Daar durf ik inderdaad wel heel wat onder te verweddenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef Remzz het volgende:
Denk je dat WO'ers meer algemene ontwikkeling hebben?
Ongetwijfeld zal het verhoudingsgewijs wel net iets beter zijn, maar zoveel meer verwacht ik niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Daar durf ik inderdaad wel heel wat onder te verwedden.
Hij kwam zomaar op mijn pad...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Larry-Laffer het volgende:
Was het weer tijd voor zo'n soort topic?
Waarom niet? Argumenten graag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal het verhoudingsgewijs wel net iets beter zijn, maar zoveel meer verwacht ik niet.
Sinds HBO'ers kunnen doorstromen is het niveau er inderdaad niet op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal het verhoudingsgewijs wel net iets beter zijn, maar zoveel meer verwacht ik niet.
Omdat ik het aantal jongeren in een concertzaal / theater drastisch laag vind. (En dan heb ik het niet over optredens van Di-rect of stand-up comedy.) Het aantal jongeren in een museum ook. Bijvoorbeeld.quote:
Oh je hebt ook wel WO-ers die zo bij Lekker Slim kunnen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nou er zitten wel een zooi wereldvreemde figuren op het HBO hoor. Nu heb je die ook wel op het WO, maar ik vrees dat het HBO er gemiddeld slechter vanaf komt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een kutargumentquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Omdat ik het aantal jongeren in een concertzaal / theater drastisch laag vind. (En dan heb ik het niet over optredens van Di-rect of stand-up comedy.) Het aantal jongeren in een museum ook. Bijvoorbeeld.
Hier ben ik het mee eens, zeker de eerste jaren. Hier zal je wat gespuis aantreffen die de havo net gehaald heeft. Maar in het 3de 4de zitten wel serieuze mensen. Eigenlijk is dat voor WO minder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou er zitten wel een zooi wereldvreemde figuren op het HBO hoor. Nu heb je die ook wel op het WO, maar ik vrees dat het HBO er gemiddeld slechter vanaf komt.
Dat heeft ook wel veel met je algemene kennis te maken ja... Muziek van Bach/Mozart kan me aan me reet roesten en wie welk schilderij gemaakt heeft ook eerlijk gezegd. Dat je wat weet van de 2e wereldoorlog en wat weet van de politiek vind ik dan weer veel belangrijkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Omdat ik het aantal jongeren in een concertzaal / theater drastisch laag vind. (En dan heb ik het niet over optredens van Di-rect of stand-up comedy.) Het aantal jongeren in een museum ook. Bijvoorbeeld.
Ietsjes meer wellicht, niet veel, maar ietsjes..quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef Remzz het volgende:
Denk je dat WO'ers meer algemene ontwikkeling hebben?
Dit lijkt me dus veelzeggend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel veel met je algemene kennis te maken ja... Muziek van Bach/Mozart kan me aan me reet roesten en wie welk schilderij gemaakt heeft ook eerlijk gezegd. Dat je wat weet van de 2e wereldoorlog en wat weet van de politiek vind ik dan weer veel belangrijker
Je vroeg waarom ik iets zou verwachten. Mijn verwachtingen heb ik door die ervaring. Dat lijkt me een antwoord op je vraag, niet zozeer 'een argument'.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een kutargument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |