Muzikaal wel, maar vond ze live laatst niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:12 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is er nou zo bagger aan die bands? Vooral Tyr vind ik muzikaal echt super.
Sowieso heb je vaak dat muzikaal en technisch erg sterke bands het live niet zo goed over weten te brengen, terwijl bands die live veel sfeer maken op CD's echt heel simplistisch en misschien zelfs saai klinken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Muzikaal wel, maar vond ze live laatst niet zo boeiend eigenlijk.
wtf? Vetjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:21 schreef Luiaerdt het volgende:
Hehe ik zat net een beetje te googelen naar festivalletjes enzo, dus ik klik op "werfpop" Leiden, nooit van gehoord, staat er ineens Napalm Death tussen..
Naast voicst, Ska, en te fringe o.i.d..
![]()
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:21 schreef Luiaerdt het volgende:
Hehe ik zat net een beetje te googelen naar festivalletjes enzo, dus ik klik op "werfpop" Leiden, nooit van gehoord, staat er ineens Napalm Death tussen..
Naast voicst, Ska, en te fringe o.i.d..
![]()
Ziet er leuk uit.quote:
Mja, op cd vind ik het nogal saai, maar live waren ze wel erg vermakelijk.quote:
Ik ook misschienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:07 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ik ga daar wel een kijkje nemen denk ik
Jaquote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef Luiaerdt het volgende:
Nogal uiteenlopende meningen over dreads hier.
Nou nou, om er nu gelijk de slavernij weer bij te halen...quote:Op zondag 31 mei 2009 05:54 schreef Syb-rund. het volgende:
dreads zijn voor bazen
Sterktequote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 04:05 schreef She-Wolf het volgende:
Zo, loopt deze reeks nou nog?Bij toeval zag ik onlangs dat ik deze destijds nog geopend heb. (tenminste wat ervan terug te vinden is)
@ Witchfynder
compleet nutteloze post trouwens
binnenkort nieuwe cd he! (review en interview spoedig op een site die ik niet zal spammenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |