Wie wil er lenen? Je zegt dat de bank moet lenen aan de BV (het bedrijf?), maar het lijkt erop dat je zelf een lening wilt hebben om te investeren? Bedoel je je holding of zo?
Als het een bedrijf is met een stabiele inkomstenbron of flink wat op de balans kan het bedrijf zich garant stellen.
Ik zie het niet snel gebeuren dat de bank jou/jouw holding geld leent puur om te investeren, of je moet een goede relatie met ze hebben maar had je dan op fok gepost? Anyway als ze het doen, dan lijkt het me voor de hand liggen dat je zelf zal moeten meetekenen. Al met al gaat het niet om een groot bedrag, maar als je er een risico mee gaat nemen zullen ze daar gewoon niet om staan te springen.
Zelf meetekenen is trouwens ook niet zo'n grote ramp, ik neem aan dat je er brood in ziet en dan is zo'n lening wel af te lossen. Als je zelf al nattigheid voelt of je dat wel zal kunnen, zal een bank dat ook wel voelen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel