Dat is de Jap. versiequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:56 schreef wdn het volgende:
Gevonden: http://www.yesasia.com/gl(...)0-0-0-0-en/info.html ~¤52.84
Indien ik goedkopere vind zal ik deze post editten
Ja, maar de Asian version heeft volledige Engelse beeldtekst!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:56 schreef wdn het volgende:
Gevonden: http://www.yesasia.com/gl(...)0-0-0-0-en/info.html ~¤52.84 Japanse versie
http://www.yesasia.com/gl(...)5-0-0-0-en/info.html ~¤47.84] Aziatische versie (japan ligt niet in Azie?)
Indien ik goedkopere vind zal ik deze post editten
1: nog niet bekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:06 schreef coolsnarf het volgende:
2 vragen (uiteraard of de volgende dingen bekend zijn):
1. Wordt de Us versie anders dan de Asian versie (bv extra's)?
2. Kun je online met de Asian versie ook in de US/Japanse versie komen?
en besteld!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja, maar de Asian version heeft volledige Engelse beeldtekst!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:06 schreef coolsnarf het volgende:
Kun je online met de Asian versie ook in de US/Japanse versie komen?
quote:Damn! This New Game+ is hard work!
I was just playing 1-2, and wearing down the Red Dragon with a bunch of arrows, when i thought "ya know what, i'm gonna get about 100 arrows stuck in this fucker, and some Black Phantom cunt is gonna invade my game, kill me, and i'll have completely wasted my time!"
Guess what happened? Yep! - I could see the little prick running down the bridge, so i thought "fuck it! i ain't letting this grind go to waste!" I stood at the top of the tower stair, ultimate protection on, suped up fireball pointing right where he'll pop round the corner. Haha! He didn't know what hit him! I'd wasted 2/3 of his health before he even got up the stairs. He panicked, he tried his Firestorm magic, but i'd already rolled away. Two more shots from me, and he was toast! Phew, sigh of relief!
Back to the Dragon, it's down to about 10% health. Guess what? Another fuckin' Black Phantom! Typi-bloody-cal!
Well now i was really pissed off. So i went downstairs to confront the bitch! I hid behind one of the stage-coaches near the tower stair, he thought i was still upstairs. "SURPRISE MOTHERFUCKER!" Two fireballs straight in his back! He turned, rolled, but i was already on top of him with my Spear straight in his gut! Bye-bye!
After that, i thought i'd take a break - too fuckin' intense!
Oh, i killed the Dragon by the way.
Volgens mij klopt je hart als een idioot in dit soort situaties. Echter,... wel apart dat zo'n invade gewoon kan. Weet niet of het altijd leuk is als je voor de zoveelste keer sterft door een andere evil co-op.quote:
Kom! Bestel ook! Dan beloof ik dat je mij mag invaden en 2x gratis mag afslachtenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je hart als een idioot in dit soort situaties. Echter,... wel apart dat zo'n invade gewoon kan. Weet niet of het altijd leuk is als je voor de zoveelste keer sterft door een andere evil co-op.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Kom! Bestel ook! Dan beloof ik dat je mij mag invaden en 2x gratis mag afslachten![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon uitloggen van het psn netwerkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je hart als een idioot in dit soort situaties. Echter,... wel apart dat zo'n invade gewoon kan. Weet niet of het altijd leuk is als je voor de zoveelste keer sterft door een andere evil co-op.
Klopt, maar dat haalt wel een beetje de functie van het netwerk weg. Had liever een optie 'invite only' gezien ofzoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:08 schreef Griebus het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon uitloggen van het psn netwerk
Heb je al besteld of moet ik mijn aanbod verhogen? Wat dacht je van 4x ongestraft afslachten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt, maar dat haalt wel een beetje de functie van het netwerk weg. Had liever een optie 'invite only' gezien ofzo
Dat moesten ze blokkeren: alleen gamen indien onlinequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:08 schreef Griebus het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon uitloggen van het psn netwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben nog geen enkele keer ge-invade
Zolang je in soulvorm rondloopt ben je veiligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |