Godverdomme, wat een nazi's, het is gewoon een doordeweekse dagquote:Wat zijn de regels voor het gebruik van de OV-kaart op Hemelvaartsdag (21 mei)?
Hemelvaart (21 mei) is een feestdag.
Houders van een weekendkaart mogen vrij reizen op woensdag 20 mei vanaf 12.00 uur en op donderdag 21 mei de gehele dag.
Houders van een weekkaart reizen op Hemelvaartsdag met korting.
Bron
quote:
Op beide vragen een JA..quote:
Sterker nog, TS is huiverig voor die skimmers.quote:
Vroeger kon je het hele jaar door gratis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:29 schreef Siniti het volgende:
Goede klacht. Sowieso aidsgierig dat je voor je OV moet kiezen tussen weekend of week
Je OV is dan ook nooit bedoelt om naar je werk te gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:12 schreef LuxAeterna het volgende:
Terechte klacht, ik moet vandaag werken en mijn OV is niet geldig.
Dat waren alleen enkeltjes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:53 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Van de nazi's mocht je gratis met de trein.
70 euro? Zo, dan kan ik maar liefst 3 keer per maand naar college.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:34 schreef Nobu het volgende:
Afschaffen die kaart, en gewoon 70 euro bij de stufi.
Zo is dat, met gratis bed and breakfast.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:53 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Van de nazi's mocht je gratis met de trein.
Jawel hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:06 schreef ejvdb het volgende:
Op de achterkant van je ov-kaart staat morgen niet gerekend als feestdag zijnde! Dus morgen reis je gewoon met je ov-kaart...
Bij mij staat morgen, 22 mei, niet op de achterkant van mijn OVquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:10 schreef Nemain het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Ik voel mee met TS, moet zo ook betalen om naar Hengelo te komen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Bij mij staat morgen, 22 mei, niet op de achterkant van mijn OV
Jij hebt wel heel veel posts nodig om te zeggen dat half 2 's nachts de nieuwe dag eigenlijk al is begonnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef ejvdb het volgende:
ik maak wel een scan
Dat heb je met die autisten inderdaad..quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel veel posts nodig om te zeggen dat half 2 's nachts de nieuwe dag eigenlijk al is begonnen.
OH had dat niet eens gezien, en als jij 2 posts veel vind,quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel veel posts nodig om te zeggen dat half 2 's nachts de nieuwe dag eigenlijk al is begonnen.
In de OP staat idd maar een keer of 4 dat het om 21 mei gaatquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef ejvdb het volgende:
[..]
OH had dat niet eens gezien, en als jij 2 posts veel vind,
Zie nu pas dat je snachts heb gepost
Stelletje druktemakers
Ik zie niet in waarom ik moet boeten voor het feit dat sommige kindertjes niet paps en mams weg durven te gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
70 euro? Zo, dan kan ik maar liefst 3 keer per maand naar college.
Ga jij even naar Amerika verhuizen, faalhaas!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik moet boeten voor het feit dat sommige kindertjes niet paps en mams weg durven te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |