Bobby is er om 20.25 toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef Gert het volgende:
Zo, Jeroen zit hier alweer achter een biertje.![]()
En Bobby's trein heeft het niet op tijd gered.
En terecht! Meest positieve van de drie en een terecht winnaar!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef Gert het volgende:
quote:
Dan zou in theorie morgen Eline er uit gaan en hij en Marielin in de finale komen, als je ziet wat de achterban van Marielin aan stemmen heeft gespendeerd en die van Eline dan zie ik het somber in.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tactiek van z'n achterban is ook duidelijk. Vrij lang wachten en dan alle ballen op de laagste in dit geval Jeroen. Ik denk dat NMNS dat kan bevestigen.
Pim voegt niets toe. Die kan nauwelijks een gesprek uit zichzelf voeren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim voegt heel veel toe, het geeft velen nogal ergernis, daar is het om te doen hè![]()
Jeroen d'r uit, hiep hoi, die teringluldebehangerdroogneuker![]()
![]()
Zou het echt? Eindelijk eens een achterban met een slimme strategie? Respect hoor... Al voegt Pim natuurlijk helemaal niets toe aan het programmaquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tactiek van z'n achterban is ook duidelijk. Vrij lang wachten en dan alle ballen op de laagste in dit geval Jeroen. Ik denk dat NMNS dat kan bevestigen.
Ging net heel raar, bij mn vorige post was toen begon met typen marielin nog op +32 en 1 refresh later op +532... zo snel kan je toch niet 500x klikken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen blind aan het doorstemmen, omdat ze niet doorhebben dat de exit al geweest is.
word een tegenvaller als ze horen dat ze nog een dag langer moeten blijvenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef wicky. het volgende:
Eline: morgen is de Finalemocht ze willen
Gezellig, hoi Jeroen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef Gert het volgende:
Geeft niet. Beetje reserve is wel lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen blind aan het doorstemmen, omdat ze niet doorhebben dat de exit al geweest is.
Heel apart jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef Disana het volgende:
Er gebeurt iets buiten beeld maar de camera blijft stug op Eline staan.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Naja huidige stand:
Eline +762
Marielin +532
Pim +10
Blijkbaar toch welquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellig, hoi Jeroen.![]()
![]()
Toch zie ik hem liever op de stream . Dit gezapige happie gaat het niet worden.
Ik denk dat alle mensen die alvast voor morgen credits hadden om aan jeroen te spenderen deze nu ff aan het opmaken zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Naja huidige stand:
Eline +762
Marielin +532
Pim +10
Weer een doewd in spijkerbroek!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef Disana het volgende:
zou kunnen. er staat in het nieuwsbericht dat de exit om 21:00 zou zijn (maar wel dat je tot 19:55 kunt stemmen).quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, hoe zou dat nu komen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef Disana het volgende:
Ja idd. Ik zeg... morgen Eline of Pim naar huis, het liefs Elientjequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
word een tegenvaller als ze horen dat ze nog een dag langer moeten blijven
Ja, daar zijn ze boven nog niet ervaren in.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef Disana het volgende:
Niets moetquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:15 schreef wicky. het volgende:
Nu Jeroen eruit is moet Marielin winnen !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |