Ik zou op mijn leeftijd onderhand eens willen wezen waar ik moet zijn. Maar of ik daar ooit kom...quote:
Hoezo nog wat leuks beleefdquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi kan na vandaag wel wat rust gebruiken
Kom maar even op schoot danquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi kan na vandaag wel wat rust gebruiken
Daar gaan we voor het gemak wel even vanuit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:46 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zou op mijn leeftijd onderhand eens willen wezen waar ik moet zijn. Maar of ik daar ooit kom...
ja wel leuk maar ook vermoeiend dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoezo nog wat leuks beleefd
als je voor de verandering es niet mept maar masseert dan wil ik t misschien wel doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar even op schoot dan![]()
Weer eens wat anders
En je projectje hier dan ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar gaan we voor het gemak wel even vanuit.
En op dit moment wil ik op vakantie naar Engeland en alles hier even de boel laten. Kom ik over een tijdje wel weer terug. Wie boekt m'n vliegtuig?
Gewoon lekkerquote:
ga via calais of hoe schrijf je t, kom je eerst nog ffies hier op bezoekquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar gaan we voor het gemak wel even vanuit.
En op dit moment wil ik op vakantie naar Engeland en alles hier even de boel laten. Kom ik over een tijdje wel weer terug. Wie boekt m'n vliegtuig?
Mag zitten ook alleenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je voor de verandering es niet mept maar masseert dan wil ik t misschien wel doen
dan kruip ik wel naast je op de bank en knuffen we fijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag zitten ook alleen![]()
Ben ook een beetje gaar namelijk
Gelukkig heb ik er maar een (hoewel die zich drukt maakt voor 10)quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja wel leuk maar ook vermoeiend dus
bezoek gehad van een vader met dochter, mijn 3 kids erbij enzo
zelieten ons bijna geen seconde uit het oog gheghe en eiste veel aand8 op meer dan normaal, maar wel leuke dingen gedaan dus klaag niet
Dat is geen projectquote:
Dat is een goed argumentquote:Gewoon lekkerhad er zin in
![]()
mijne zijn normaal vrij rustig, de jongste iets minder maar toch, maar nu best hyperrrrrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er maar een (hoewel die zich drukt maakt voor 10)
Ja Calais, with those beautiful white cliffs. Love them.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga via calais of hoe schrijf je t, kom je eerst nog ffies hier op bezoek
ook primaquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Calais, with those beautiful white cliffs. Love them.
Hehe, normaliter zou ik dat wel doen, maar als ik richting mijn broer ga, ga ik eerst daar naartoe. Kom ik op de terugwel wel ff langs, kee?
Dat gebeurt vaker bij (vreemde) echt zo van dat doen ze nooit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijne zijn normaal vrij rustig, de jongste iets minder maar toch, maar nu best hyperrrrrrrr
Je hebt nou toch een lang weekend om de dingen de dingen te laten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
hahahaha ja is waar, kind eigen hequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker bij (vreemde) echt zo van dat doen ze nooit?
Obligations.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef Howl het volgende:
[..]
Je hebt nou toch een lang weekend om de dingen de dingen te laten.
Moet je daarvoor ook nog Nederland ontvluchten?
Oke oke zo onrespectvol als het mogelijk overkwam was het iig zeker niet bedoeldquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef MNR het volgende:
Dat is geen project
Dat is een ontzettend leuke, lieve vent. Dat is een kerel eersteklas, dat is een man met integriteit en een ontzettend geile gesprekspartner (ik vind het zo lekker om met hem te praten). Dat is en blijft ie in mijn ogen.
Maar meer weet ik ook niet en dat houdt me ook niet tegen van een vakantie
Ik heb nog wel een plekie in een leuk blokhutje in de bossen van Belgiequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Obligations.
Ja, het is een vlucht, maar soms is dat wel ff lekker, die fantasie
Hehe. Ik weet dat je het niet disrespectful bedoeltquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke oke zo onrespectvol als het mogelijk overkwam was het iig zeker niet bedoeldMaar je hart is nog niet zo vol van die man dat je dat soort rare dingen doet
Hahahaha! LOL!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plekie in een leuk blokhutje in de bossen van Belgie
Dat is mooi ik zal nog wel even de brochure opsturenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! LOL!!
Dat vind ik nu een leuk initiatief
Hahaha! De brochure opsturenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is mooi ik zal nog wel even de brochure opsturen
Ah, jij bent naar de meet geweest? Hoe was het? Wie waren d'r?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Is er trouwens nog iemand anders online geweest die naar de meet is gegaan?
Anders kan je even me hyves check, heb geen zin om ze op fok te zetten xx-anton-xx , foto'squote:Op donderdag 21 mei 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! De brochure opsturen![]()
Dat gaat niet op in mijn fantasie. Duurt te lang
Een vol hartquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Ik weet dat je het niet disrespectful bedoelt
Mijn hart is er best vol van, you have no idea
But I need to be pacient and meticulous
Hoest verder met Boxie?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan kruip ik wel naast je op de bank en knuffen we fijn
Ik was met 3 vrienden naar het park...quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, jij bent naar de meet geweest? Hoe was het? Wie waren d'r?
Okay, ik doe het wel met mijn visualiteitquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Anders kan je even me hyves check, heb geen zin om ze op fok te zetten xx-anton-xx , foto's
Zo zit ik nu ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, ik doe het wel met mijn visualiteit
Een huisje in Belgie in de bossen. Dat klinkt echt lekker. Is het lekker rustig, genieten van de omgeving, vuurtje met marsmellows en dan gezellig babbelen
Even weg van de bewoonde wereld. Would be awesome.
Ach popje toch!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een vol hartDe dagdromen zijn tof , maar andere dingen kunnen dan wat minder zijn
![]()
Jaa hoe het met mij is ...wel goed wel goed
gezellige dag wel gehad
Flink stuk eigen grond, ver genoeg van de bewoonde wereld , buitenhaardje , Boris ,Ringo en moiquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, ik doe het wel met mijn visualiteit
Een huisje in Belgie in de bossen. Dat klinkt echt lekker. Is het lekker rustig, genieten van de omgeving, vuurtje met marsmellows en dan gezellig babbelen
Even weg van de bewoonde wereld. Would be awesome.
Ah gezellig stelletje bij elkaar hoor ik al welquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was met 3 vrienden naar het park...![]()
Toen smste ik KnuffelZacht waar ze zaten, waarop zij me opbelde (ze had me al gespot dus)
Toen even een uurtje erbij gezeten
Uhm wie waren er: Nouk, Cuegirly, KnuffelZacht, Bels, Dawg, Ludootje...
Dat was het geloof ik
Het was wel gezellig
Ik ben te jaloersquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo zit ik nu ookMaar dan iets verder weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |