Nee,quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:55 schreef LasTeR het volgende:
Is dat Chipszak? Die roze?
Electronische muziek en dance is niet het zelfde.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:18 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
ook heel breed. van synthpop tot electro tot EBM en industrial.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:40 schreef Ritmo het volgende:
Zegt wel weer genoeg over FOK! dat dit topic niet loopt en het 'G-dog' topic wel.
misschien heeft het wel meer redenen dan alleen jou kortzichtige redenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:40 schreef Ritmo het volgende:
Zegt wel weer genoeg over FOK! dat dit topic niet loopt en het 'G-dog' topic wel.
Want?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:54 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
misschien heeft het wel meer redenen dan alleen jou kortzichtige reden
Is dat belangrijk dan? Ziet er erg mooi uit vind ik, heeft zichzelf tot kunstwerk gemaakt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef troellie het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn, maar weten we wel zeker dat het een meisje is, die witte???
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind cybergothics vaak maar eng, het zijn meestal ook van die dikke lui.
Beter:
[ afbeelding ]
Enige dat daar aan mist is een draad kwijl aan die onderlipquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind cybergothics vaak maar eng, het zijn meestal ook van die dikke lui.
Beter:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel, of zijn het pruiken die ze ophebben?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:37 schreef Desunoto het volgende:
Zo lopen ze er vast niet elke dag bij, gelukkig.
Bedoel je soms Frieza?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef Misanthroopia het volgende:
Zat zij niet in Dragonball Z ofzo? (die witte)
Volgens mij zien ze er alleen zo tijdens feestjes uit. Ik zie zulke figuren (bijna) nooit in het wild.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lijkt me wel, of zijn het pruiken die ze ophebben?
Inddquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Enige dat daar aan mist is een draad kwijl aan die onderlip
Je kunt ook waarschijnlijk typen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee,.
Serieus ontopic (); te zien aan de plekken waar ze zijn [die witte + vent wrs op een of ander evenement buiten] en die ander in een gebouw met blijkbaar allemaal draken aan de binnekant, dat ze er hoogstwrs heus niet elke dag er zo bijlopen.
Vooral die witte niet.
Nee, paupers zoals TS zijn interessant om te observeren. Interacteren no way. Zulke afwijkende hartelijke (ja, want dat zijn deze mensen over het algemeen) zijn gewoon cool weet je.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Om te observeren net zoals je een dier bekijkt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |