Nou, een lege koffer heb ik wel hoor.quote:
Mooi, geregeld danquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, een lege koffer heb ik wel hoor.
Oke.quote:
Weer? Sliep je al dan? Dat doe je snel dan.quote:
Ik ben ook druk op zoek.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:30 schreef Ofresca het volgende:
Huisgenootjes. Maar we moeten binnenkort wel een nieuwe gaan zoeken.
Ja, voor het eerst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben ook druk op zoek.![]()
Gaat er eentje weg bij jou?
Ja heel snel evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Weer? Sliep je al dan? Dat doe je snel dan.
Ik woon al 9 jaar zelfstandig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst.![]()
Jij woont ook op kamers dus?
Laptop in je bed?quote:
Oh okee. Dan is het nog lastiger om een huisgenoot te vinden lijkt me. Weet je al of je een man of een vrouw wilt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik woon al 9 jaar zelfstandig.. Ik heb nu een groot appartement dat ik niet alleen kan betalen nu mijn ex weer thuis gaat wonen.
Een vrouw, aangezien ik er de badkamer etc ook mee moet delen. Ik heb al wat mensen benaderd die ik ken. Als dat niks wordt zet ik een advertentie denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh okee. Dan is het nog lastiger om een huisgenoot te vinden lijkt me. Weet je al of je een man of een vrouw wilt?
Ah okee. Wel lastig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een vrouw, aangezien ik er de badkamer etc ook mee moet delen. Ik heb al wat mensen benaderd die ik ken. Als dat niks wordt zet ik een advertentie denk ik.
Ik heb een man en een vrouw. Dat was ook een bewuste keuze. En dat werkt eigenlijk super! Alhoewel de vrouw wel meer een sloddervos is dan de man.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:38 schreef Sinceria het volgende:
En jij, Ofresca? Hoeveel huisgenoten heb jij? Man of vrouw? Nog voor of nadelen aan mannen of vrouwen?
Is dat niet een beetje duur voor een meet ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee. Ik verwacht jullie gewoon allemaal in Barcelona hoor.
Nja, ik voel me overal wel op mijn plek. Verhuizen geeft ook weer heel veel gedoe, en ik zou niet weten waar ik dan heen moet (wachtlijsten overal). Dit is gewoon de beste oplossing, hoewel het wel weer wennen zal worden een deel van mijn privacy op te geven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Wel lastig.
Maar je voelt je daar dus nog wel gewoon op je plek?
Voor zo'n 100¤ kun je wel op een neer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje duur voor een meet ?
Je woont 9 jaar zelfstandig, maar kan je appartement nu niet meer betalen omdat je ex thuis gaat wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik woon al 9 jaar zelfstandig.. Ik heb nu een groot appartement dat ik niet alleen kan betalen nu mijn ex weer thuis gaat wonen.
Kan ik me wel voorstellen. Eerder wel op kamers gezeten dan? Of meteen gaan samenwonen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nja, ik voel me overal wel op mijn plek. Verhuizen geeft ook weer heel veel gedoe, en ik zou niet weten waar ik dan heen moet (wachtlijsten overal). Dit is gewoon de beste oplossing, hoewel het wel weer wennen zal worden een deel van mijn privacy op te geven.
Hey, ben jij ook nog wakker! Hoe is 't?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je woont 9 jaar zelfstandig, maar kan je appartement nu niet meer betalen omdat je ex thuis gaat wonen.
Dan heb je toch niet zelfstandig gewoond, maar samengewoond lijkt me
Ja, dat heb ik vreemd genoeg wel vaker gehoord.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb een man en een vrouw. Dat was ook een bewuste keuze. En dat werkt eigenlijk super! Alhoewel de vrouw wel meer een sloddervos is dan de man.
Ja, en 't voorkomt van die bitchfights. Alhoewel ze er samen soms ook wat van kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vreemd genoeg wel vaker gehoord.Als ik meerdere huisgenoten kon uitzoeken, zou ik er ook een man bij willen. Gezellig.
Dat soort dingen ligt net aan de peroon.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, en 't voorkomt van die bitchfights. Alhoewel ze er samen soms ook wat van kunnen.
Dat is inderdaad niet duurquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Voor zo'n 100¤ kun je wel op een neer.
Ik heb het afgelopen jaar samengewoond. Daarvoor heb ik op verschillende andere plekken gewoond, soms alleen, soms met andere mensen samen. Onder zelfstandig wonen versta ik: niet meer bij je ouders wonen en niet onder begeleiding wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je woont 9 jaar zelfstandig, maar kan je appartement nu niet meer betalen omdat je ex thuis gaat wonen.
Dan heb je toch niet zelfstandig gewoond, maar samengewoond lijkt me
Ja, was er net ook al evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey, ben jij ook nog wakker! Hoe is 't?
Ietwat genuanceerd dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar samengewoond. Daarvoor heb ik op verschillende andere plekken gewoond, soms alleen, soms met andere mensen samen. Onder zelfstandig wonen versta ik: niet meer bij je ouders wonen en niet onder begeleiding wonen.
Nja, op zich klopt het wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:46 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ja, was er net ook al even
Prima! Lekker op terras gezeten vandaag!En jij?
[..]
Ietwat genuanceerd dus
quote:zelfstandig wonen
Uitleg: wonen in een woning met eigen voordeur en huisnummer, in tegenstelling tot verblijf in een instelling; eventueel kan ondersteuning, begeleiding, verzorging of verpleging nodig zijn om zelfstandig te kunnen blijven wonen
NB: eventueel combineren met doelgroep zoals gehandicapten of ouderen
Meer algemene term: Gevonden op http://www.thesauruszorgenwelzijn.nl/zel
Hmm, vrouwen onder elkaar. Gaat toch vaker fout dan bij mannen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen ligt net aan de peroon.
Ryanair. Moet je wel de goede dag zoeken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet duur
Met een leuke man toch? Met mij is het goed!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:46 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ja, was er net ook al even
Prima! Lekker op terras gezeten vandaag!En jij?
Je hebt ook wel gelijk, alleen bij zelfstandig denk ik meer aan alleen wonen. Heb niet direct de associatie van begeleidend wonen etc.quote:
Ja klopt!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hmm, vrouwen onder elkaar. Gaat toch vaker fout dan bij mannen.![]()
[..]
Ryanair. Moet je wel de goede dag zoeken.
[..]
Met een leuke man toch? Met mij is het goed!
Morgen voetbal kijken en stappen. Daarna een toernooi van basketbal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ja klopt!![]()
Hij heeft alleen al een vriendin![]()
Tof! Nog leuke plannen?
Ja kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:50 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk, alleen bij zelfstandig denk ik meer aan alleen wonen. Heb niet direct de associatie van begeleidend wonen etc.
Join the club.quote:
van alles...blader gewoon door mijn muziek..zo fijn om dat af en toe te doen...luister je weer dingetjes die je normaal minder vaak aan hebt staanquote:
Aah lekker. Heb je een grote muziekcollectie dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van alles...blader gewoon door mijn muziek..zo fijn om dat af en toe te doen...luister je weer dingetjes die je normaal minder vaak aan hebt staan
Voetbal!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Morgen voetbal kijken en stappen. Daarna een toernooi van basketbal.
Oh, wat jammer!
Wat ga jij doen dan?
Fijn nummerquote:
Mijn onderburen.quote:
pfff..stuk of 1200 albums digitaal gok ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aah lekker. Heb je een grote muziekcollectie dan?
Haha, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:59 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Voetbal!![]()
Ach, het scheelt, ik ken zijn vriendin en dat is weer een goeie vriendin van mij en zij is ook leuk
Dus dan is het op de een of andere manier niet zo erg
Ik ga met een vriendinnetje naar Bataviastad (ja, ik weet het, zij wilde graag en het schijnt uitgebreid te zijn) en 's avonds hebben we afgesproken met een stel vrienden om te gaan stappen
Een moker?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet zaterdag met de auto aan de slag maar kan iets niet vinden wat ik nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |