar één gesprekje nodig en alles is weer koek en ei?
Wat flauw! Als je toch een duidelijk gesprek hebt waarin de gang van zaken opgehelderd wordt en de belangrijkste pijnpunten worden opgelost, waarom zou je dan niet bijdraaien?
  Admin maandag 25 mei 2009 @ 09:02:06 #300
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69372868
quote:

[..]

Het spel was volgens jou niet eerlijk, belachelijke opdrachten, je hebt het spel zelfs zo beïnvloedt door Jeroen allemaal minstemmen te geven en Marielin zoveel plusstemmen, waardoor heel veel mensen zijn afgehaakt om nog te stemmen, en dan is er maar één gesprekje nodig en alles is weer koek en ei?
Ze hebben geen enkel probleem met dat stemmen van mij gehad hoor. Logisch ook, want dat is nu eenmaal het concept. Je kunt stemmen. Zoveel je wilt. Net als bij alle andere real life shows, talentenjachten etc.
Verder zijn er meer mensen die grof gestemd hebben hoor, alleen weet je het daar niet van. Maar ik heb werkelijk niets gedaan dat niet iedereen kan en mag doen. Dat JIJ er een probleem mee hebt maar nog niet dat dat ook maar een seconde tussen B&B en mijzelf een probleem is geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')