Led Zeppelin - Black Dogquote:
Zijn er hier dan ook Contrabas spelers?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:56 schreef Brammie1 het volgende:
contrabassolo uit Englishman in New York van Sting?
SOLO:
--------------l--------------l------6---7-----l-------------
----------5---l--7-----7--8--l--9--------—-8--l--9--7--5--4-
-7-----7------l-----7--------l----------------l-------------
----7---------l--------------l----------------l-------------
--------------l--------------l----------------l-----3--4--2-
--------------l--------------l--------0-—3----l--4----------
-7--5--4------l--0--------1--l--2--4----------l-------------
----------7---l-----1--2-----l----------------l-------------
-0------------l--------2--1--l--0-------------l-------------
----4--2--0---l-----2--------l-----3--4-—2----l-------------
--------------l--4-----------l----------------l--5--4--1----
--------------l--------------l----------------l-----------2-
----------1---l--2-----2--3--l--4-------------l-------------
-------2------l-----2--------l-----3--4-—-----l-------------
----2---------l--------------l-----------1----l--2----------
-0------------l--------------l----------------l-------------
plak 'm ff in kladblok
Hoe speel je nu dan? en welke tak va sport?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Zijn er bepaalde oefeningen die ik kan doen om mijn basspel beter/aantrekkelijker te maken?
Zo veel keus het is echt moeilijk om een instrument te kiezenquote:En ik ben op zoek naar een andere bas, heb tot +/- 550 euro uit te geven, jullie nog ideeën?
Tja, zelf speel ik rock/metal. Van Bon Jovi tot Ensiferum om het zo maar te zeggenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:34 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoe speel je nu dan? en welke tak va sport?
[..]
Zo veel keus het is echt moeilijk om een instrument te kiezen![]()
Nogmaals wat voor muziek speel je het meeste? en ben je traditioneel of mag het wat uitbundiger zijn?
Wil je een neck through of een set neck of een bolt on?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, zelf speel ik rock/metal. Van Bon Jovi tot Ensiferum om het zo maar te zeggen... Met t bandje is het ook wel wat "softer", denk aan akoestische nummers van Foo Fighters. En qua uiterlijk van bassen, vind de vorm van een Thunderbird of Ibanez ICB geweldig om te zien
. Maar een ingetogen Ibanez kan ook heel mooi zijn. Ik weet één ding zeker, het word geen Precision
Dat boeit me nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wil je een neck through of een set neck of een bolt on?
Niet ?quote:
Aha Humbuckers nu komen we ergens.quote:Ik denk iig wel dat ik humbuckers wil.. Ik zit te denken aan een Thunderbird, maar een Ibanez SR500 is ook wel heel fijn.
Tja als ik de Thunderbird en de Ibanez ga vergelijken. Thunderbird heeft gewoon een dik geluid, maar de Ibanez heeft veel instelbaarheid. Lastig..quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Niet ?Ik vind dat namelijk nogal wat uitmaken voor de bespeelbaarheid en de klank en vooral de attack.
[..]
Aha Humbuckers nu komen we ergens.
Actief of passief?
wil je niet voor 5-snarig gaan? Ik heb evt. een Ibanez SR765 te koop staan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat boeit me niet... Ik denk iig wel dat ik humbuckers wil
.. Ik zit te denken aan een Thunderbird, maar een Ibanez SR500 is ook wel heel fijn.
Ik heb 5-snarig uitgeprobeerd, maar vond het wel heel erg wennen... Denk dat ik gewoon voor een fijne 4 snaar gaquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:55 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wil je niet voor 5-snarig gaan? Ik heb evt. een Ibanez SR765 te koop staan.
Het uiterlijk staat me op de één of andere manier niet zo aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
De Spector is misschien iets voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |