Die geruchten waren hier maanden geleden al mbt hem en Dorien Rosequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In de Spaanse pers schijnt de voorbije weken regelmatig geschreven te zijn dat Afellay een Nederlandse Playmate meegenomen zou hebben naar Barcelona.
Maar op internet zijn tegenstrijdige berichten te vinden.
De Spanjaarden vooralquote:
Is best een lekker wijf toch die ex van hem? Leek me ook niet zo'n bimbo als de meeste andere wags.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Messi en zijn vriendin zijn uit elkaar, denk niet dat er nu ooit een mevrouw Messi komt
Is het ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is best een lekker wijf toch die ex van hem? Leek me ook niet zo'n bimbo als de meeste andere wags.
Mwoah, niet een type die je aan je ouders voorstelt maar ik zou er wel een trucje op kunnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:53 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee Lionel gaat de verkeerde kant op.
Vind jij het een lekker wijf dan?quote:
Maar het past gewoon niet bij Messi.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, niet een type die je aan je ouders voorstelt maar ik zou er wel een trucje op kunnen.
Nee, zij is meer C. Ronaldo materiaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar het past gewoon niet bij Messi.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, zij is meer C. Ronaldo materiaal.
Zoals Jimmy Carr zei: "She's one of them girls you look at and think 'Oh, she's let herself go, put on a few pounds' however, if you fucked her you'd be high fiving strangers on the night bus home"quote:Op donderdag 14 april 2011 01:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zij is meer materiaal voor de hoogste boom
Probeer iets echts aan haar lichaam te vinden zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 april 2011 01:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zoals Jimmy Carr zei: "She's one of them girls you look at and think 'Oh, she's let herself go, put on a few pounds' however, if you fucked her you'd be high fiving strangers on the night bus home"
Ach moralist, hoe ziet jouw vriendin eruit dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 01:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Probeer iets echts aan haar lichaam te vinden zou ik zeggen
Beter dan haar maar das al snelquote:Op donderdag 14 april 2011 01:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach moralist, hoe ziet jouw vriendin eruit dan?
Random del met iets te overdreven opgeblazen tieten.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:52 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze Sex Bomb?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |