quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef LasTeR het volgende:
Na 8 uur 's avonds moet je eigenlijk niets meer eten hé dikke.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:34 schreef LasTeR het volgende:
Samenvatting:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
![]()
![]()
![]()
Nee, nee, nee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:38 schreef immortalsean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Damn, echt precies dat ja! kon het eigenlijk niet beter samenvattenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:34 schreef LasTeR het volgende:
Samenvatting:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
![]()
![]()
![]()
Had je er wel saus op?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:40 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Damn, echt precies dat ja! kon het eigenlijk niet beter samenvatten
Nee, het klonk meer alsof ik door een knakworstje heen reed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef LasTeR het volgende:
Deed het worstje ook "knak" toen je hem overreed? Denk aan zijn kinderen!!!
Had je de knakworst+kaas combinatie? Dan moet de samenvatting weer aangepast worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Nope, geen saus. Wel een lading gesmolten kaas
Nee waren niet van die kaas worstjes maar gewoon het broodje met worst en wat plakken kaas nog even onder de grill gelegd. Damn, nu krijg ik trek in nog een broodje..quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Had je de knakworst+kaas combinatie? Dan moet de samenvatting weer aangepast worden.
Dat vind ik nou best zonde van een lekkere knakworst. Was het unox?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:44 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Nee waren niet van die kaas worstjes maar gewoon het broodje met worst en wat plakken kaas nog even onder de grill gelegd. Damn, nu krijg ik trek in nog een broodje..
Jep, unox bockworst ofzo. 10 per blik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat vind ik nou best zonde van een lekkere knakworst. Was het unox?
Oh, het was een bockworst?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:46 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Jep, unox bockworst ofzo. 10 per blik.
Ik snap sommige dingen van jou ook niet.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef LasTeR het volgende:
Als ik dat doe heb ik halverwege de nacht het gevoel dat ik het ontbijt niet meer ga halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef LasTeR het volgende:
Voel je veel als je slaapt dan? Of heb jij zo'n aangepast ritme?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als ik dat doe heb ik halverwege de nacht het gevoel dat ik het ontbijt niet meer ga halen.
Als ik genoeg honger heb word ik vanzelf wakker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Voel je veel als je slaapt dan? Of heb jij zo'n aangepast ritme?
Welke kinderen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef LasTeR het volgende:
Deed het worstje ook "knak" toen je hem overreed? Denk aan zijn kinderen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |