Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat,quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Stop je menig in een liedje zij blij jij blij
O ja? Is hij er ook een?quote:
quote:Mam, weet je waar ik héél goed in ben? In mensen zijn vertrouwen winnen en ze ompraten
Wow, heftig.quote:
I taught him well when you were away!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja? Is hij er ook een?
ehmm.. Manipulator-alert hier in huize DR34M3R..
B (7) net:
[..]
Uhuh. * 1 oppas wegstreeptquote:
Ik mag hopen dat ie 't wat anders bedoeldequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh. * 1 oppas wegstreept
Nee, serieus.. hier was het even of ik zijn vader hoorde praten. "ik ben een kei in het manipuleren van mensen"
Mag je trots op zijn.
Daar kun je in dit land premier mee worden...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
ehmm.. Manipulator-alert hier in huize DR34M3R..
B (7) net:
[..]
Heb je ook nog een kuil gegraven ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon verbrand vandaag in dat Vondelpark
Maar best logisch als je als 25% Duitser zonder shirt gaat lopen
quote:
Ik heb het er net met hem over gehad, dat ik daar toch wel van schrok. Hij zei dat papa dat ook goed kan.. Nou, dat weet ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie 't wat anders bedoelde
Of misschien heeft ie z'n vader horen praten en is ie aan 't papegaaien.
7 jaar ja. En veel te wijs voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Laatste is denk ik , als je met b7 7jaar bedoeld is na apen en slopeneen hobby
Ik was de enige met shirt uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Was het een shirtless meeting?
For boys AND girls?
Ik hoor het al een echte bikkelquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was de enige met shirt uit
Maar ik was met vrienden, maar heb ongeveer een uurtje bij de singles gezeten
Was wel gezellig
Maar ik ga even op bed liggen want ik ben he-le-maal naar de klote
Oh nou voor uit dan maar, slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef KudFokker het volgende:
Dat valt ook wel mee
Maar gewoon al vanaf half 12 aan het tanken
Zo'n 5 liter fustje en 4 van die 12-packs twist-offs met zijn 4en, en is nog allemaal opgegaan ook!!
Life is what happens when you're busy making other plans darlingquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Owwwww.. het leven is te kort, ik heb te weinig tijd, ik wil te veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |