quote:FUBAR zegt:
*wheheheheh faik
*fuck das pas fail
OP ziet er nu goed uit toch?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OP ziet er nu goed uit toch?
Lekker algemene banner, texten wat aangepast
HA HAquote:
ik ookquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
Top OP
die houden we erin
nu leuke dingen doen met het gezin
Draaaaaaaaaaaaakjuh!!!!!!!!quote:
Aan het werk op een feestdag, das minderquote:
Heb je een dagje vrij, weet je niet wat je moet doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik studeer op school , maar ben vrij
quote:
Ik wee tniet wat ik moet doen, dus jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb je een dagje vrij, weet je niet wat je moet doen?![]()
Damn, weet wel wat ik ga doen vandaag... maar eerst ff wakker worden!
Ga de stad in en haal een biertje met je vrienden ofzo!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik wee tniet wat ik moet doen, dus ja
whehehehe dat is minder man!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz ... Die 5.1 usb stick....kansloos
Dixons: heeft het niet
Dynabyte alleen de 2.1 versie
VI COmputers: Alleen interne zooi
net nog ff nieuwe speurtocht naar drivers gedaan en: Mijn ingebakken 5.1 set werkt weerquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehehe dat is minder man!
pricewatch al gekeken?
OMFG!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
net nog ff nieuwe speurtocht naar drivers gedaan en: Mijn ingebakken 5.1 set werkt weer
Dus niet meer nodig
Nu FEAR2 aan het installeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG!
K vond fear 2 niet echt geweldig trouwens, maar hij ziet er wel kickass uit!
Best goed van jou hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Maak die is met mijn seatquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Impreza!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz zit met lul vast in Neukgat
Droxz zal zijn bezoek aan een Parenclub nooit meer vergeten. Droxz zat er namelijk met zijn lul vast in een Neukgat. Droxz ging naar de parenclub voor zijn pleziertje. Toen hij naar het toilet ging, viel zijn oog op het neukgat. Droxz probeerde zijn geluk en was benieuwd of er iemand op de wc naast hem zat. Droxz wist geen betere oplossing dan zijn lul in het neukgat te steken. Zijn lul bleef vaststeken en droxz riep om hulp. Hoe lang hij er al zat, is niet duidelijk, maar uiteindelijk hoorden enkele passanten zijn schreeuwen. Ze belden de baliemedewerkers, maar die kregen de lul van droxz ook niet los. Een hoertje kon hem even later bevrijden. Droxz weet nog steeds niet of er iemand naast hem op de wc zat, maar is blij dat hij bevrijd kon worden.
Type/bouwjaar/kleur?quote:
whehehehe, creatief op een feestdagquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz zit met lul vast in Neukgat
Droxz zal zijn bezoek aan een Parenclub nooit meer vergeten. Droxz zat er namelijk met zijn lul vast in een Neukgat. Droxz ging naar de parenclub voor zijn pleziertje. Toen hij naar het toilet ging, viel zijn oog op het neukgat. Droxz probeerde zijn geluk en was benieuwd of er iemand op de wc naast hem zat. Droxz wist geen betere oplossing dan zijn lul in het neukgat te steken. Zijn lul bleef vaststeken en droxz riep om hulp. Hoe lang hij er al zat, is niet duidelijk, maar uiteindelijk hoorden enkele passanten zijn schreeuwen. Ze belden de baliemedewerkers, maar die kregen de lul van droxz ook niet los. Een hoertje kon hem even later bevrijden. Droxz weet nog steeds niet of er iemand naast hem op de wc zat, maar is blij dat hij bevrijd kon worden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Impreza!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehehe, creatief op een feestdag
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ongeveer tien brandweerlieden zijn in de nacht van dindag op woensdag nodig geweest om het lichaam van een meer dan 360 kilo wegende Crazy-M uit tilburg te bergen. De plaatselijke zender berichtte op zijn website dat de operatie meer dan twee uur duurde.
Crazy-M woonde op de eerste verdieping van een flat. De brandweerlieden moesten een muur van zijn kamer slopen, omdat de deur voor het lichaam van Crazy-M niet breed genoeg was. Een brandweerman sprak van een "zeer moeilijke” operatie. De brandweer had er alles aan gedaan om de dode voorzichtig en waardig te vervoeren, zei hij.
Volgens de zender wijst alles erop dat de 29-jarige man een natuurlijke dood is gestorven. De laatste tijd bewoog de man zich op krukken. Meer dan een maand had hij zich niet buiten zijn kamer begeven. Volgens andere flatbewoners hadden zij hem van levensmiddelen voorzien.
dus klaar met schilderenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en middag weer
zo weer terug van het klussen
zo eentjequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb jij een seat?
wat voor ene?
1 op 4 wielenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb jij een seat?
wat voor ene?
yeah right klaar ....quote:
Alsnog niets gedaan vandaag?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat is mijn laatste lach van vanavond
heb genoeg gedaan vanmiddag!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Niet veel , eigenlijk alleen maar gegamed
het regent hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:11 schreef WhiteLightning het volgende:
morguh draakje![]()
tis veels te lekker weer om te werken.
ja dat meen ik echt, vind er ook niks aanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
meen je dat nou ? hmmm het lijkt hier wel zomer. naja, tis al bijna juni natuurlijk
mag thee ook?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ja , koffie dan maar ?
[ afbeelding ]
haai draculettetjequote:
moe en geen zin om te werken.quote:
zit je op kantoor dan nu of niet ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:04 schreef draculettetje het volgende:
ook moe en geen zin om te werken
verder gaat het zn gangetje hoor!
waarom niet ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:34 schreef crazy987 het volgende:
kut daemon tools =(
kan ik alsnog niet death race kijken in hd =(
hij wil em niet ladenquote:
heb je wel de laatste versie van daemon tools geprobeert ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
hij wil em niet laden
en ik zit met een groot probleme op t werk maar krijg me collega niet te pakke
net Deamontools Pro gepakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je wel de laatste versie van daemon tools geprobeert ?
en anders kan je powerISO nog even proberen![]()
Mogguh Fubar!
laat me raden je bent vrij
heb je al geprobeert te mounten in daemon tools, en af te spelen in MPC ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
net Deamontools Pro gepakt.
is een .iso file die VLC ook niet afspeelt
daemon zegt continu dat de schijf beschadigt is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je al geprobeert te mounten in daemon tools, en af te spelen in MPC ?
dat is idd wel erg vaagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
daemon zegt continu dat de schijf beschadigt is.
ben nu VLc aan het updaten van 0.9.6 naar 0.9.9
nog nooit gehoeven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is idd wel erg vaag![]()
je hebt de iso wel uit moeten pakken ?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je wel de laatste versie van daemon tools geprobeert ?
en anders kan je powerISO nog even proberen![]()
Mogguh Fubar!
laat me raden je bent vrij
hoe kan je hem mounten als je hem met daemon tools wil gebruiken dan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nog nooit gehoeven.
nieuwe VLC werkt die ook niet
ja je hebt werkpaarden en sierpaarden natuurlijkquote:
ja ik heb een isoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe kan je hem mounten als je hem met daemon tools wil gebruiken dan ?![]()
of heb je rechtstreeks de iso gedownload ?
mja als er in de checksum fouten zitten is de iso niet goed. had je beter eentje met rar bestanden kunnen downloadenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja ik heb een iso
normaal nog nooit hoeven mounten, alleen bij sommige, maar bij deze werkt helemaal niks van die trucjes ><
deze films waar ik ze download heb ik nog nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als er in de checksum fouten zitten is de iso niet goed. had je beter eentje met rar bestanden kunnen downloaden
dan maar een andere site/versie ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef crazy987 het volgende:
[..]
deze films waar ik ze download heb ik nog nooit problemen gehad.
powerdvd doet t ook niet
mja. denk hetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan maar een andere site/versie ?
je moet zin krijgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:22 schreef Droxz.nl het volgende:
* Droxz.nl heeft ook geen zin meer
ow wacht.. dit is account van droxz
betraptquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:22 schreef Droxz.nl het volgende:
* Droxz.nl heeft ook geen zin meer
ow wacht.. dit is account van droxz
ik (lynda dus) heb het recht om zijn pc in te nemen en te postenquote:
haha , gelijk even zn bureaublad en icoontjes veranderenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ik (lynda dus) heb het recht om zijn pc in te nemen en te posten
Doe maar nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , gelijk even zn bureaublad en icoontjes veranderen
AZ achtergrondjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , gelijk even zn bureaublad en icoontjes veranderen
Same here, alles goed jongen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ik kom ook weer is op mijn vrije dag online
Wederom moet ik hard lachenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:41 schreef Crazy-p het volgende:
damnit.. ben ik de enige die aan het werk is dan?
Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:41 schreef Crazy-p het volgende:
damnit.. ben ik de enige die aan het werk is dan?
mij welquote:
ja lach me maar weer uitquote:
Ja goed manquote:
Wederomquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Sgele het volgende:
Pfff eindelijk weekend
Mensen, prettig weekend!!
Same to you all!quote:
ha ha ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef Droxz.nl het volgende:
lynda vanaf de laptop.. droxz is vervelendblij dat ik na een dag en nacht weer naar huis mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Schat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef Droxz.nl het volgende:
lynda vanaf de laptop.. droxz is vervelendblij dat ik na een dag en nacht weer naar huis mag
Ze moet mag even uitloggen op fok!... op mijn laptop!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]uhmmm jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben gewoon droxz!quote:
goede reis in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:00 schreef Droxz.nl het volgende:
whehe lol.. zien hier elkaars reactie apart van elkaar en beginnen spontaan beide te lachen![]()
![]()
![]()
tijd om richting huis te gaan
(lynda)
hihihi die vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben gewoon droxz!
LYN!!!![]()
Als ik zelf wil posten krijg ik dit!
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
voor elkaar ook niet altijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Droxz.nl het volgende:
na elkaar een reactie geven is niet handig
(lynda)
da mag helemaal nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef Droxz.nl het volgende:
hij probeert nog echt om mn verbinding te killen ook.. de hufter!
* Droxz.nl trapt lyn naar de treinquote:
Nee, wij ( ik en lynda) kennen Draakje persoonlijkquote:
Ik ben online op msn hoorquote:
Truste ouwe kringrukker!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben online op msn hoor
Jij bent volgende mij altijd "offline"
morge lekker airsofte in de buitenluchtquote:
Ga slapenquote:
Ow dat denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is ie vast nog wel aan het doen
En bedankt hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow dat denk ikKrijg ik weer om 12 uur een gaar bericht over z'n kekke schoenen ofzo
Geen dank manquote:
Uppen die sjit dan!quote:
Vandaag bedoel je?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
Vermoeide Crazy-M meldt zicht haha
Droxz, zaterdag iets te doen? haha
It has been done!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:06 schreef lynda het volgende:
Meneer de beller.. wij willen uw kekke patta's zien!
In dit warme weer moet je werkenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:45 schreef naamloos.txt het volgende:
Koopzondag![]()
En wie moet er weer werken!? IK!![]()
En waar is mijn collega, zogenaamd ziek!
Er is geen reet te doen hier... En gezien het feit dat ik alleen sta denk ik dat ik de deur maar eerder dicht gooi...
Jah...quote:
Ok draakje, speciaal voor jou:quote:
Ongekendquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:20 schreef lynda het volgende:
Moeilijk! Toch vind ik mijn allstars mooier! o en droxz heeft geen zin meer.. nog half uurtje treinen!
Moest lachenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.... komt er achter dat ie curcis heeft![]()
daar gaat je reistijdquote:Op maandag 25 mei 2009 08:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
.... komt er achter dat ie curcis heeft![]()
Vragen naar de bekende weg ...quote:
nee dat red ik zeker niet heb cursus tot 12 uurquote:Op maandag 25 mei 2009 08:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar gaat je reistijd![]()
nou redt je het nooit voor half 1
Ik moet ook maar hard aant werk vandaag..daar had ik jullie he
Zo lelijk ben ik nou ook weer nietquote:
Daar kan ik dan weer niet over oordelen natuurlijkquote:
ik wel en ze mag er zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet over oordelen natuurlijk
Oordeel zelf [KSC #1.352] Camellia sinensis!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet over oordelen natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ik zeg, not badquote:Op maandag 25 mei 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oordeel zelf [KSC #1.352] Camellia sinensis!
[..]
thanx babe
kroegquote:Op maandag 25 mei 2009 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zeg, not bad
Leuke kroeg trouwens
thanxquote:Op maandag 25 mei 2009 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zeg, not bad
Leuke kroeg trouwens
Whehehe nja je kunt er iig drinkenquote:
Je weet toch wel dat die opmerking sarcastisch bedoelt wasquote:
Hahaha dat kan natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 08:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
thanx
Ik keek alleen stom, de fotograaf was wat ongeduldig
[..]
Whehehe nja je kunt er iig drinken
kijk echt met een airquote:Op maandag 25 mei 2009 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat die opmerking sarcastisch bedoelt was
[..]
Hahaha dat kan natuurlijk
Nah dat valt toch ook wel mee?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijk echt met een air![]()
maar goed, t gaat toch om de outfit
zo lang het de jouwe niet is....quote:Op maandag 25 mei 2009 08:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo ik heb geen zin meer!!!!!!!
Ik kom binnen, pleurt mijn kut collega zijn koffie over zijn buro... djees, kan die gozer nou echt niets?
Belllllllllllller ouwe fapkont!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah dat valt toch ook wel mee?
Hahaha dat is zo
heb je die gast nu nog geen nekschot gegeven en hem uit zn leiden verlost...quote:Op maandag 25 mei 2009 08:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo ik heb geen zin meer!!!!!!!
Ik kom binnen, pleurt mijn kut collega zijn koffie over zijn buro... djees, kan die gozer nou echt niets?
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
DAMES EN HEREN
JONGENS EN MEISJES
en ander werkschuw tuig
HIERBIJ WIL IK MEDEDELEN DAT IK MIJN VRIENDIN TEN HUWELIJK HEB GEVRAAGD
![]()
OJA EN ZE ZEI JAH!!!
![]()
Heeey van hartequote:Op maandag 25 mei 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
DAMES EN HEREN
JONGENS EN MEISJES
en ander werkschuw tuig
![]()
OJA EN ZE ZEI JAH!!!
![]()
dank jequote:Op maandag 25 mei 2009 08:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Gratzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-- knip --
dat hielp wel jaquote:Op maandag 25 mei 2009 08:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeey van harte
Wat fijn dat ze ja zei![]()
whahahhaquote:Op maandag 25 mei 2009 08:56 schreef Ladylike het volgende:
Ik weet een stripster voor je vrijgezellefuif
Jij weet als het goed is niet wat er gaat gebeurenquote:
dank jequote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef draculettetje het volgende:
TripackGEFELICITEERD
![]()
en nu moet ik naar mn werk
wil ik weten wat ze allemaal deden??quote:Op maandag 25 mei 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij weet als het goed is niet wat er gaat gebeuren![]()
Dat bepalen je vrienden
Ik heb ooit een vrijgezellefuif van een vriendin van mij meegemaakt.. kind was zo preuts dat het een ordinaire kroegentocht werd en verder niets...
mn vent organiseerde de vrijgezellefuif van die gozer.. wat had ik een spijt dat ik niet bij de mannen mocht zijn
Die deden echt toffe dingen
GAST!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
DAMES EN HEREN
JONGENS EN MEISJES
en ander werkschuw tuig
![]()
OJA EN ZE ZEI JAH!!!
![]()
Zekerz te wetenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Belllllllllllller ouwe fapkont!
Lekker weekend gehad?
Over 2 weken beoordelingsgesprek... ik schijf alles netjes op hoor (a)quote:Op maandag 25 mei 2009 08:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb je die gast nu nog geen nekschot gegeven en hem uit zn leiden verlost...
sjeez dude wat ben jij gemeen .... had ik niet achter je gezocht ...
ja ik wil ook meer verslag!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GAST!!!
Wat een ontzettend goed manOngekend, nog even en ik zou denken dat je echt volwassen begint te worden
Hoe heb je het gevraagd?
Nogmaals: Gefeliciteerd maat!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
DAMES EN HEREN
JONGENS EN MEISJES
en ander werkschuw tuig
![]()
OJA EN ZE ZEI JAH!!!
![]()
Picknikken midden in de stad..quote:
Ik mag heul niet klagen!quote:
fantastischquote:Op maandag 25 mei 2009 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen wat vinden jullie van de briljante schuur die mn onder buurman heeft gebouwd vh weekend ?
[ afbeelding ]
Tsja, frappant?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen wat vinden jullie van de briljante schuur die mn onder buurman heeft gebouwd vh weekend ?
[ afbeelding ]
'Anders' is het woord waar ik naar zochtquote:Op maandag 25 mei 2009 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Over 2 weken beoordelingsgesprek... ik schijf alles netjes op hoor (a)
Mogguh FUB
En ja, mooie foto's dudequote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik mag heul niet klagen!![]()
Foto's op je heivez gezien trouwens?
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GAST!!!
Wat een ontzettend goed manOngekend, nog even en ik zou denken dat je echt volwassen begint te worden
Hoe heb je het gevraagd?
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
gefeliciteerd Tripack
dank jullie allemaalquote:Op maandag 25 mei 2009 09:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nogmaals: Gefeliciteerd maat!![]()
![]()
![]()
Maaruh... vertel!
dat zijn idd leuke dingenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Picknikken midden in de stad..
vleeskeuring door vrouwen
hij liep uiteraard voor lul met een opvallende short over zn kleren
zuipen
tijgeren over de brug hier
gewoon allemaal leuke dingen
Failquote:Op maandag 25 mei 2009 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes jongen, mooie locatie zo te horenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:11 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
[..]
dank jullie allemaal
we moesten met hemelvaart naar me pa toe en toen reed ik per ongeluk omzo naar de duinen tussen Scheveningen en kijkduin. daar zijn we de duinen in gelopen en op een rustig stukje ben ik op de knieën gegaan en heb ik het gevraagd
met ring natuurlijk
jah ik ben wel es romantischquote:Op maandag 25 mei 2009 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Netjes jongen, mooie locatie zo te horen
En helemaal geweldig dat ze "Ja" heeft gezegd
morguuh sleepyheadquote:
arme jij heb cursus om 9:30 tot 12quote:Op maandag 25 mei 2009 09:13 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh mensen!
27 graden vandaag.. tot 6 uur werken.. waarvan ook nog eens 6.5 uur training ook.. wat een dag
Haha je hebt je momentenquote:
Ik heb mooiere schoenenquote:
Rock it babyquote:Op maandag 25 mei 2009 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
Even wat foto's die ik jullie niet wilde onthouden... 8)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een scheetjequote:Op maandag 25 mei 2009 09:21 schreef MaleDuck het volgende:
Even wat foto's die ik jullie niet wilde onthouden... 8)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, gelukkig lijkt ze op haar moederquote:Op maandag 25 mei 2009 09:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Rock it baby![]()
![]()
Wat een leuke foto´s man
en die 2e is super mooi.. tis een fotomodelletje hoor
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Moguh verloofde tripack!
[..]
nietus!![]()
Bloedprikken geen zin
3,5 maandquote:
Heul welquote:Op maandag 25 mei 2009 09:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Moguh verloofde tripack!
[..]
nietus!![]()
Bloedprikken geen zin
ik tot 21:00quote:Op maandag 25 mei 2009 09:13 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh mensen!
27 graden vandaag.. tot 6 uur werken.. waarvan ook nog eens 6.5 uur training ook.. wat een dag
succes, ik heb deze week vanaf dinsdagavond tot vrijdagavond een cursus, dus lekker in duur hotel zitten en luxe eten en lol maken, lang leve de cursussen!quote:Op maandag 25 mei 2009 09:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
laterz allemaal ga fijn cursus doen :S
verschil moet er zijn... ik mag tot 5 uur...quote:
feli 3pack!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
DAMES EN HEREN
JONGENS EN MEISJES
en ander werkschuw tuig
![]()
OJA EN ZE ZEI JAH!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|