Je bent gekquote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Mirel het volgende:
Ben ik nou gek of is dat Jack Nicholson
Nee, het is de acteur die jarenlang bekend heeft gestaan als "die vent die zo op Jack Nicholson lijkt"quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Mirel het volgende:
Ben ik nou gek of is dat Jack Nicholson
"Vive"?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hoogtepuntje
http://www.imdb.com/name/nm0888882/
ik dacht trouwens dat de serie altijd als 5 uitgesproken moest worden als in 5de colonne
V als het romeinse cijfer 5, vermoed ik dan...quote:
Ik zit um maar te pestenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
V als het romeinse cijfer 5, vermoed ik dan...
zitten daar ook reptielen in?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit um maar te pesten
Het is "vie". Net als de Knorr-meuk!
Nog niet zo lang geleden voor de gein weer eens m'n DVDs van de originele serie(s) bekeken. Die groep opstandige Visitors werden de 5th Column genoemd, ik heb alleen geen idee meer waarom dat was.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef Magic-IRC het volgende:
Als ik me oude serie nog herinner, was dat section 5 (of zo iets).
Williequote:Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Magic-IRC het volgende:
Met een Willie bedoel ik dus een visitor die onzeker is en de taal van het land waar hij is niet echt machtig is.
Ik vond hem toen echt goed(en zijn andere films ook).
Aha okee, ik dacht dat je met een "Willie" een visitor bedoelde die zich keerde tegen de andere Visitors en zich aansloot bij het verzet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Met een Willie bedoel ik dus een visitor die onzeker is en de taal van het land waar hij is niet echt machtig is.
Ik vond hem toen echt goed(en zijn andere films ook).
De pilot van FlashForward liet eerlijk gezegd meer indruk op me achter... het verhaal bevalt me beter, unieker (misschien ben ik wat 'invading alien'-moe geworden) en een goed wtf-gehalte van het einde van de pilot.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:42 schreef ChickenMan het volgende:
Het niveau ligt iig een stuk hoger dan bij FlashForward. Maar bij sommige dialogen kreeg ik wel een beetje een naar gevoel...
Van die visitors die zich tegen de rest keerden hadden we in het orgineel genoeg (waaronder die commander).quote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha okee, ik dacht dat je met een "Willie" een visitor bedoelde die zich keerde tegen de andere Visitors en zich aansloot bij het verzet.
Conan? Is daar ook een nieuwe serie van dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Mirel het volgende:
ohhhhh Ironside. Uit Tiberium Wars en Terminator
Allemaal trouwens de Conan ep van woensdag kijken. Zit een geweldige V grap in
En de stem van Sam Fisherquote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Mirel het volgende:
ohhhhh Ironside. Uit Tiberium Wars en Terminator
http://www.tonightshowwit(...)iens-110409/1172891/quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:14 schreef Mirel het volgende:
Talkshow host Conan.
[ afbeelding ]
Wanneer de sketch van V online is zal ik hem hier plaatsen.
Kim Bauerquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef LaTiNo het volgende:
Helemaal eens met Henno. Een pilot van 48 minuten voor een serie als dit is eigenlijk not done. Ik zet dan meteen mijn vraagtekens bij de intentie van de makers. Het lijkt idd meer op The 4400 dan op de beste SF TV-show ever: BSG. Die kreeg dus wel een pilot waar je wel geshocked en awed werd
Dit ging veel te snel. 'Opeens' stonden de visitors op straat en konden interviewers de meest achterlijke vragen stelllen. En waarom in hemelsnaam meteen in de pilot heel die resistance bekend maken? Dat had je zeker een aantal afleveringen kunnen rekken! Ik weet dat de meeste kijkers als weten dat het lizards zijn enzo, maar het feit dat ze al jaren op aarde rondliepen op hoge posten en dat er een underground resistance was, dat had je nog wel even mysterieus kunnen houden. Erg jammer. Ben benieuwd of het terugkomt na de 'creative hiatus'.
Oh ja, die zoon word de nieuwe Kim Bauer! Zo'n droplul die zichzelf altijd in de nesten werkt!
En daarbij nog dat we na 4 afleveringen 3 maanden mogen wachten op de restquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef LaTiNo het volgende:
Helemaal eens met Henno. Een pilot van 48 minuten voor een serie als dit is eigenlijk not done. Ik zet dan meteen mijn vraagtekens bij de intentie van de makers. Het lijkt idd meer op The 4400 dan op de beste SF TV-show ever: BSG. Die kreeg dus wel een pilot waar je wel geshocked en awed werd
Dit ging veel te snel. 'Opeens' stonden de visitors op straat en konden interviewers de meest achterlijke vragen stelllen. En waarom in hemelsnaam meteen in de pilot heel die resistance bekend maken? Dat had je zeker een aantal afleveringen kunnen rekken! Ik weet dat de meeste kijkers als weten dat het lizards zijn enzo, maar het feit dat ze al jaren op aarde rondliepen op hoge posten en dat er een underground resistance was, dat had je nog wel even mysterieus kunnen houden. Erg jammer. Ben benieuwd of het terugkomt na de 'creative hiatus'.
Oh ja, die zoon word de nieuwe Kim Bauer! Zo'n droplul die zichzelf altijd in de nesten werkt!
Dat stemmetje vergeef ik haar nog wel, maar dat ze zo overdreven scripted van het ene drama naar het andere struikelde. Uiteraard net op het moment dat zij ergens op straat loopt word ze opgepikt door een psycho die haar wil vermoorden. Dat soort stuff.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef Fingon het volgende:
[..]
Kim Bauer![]()
Wel leuk ding maar fuckin irritant in 24, met haar hoge stemmetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |