Select new gamequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef BlackSheep het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kom je terug in de tutorial wereld als je 1 keer doodgaat en dus in soulform naar de nexus gaat?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:37 schreef merino het volgende:
hoezo wil je terug naar de tutorial wereld?
Je hoort daar juist dood te gaan...
die items pak ik wel in New Game+ ofzo...quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Heulemaal niet,![]()
Als je wint krijg je wat extra items, en kom je even verder een nog sterkere Boss tegen
Daar ga je zeker weten dood
Leuk die trailer hoor maar ik heb het zonder die trailer al zwaar genoeg op mijn werk en pas vanaaf te kunnen gamenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik lees net dat er een trailer is uitgegeven van Demon Souls op de E3![]()
[E3 \'09] Calimero gevechten in Demon\'s Souls trailer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net de Spell Magic Weapon gekocht , die is dus echt handy eej![]()
En een Ring of Averice gevonden voor meer Souls![]()
By the wayIs dat ie gold mask?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:54 schreef Griebus het volgende:
[..]
Is dat ie gold mask?Yup dat is hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal het vanaaf eens proberenPsn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Er zijn nog wel wat meer items waarmee je dat kan doen, overigens maar 1 keer per item per game.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Yup dat is hem![]()
Zal het vanaaf eens proberen
Nou, dan wacht ik maar op de US release.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Netjes man![]()
Ik lees net dat er een trailer is uitgegeven van Demon Souls op de E3![]()
[E3 \'09] Calimero gevechten in Demon\'s Souls trailer
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik maar op de US release.
Volgens mij wordt het helemaal niks meer met die eBay-verkoper. Nu maar hopen dat ik mijn geld nog terugkrijg via Paypal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |