Mooi nummer ookquote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef Rechterbal het volgende:
geile baslijn http://www.ultimate-guita(...)_mars_guitar_pro.htm
en best simpel ook.
Lessen bij een andere bevriende bassist? Die wel les heeft gehadquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:32 schreef Kvack het volgende:
Weet iemand een goede manier om de theorie te leren?
Ik ben een paar jaar terug begonnen met bassen en kan nu best aardig spelen maar heb me nooit verdiept in de theorie, en heb nu ladingen boeken en zooi doorgelezen over scales en weet ik veel. Maar ik krijg het maar niet in m`n kop.
Les is financieel gezien helaas geen optie
Wat jij hebt, maar Phaser/Flanger is ook heel gaaf als subtiele toevoegingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zoek nog wat leuke bruikbare effecten. Heb nu een Bass Big Muff en een Bass Chorus. Wat heb ik nodig om een Muse geluidje te krijgen?
En in hoeverre is een Synth bruikbaar?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat jij hebt, maar Phaser/Flanger is ook heel gaaf als subtiele toevoeging
Heel erg onbruikbaar vind ik, is wel lachen opzich.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En in hoeverre is een Synth bruikbaar?
Eerst maar andere dingen danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:07 schreef KaMo het volgende:
[..]
Heel erg onbruikbaar vind ik, is wel lachen opzich.
Maar als je 2 noten tegelijk aanslaat gaat die flippen!
Een compressor maakt je geluid harder en gelijkmatiger soms met extra sustain (Verlenging van je toon).quote:Op zondag 14 juni 2009 22:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh en ben wel heel erg vragend, maar wat doen een compressor en een limiter eigenlijk?
![]()
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef Witchfynder het volgende:
Wauw, mijn nieuwe Hartke LH-500, wauw.
Wat een ronk.
Ik haat katten, dus neequote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Net als een kat die blij is zeker
Zag het in het gitaristentopicquote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef Witchfynder het volgende:
Wauw, mijn nieuwe Hartke LH-500, wauw.
Wat een ronk.
Meer dan. Ben zo klaar met inregelen, ipv 6 maanden lang met een 10 bands klotenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zag het in het gitaristentopic. Hoe zit het met je EQ daarop, heb je aan die 3 knoppen genoeg?
sja, en anders doe je wel een EQ in je rack!quote:Op maandag 15 juni 2009 02:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Meer dan. Ben zo klaar met inregelen, ipv 6 maanden lang met een 10 bands kloten.
Dus met mijn Thunderbird kun je er een nog ronkender geluid uit krijgen?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb nu een lekker smerig ronkend geluid. Beetje zo'n Rickenbacker/vintage Precision-geluid wat je op de oude Deep Purple platen hoort. Toevallig ben ik daar groot fan van en reken ik Roger Glover tot één van mijn grote voorbeelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |