Haal FlJappie is ff hierheenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier ook zip zilch njente noppes!
Vroeger liepen rellen tenminste vloeiend door!
Die zit ingame: rinpoche 78 Northrend zie de lijst : http://www.twifa.nl/en/serverstatus/world1.phpquote:
Die onzin? We hebben op dit moment de grootste gratis wow server van nederlandquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:35 schreef luciano het volgende:
Bestaat die onzin nog steeds ?![]()
En SL ? Die BS ook ???
Sins wanneer toon jij enige vorm van empathie?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:35 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dit wel een beetje sielug voor bram
Sinds ik oud en mild geworden benquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sins wanneer toon jij enige vorm van empathie?![]()
Dat was pas zielig, overigens heeft Bart ook Kelly gebonkt!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sinds ik oud en mild geworden ben
Bovendien had ik grote sympathie voor bram sinds zijn optreden in BB, alwaar hij kelly gebonkt heeft
Het wachten is denk ik op bart of huub denk ik, dan gaat het losquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat was pas zielig, overigens heeft Bart ook Kelly gebonkt!
De rel zet niet echt door hier he ?
Zouden die hier nog gaan komen ? Het relniveau is verdomd nach mal naar beneden gekeldert... ik zal Jappert eens aanspreken om zo hier en nu en dan eens een bom te leggen :0quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het wachten is denk ik op bart of huub denk ik, dan gaat het los
Bart zie ik er voor aan, huub is niet zo van het rellenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zouden die hier nog gaan komen ? Het relniveau is verdomd nach mal naar beneden gekeldert... ik zal Jappert eens aanspreken om zo hier en nu en dan eens een bom te leggen :0
Huub heeft Brian gebonkt!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bart zie ik er voor aan, huub is niet zo van het rellen
En jappert kan je altijd overal bij gebruiken natuurlijk
Huub was vaak zo dronken dat we hem dit best wijs kunnen makenquote:
Zal je altijd zien dat hij het ook was die in een dronken bui de mascara heeft doen laten 'uitlopen'quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huub was vaak zo dronken dat we hem dit best wijs kunnen maken
zou mij persoonlijk niets verbazen.. ik denk dat huub ook de streams vandaag stuk heeft gemaakt.. dronken natuurlijk hequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal je altijd zien dat hij het ook was die in een dronken bui de mascara heeft doen laten 'uitlopen'
En zelf niks in de gaten hebben omdat ie met dementor oude DGK youtubes aan het kijken isquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou mij persoonlijk niets verbazen.. ik denk dat huub ook de streams vandaag stuk heeft gemaakt.. dronken natuurlijk he
dronken he, dat dan weer welquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
En zelf niks in de gaten hebben omdat ie met dementor oude DGK youtubes aan het kijken is
Ik ga nog ff alle oude bb topics lezen om te kijken wat voor lelijks jij allemaal nog hebt gezegd!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat ik alle cossen nog even ga nalezen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |