Ik heb hier een net-niet volle fles staan. Ruilen voor een biertje?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil het altijd nog een keer drinken
Mijn fles mag je hebben...quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil het altijd nog een keer drinken
Coors Lightquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Amerikaanse drankAmerikaans bier
Budweiser
Heeft niets met elitair te maken. Zijn genoeg goede whisky's van dezelfde prijsquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:28 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn standaard whiskey. Als ik elitair wil doen haal ik wel een ander merk.
Wat voor biertjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb hier een net-niet volle fles staan. Ruilen voor een biertje?
Dimplequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heeft niets met elitair te maken. Zijn genoeg goede whisky's van dezelfde prijs
Noem ze eens zou ik zo zeggen. Welke goede whiskey kan ik krijgen voor 17 euro?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heeft niets met elitair te maken. Zijn genoeg goede whisky's van dezelfde prijs
Johnnie Walker?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Noem ze eens zou ik zo zeggen. Welke goede whiskey kan ik krijgen voor 17 euro?
Hertog Jan Grand Prestige, en een of ander kloosterbierquote:
Komt u maar. Ik wil 'm koud ontvangen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hertog Jan Grand Prestige, en een of ander kloosterbier
Tyfus is dat spul zo goedkoop? Geen wonder dat het niet te zuipen isquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Noem ze eens zou ik zo zeggen. Welke goede whiskey kan ik krijgen voor 17 euro?
Bier is nog goedkoper. En ook nog eens lekkerder dan wiskey.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tyfus is dat spul zo goedkoop? Geen wonder dat het niet te zuipen is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |