Zoiets ofzoquote:We hebben een tijdje van iemand een basversterker geleend voor in het oefenhok en deze via de pre-out ook weer over de monitor gedaan dat klonk echt supergoed. Hiervoor deden we het alleen over de monitoring maar nu komen we er achter dat dat toch echt een stuk minder is. Daarom willen we dus voor onszelf nog een basversterker aanschaffen hoeft dus niet zo'n grote te zijn gewoon voldoende voor in het oefenhok. En er moet een Pre-out opzitten. Liefst een 12" speaker. Iemand toevallig nog een leuke tip of iets moois staanEn we willen het niet te duur maken dus het liefst een prijs/kwaliteits verhouding gezien mooi oplossing
![]()
Hmm wat ik op internet vind aan 2e handsjes is nogsteeds vrij prijzig. Kan ik beter een nieuwe kopen, maar ik denk dat ik toch beter eerst zon Indie kan proberen, het scheelt een klap geld en ik ben nu ook weer niet zo'n meester bassist dat ik de verschillen erg trek. Thanks.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor een tweedehands Rickenbacker gaan (Al weet ik niet hoe goed de Indie's zijn).
Dit ivm de kwaliteit die echt zeer goed is bij echte Rickenbacker's en dan de dubble truss rod (Heeft Indie die ook?) en niet in de laatste plaats de elementen die zijn erg goed en apart je hoort het direct als het een rickenbacker is(Dus een nepper hoor je ook direct ... ).
Die is wel leuk, maar ik kreeg er niks fatsoenlijks uit tijdens een gig toen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het gewordeniets duurder uitgevallen allemaal maar hij wou toch kijken voor een nieuwe amp
Hartke HA3500 en een XLcab eronder, ben benieuwd moet bijna wel vet gaan klinken
Ik heb juist wel goede ervaring met Harkte on stage (weet nietb oh het deze is, zal wel niet, hij zat in een rackquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Die is wel leuk, maar ik kreeg er niks fatsoenlijks uit tijdens een gig toen.
Hartke en ik hebben gewoon ruzie gehad die keer, denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:07 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik heb juist wel goede ervaring met Harkte on stage (weet nietb oh het deze is, zal wel niet, hij zat in een rack
Je speelt? (ashdown staat me bij?)quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Hartke en ik hebben gewoon ruzie gehad die keer, denk ik.
Jullie snapten elkaar niet. Net een huwelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Hartke en ik hebben gewoon ruzie gehad die keer, denk ik.
Ah! Zijn ook best nice!quote:
Vertel! Set-up, en wat speel je zoal?quote:
Das nen mooie! Is leuk voor erbij, thuis speel ik ook meer gitaar!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:53 schreef Jorikjet het volgende:
witte epiphone thunderbird! heb hem vooral voor opnemen, maar soms ook mee jammen of liedjes naspelen. ben zelf veel van de led zeppelin enzo, dus dan vooral zulke liedjes.
oja, ben gitarist, doe dit voor erbij![]()
[ afbeelding ]
Onderschat geld nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:17 schreef Rechterbal het volgende:
Nja, voor 250 ballen heb je al een Epiphone Viola Bass.
Leuk voor erbij, toch?
Nja, je hebt idd niet elk moment 250 euri.quote:
Doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef allsystemshalt het volgende:Nog niemand heeft vandaag en/of gister in dit topic iets vermeld over de basgitaar
![]()
Nou ik wel hoor![]()
Ik zou bijna een foto van mijn bas posten, maar het is niet echt een om over op te scheppen
Voor zover ik het op het interwebs kan vinden zijn er geen foto's van het model wat ik heb.quote:
Hij komt er toch echt!quote:
Word je gesponsord, of betaal je zelf?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hij komt er toch echt!
[ afbeelding ]
Met een spookje erop waarschijnlijk!
(ik ga hem laten bouwen)
Verdiensten van de bandquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Word je gesponsord, of betaal je zelf?
Geld wat we met de band verdient hebben (gigs en CD's)quote:
pcies en als je al wat over hebt gaat dat op aan snaren drumvel snoeren of andere materiaalmeuk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:53 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben jullie geen kosten? Of sponsoren jullie ouders dat?. Wij zijn vaak de helft van het gage al aan benzine kwijt
.
Dat vind ik zo domquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geld wat we met de band verdient hebben (gigs en CD's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |