Dat deed er bij mij ook eentje in 2-1. En hij is nooit meer teruggekomen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Goffteredomme, zo'n Crystal Gecko rende bij mij de afgrond in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Nee no way,... sowieso is deze game meer actie geörienteerd dan Oblivion op EXP na dan! En uiteraard een strakke third-person view/gameplayquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:29 schreef wdn het volgende:
Duurt nog dik een jaar voordat deze in de EU uitkomt.
En wat ik er van heb gelezen is inderdaad alleen het boekje in het chinees (waarom dat 1 jaar moet duren)
Maar ik vind het wel humoristischl: komt iemand op bezoek en denkt even snel de manual te lezen moet hij eerst een cursus chinees voor gevorderden doen
Verschil is ook dat iemand je kan "invaden" en dat je een co-op kunt doen. Dan kon met Oblivion niet meen ik(?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef Griebus het volgende:
Ik leg hem héél even weg, even afkoelenLijkt me erg frustrerend als je 'zo' sterk bent je nog klappen krijgt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb trouwens ook de Tower Shield gevonden
Maar je kan heullmaal niet met dat ding rennen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:Correctie, JIJ kan niet met die shield rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb trouwens ook de Tower Shield gevonden
Maar je kan heullmaal niet met dat ding rennen![]()
Psn online ID Tec-Insanity
Lol!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:32 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Correctie, JIJ kan niet met die shield rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde nog verder gaan, maar zag in de verte 3 Black Phantoms op de wacht staan![]()
Zoals Biorr al zei , don't overtrust your powers at this time.
Denk dat ik die wijze raad maar even opvolg
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb strength lvl 33
30 = required.
Dus dat is geen probleem, ding is gewoon fucking zwaar denk![]()
Anyhoe, 1-4 ook gecleared.Rennen/snelheid heeft niet te maken met je strength maar met je Equip (valt onder Endurance samen met Stamina)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde nog verder gaan, maar zag in de verte 3 Black Phantoms op de wacht staan![]()
Zoals Biorr al zei , don't overtrust your powers at this time.
Denk dat ik die wijze raad maar even opvolgI have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |