Inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:35 schreef zovty het volgende:
Taxis in amsterdam zijn voor de domme toeristen. De normale mensen gaan met het OV.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef bluuf het volgende:
Je moet in Amsterdam ook geen taxi pakken van Ali Illegali : altijd een TCA taxi nemen, die lichten je (meestal) niet op.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef Cheiron het volgende:
Die plaats bij centraal is 1 grote teringbende..
Je moet in Amsterdam ook geen taxi pakken van Ali Illegali : altijd een TCA taxi nemen, die lichten je (meestal) niet op.
of je betaalt gewoon wel 20 euro voor dat ritje ;-)quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:35 schreef zovty het volgende:
Taxis in amsterdam zijn voor de domme toeristen. De normale mensen gaan met het OV.
Amateur, het zijn de TCA-ers die geen ritje aannemen, je moet juist de snorders hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef bluuf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Bij TCA rijden tenminste nog redelijk veel Nederlanders, dat kan je bij de andere "taxi maatschappijen" (welke vaak gewoon met kappen rijden van een maatschappij waar zij nieteens voor werken) niet zeggen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:33 schreef AltTab het volgende:
TCA![]()
De ergste taxi criminelen die je kunt bedenken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:45 schreef teirnon het volgende:
Met de taxi naar Artis.Er gaat een tram van Centraal Station naar Artis, stopt daar zo'n beetje voor de deur.
Dat dus.quote:
Ja, en omdat ze geen klote verdienen met korte ritjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:22 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom willen die chauffeurs dat korte ritje eigenlijk niet doen? Is dat omdat ze dan weer achteraan de rij aan moeten sluiten als ze terugkomen oid?
Ja idd, 25 euro voor een rit van Paradiso naar centraal station is een redelijke prijsquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef bluuf het volgende:
Dan doe je toch echt wat fout, ik heb nooit meer dan 12 euro betaald van een ritje leidseplein -> slotervaart, ook nog nooit gezeik gehad met gasten die me//ons niet wilden meenemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:05 schreef dronkeykong het volgende:
Leidseplein is net zo erg, moet jij maar eens proberen een eerlijke taxi te krijgen daar, vooral na het stappen
nessebarquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef postmortum het volgende:
Ik wilde dus gisteren met de taxi van Amsterdam Centraal Station naar Artis toe en ik loop op de eerste de beste taxi af en vraag aan de chauffeur of hij mee wilt brengen naar Artis.
De chauffeur begint in een taal te praten waar ik niet van begrijp en herhaald eindeloos de Nederlandse woorden : te kort , 20 euro![]()
Ongelooflijk dat dit kan in Nederland. Ik heb taxi's gepakt in Bourgas (Bulgarije) , Nessebar (Bulgarije) , Londen , Brussel , Bremen , Liverpool en Manchester en nergens heb ik zoiets meegemaakt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:42 schreef Titus-Pullo het volgende:
Stap ik laatst in een taxi, vraagt die taxichauffeur ''WAAR MOT JE HEEN???'' dus ik zo ''Rembrandtplein'' zegt ie ''JA DAAR KOM IK GODVERDOMME NET VANDAAN''
Cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:07 schreef Mriya het volgende:
[..]
_! Daar ben je toch een taxi chauffeur voor.
godverdomme zijn die teeuwen napraters nou nog niet doodquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:42 schreef Titus-Pullo het volgende:
Stap ik laatst in een taxi, vraagt die taxichauffeur ''WAAR MOT JE HEEN???'' dus ik zo ''Rembrandtplein'' zegt ie ''JA DAAR KOM IK GODVERDOMME NET VANDAAN''
Met konginnenacht, volledig idiootquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:05 schreef dronkeykong het volgende:
Leidseplein is net zo erg, moet jij maar eens proberen een eerlijke taxi te krijgen daar, vooral na het stappen
Ik doe niks fout ik wens ze de ziekte en loop richting Overtoom en hou een Nederlander aan die me voor 13 euro naar Osdorp brengt. En nog een lekkere fooi krijgt van ons.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt wat fout, ik heb nooit meer dan 12 euro betaald van een ritje leidseplein -> slotervaart, ook nog nooit gezeik gehad met gasten die me//ons niet wilden meenemen
En gaan de taxichauffeurs vooraan dan niet enorm oproer kraaien?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:30 schreef DaanA het volgende:
Je moet dus gewoon naar de achterste taxi's lopen, daar is altijd wel iemand die je mee wil nemen, gewoon op de meter.
Nee, ik heb nog nooit ruzie gehad omdat iemand me meenam op de meter.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
En gaan de taxichauffeurs vooraan dan niet enorm oproer kraaien?
Maar sowieso hoef je in Amsterdam nooit een taxi te nemen, er rijdt voldoende goed OV. Voortaan gewoon lijn 9 pakken TS. Er is geen enkele reden die vieze hufters bij het CS te spekken.
of je leent/huurt/koopt/bouwt/steelt een fiets!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:29 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog nooit ruzie gehad omdat iemand me meenam op de meter.
En het OV rijdt niet 's nachts, lieverd. Als je met de nachttrein aankomt, moet je óf lopen, óf een nachtbus pakken (dan is lopen nog sneller) of gewoon 12 euro betalen voor een taxi. Lijkt me een simpele keus.
Ja, dat werkt als je van tevoren van plan was om met de nachttrein thuis te komen, maar dat is meestal niet zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:32 schreef leLe-- het volgende:
[..]
of je leent/huurt/koopt/bouwt/steelt een fiets!
Je laat je dus van achteren nemen door die kakkerlakken en je vindt het lekker ook nog?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef postmortum het volgende:
Ik wilde dus gisteren met de taxi van Amsterdam Centraal Station naar Artis toe en ik loop op de eerste de beste taxi af en vraag aan de chauffeur of hij mee wilt brengen naar Artis.
De chauffeur begint in een taal te praten waar ik niet van begrijp en herhaald eindeloos de Nederlandse woorden : te kort , 20 euro![]()
Ongelooflijk dat dit kan in Nederland. Ik heb taxi's gepakt in Bourgas (Bulgarije) , Nessebar (Bulgarije) , Londen , Brussel , Bremen , Liverpool en Manchester en nergens heb ik zoiets meegemaakt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:29 schreef DaanA het volgende:
En het OV rijdt niet 's nachts, lieverd. Als je met de nachttrein aankomt, ... óf een nachtbus pakken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |