quote:FUBAR zegt:
*wheheheheh faik
*fuck das pas fail
OP ziet er nu goed uit toch?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OP ziet er nu goed uit toch?
Lekker algemene banner, texten wat aangepast
HA HAquote:
ik ookquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
Top OP
die houden we erin
nu leuke dingen doen met het gezin
Draaaaaaaaaaaaakjuh!!!!!!!!quote:
Aan het werk op een feestdag, das minderquote:
Heb je een dagje vrij, weet je niet wat je moet doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:05 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik studeer op school , maar ben vrij
quote:
Ik wee tniet wat ik moet doen, dus jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb je een dagje vrij, weet je niet wat je moet doen?![]()
Damn, weet wel wat ik ga doen vandaag... maar eerst ff wakker worden!
Ga de stad in en haal een biertje met je vrienden ofzo!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik wee tniet wat ik moet doen, dus ja
whehehehe dat is minder man!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz ... Die 5.1 usb stick....kansloos
Dixons: heeft het niet
Dynabyte alleen de 2.1 versie
VI COmputers: Alleen interne zooi
net nog ff nieuwe speurtocht naar drivers gedaan en: Mijn ingebakken 5.1 set werkt weerquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehehe dat is minder man!
pricewatch al gekeken?
OMFG!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
net nog ff nieuwe speurtocht naar drivers gedaan en: Mijn ingebakken 5.1 set werkt weer
Dus niet meer nodig
Nu FEAR2 aan het installeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG!
K vond fear 2 niet echt geweldig trouwens, maar hij ziet er wel kickass uit!
Best goed van jou hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Maak die is met mijn seatquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Impreza!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz zit met lul vast in Neukgat
Droxz zal zijn bezoek aan een Parenclub nooit meer vergeten. Droxz zat er namelijk met zijn lul vast in een Neukgat. Droxz ging naar de parenclub voor zijn pleziertje. Toen hij naar het toilet ging, viel zijn oog op het neukgat. Droxz probeerde zijn geluk en was benieuwd of er iemand op de wc naast hem zat. Droxz wist geen betere oplossing dan zijn lul in het neukgat te steken. Zijn lul bleef vaststeken en droxz riep om hulp. Hoe lang hij er al zat, is niet duidelijk, maar uiteindelijk hoorden enkele passanten zijn schreeuwen. Ze belden de baliemedewerkers, maar die kregen de lul van droxz ook niet los. Een hoertje kon hem even later bevrijden. Droxz weet nog steeds niet of er iemand naast hem op de wc zat, maar is blij dat hij bevrijd kon worden.
Type/bouwjaar/kleur?quote:
whehehehe, creatief op een feestdagquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz zit met lul vast in Neukgat
Droxz zal zijn bezoek aan een Parenclub nooit meer vergeten. Droxz zat er namelijk met zijn lul vast in een Neukgat. Droxz ging naar de parenclub voor zijn pleziertje. Toen hij naar het toilet ging, viel zijn oog op het neukgat. Droxz probeerde zijn geluk en was benieuwd of er iemand op de wc naast hem zat. Droxz wist geen betere oplossing dan zijn lul in het neukgat te steken. Zijn lul bleef vaststeken en droxz riep om hulp. Hoe lang hij er al zat, is niet duidelijk, maar uiteindelijk hoorden enkele passanten zijn schreeuwen. Ze belden de baliemedewerkers, maar die kregen de lul van droxz ook niet los. Een hoertje kon hem even later bevrijden. Droxz weet nog steeds niet of er iemand naast hem op de wc zat, maar is blij dat hij bevrijd kon worden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Impreza!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
whehehehe, creatief op een feestdag
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ongeveer tien brandweerlieden zijn in de nacht van dindag op woensdag nodig geweest om het lichaam van een meer dan 360 kilo wegende Crazy-M uit tilburg te bergen. De plaatselijke zender berichtte op zijn website dat de operatie meer dan twee uur duurde.
Crazy-M woonde op de eerste verdieping van een flat. De brandweerlieden moesten een muur van zijn kamer slopen, omdat de deur voor het lichaam van Crazy-M niet breed genoeg was. Een brandweerman sprak van een "zeer moeilijke” operatie. De brandweer had er alles aan gedaan om de dode voorzichtig en waardig te vervoeren, zei hij.
Volgens de zender wijst alles erop dat de 29-jarige man een natuurlijke dood is gestorven. De laatste tijd bewoog de man zich op krukken. Meer dan een maand had hij zich niet buiten zijn kamer begeven. Volgens andere flatbewoners hadden zij hem van levensmiddelen voorzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |