Yep, ik baal als een stekker, ik zeg; nu alle stemmen op Eline!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Shoot..... Het zal toch niet? De Smaakmaker uit de kooi ?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:58 schreef R0T29 het volgende:nou dat was de bunker voor mij... ga niet meer naar saaie mensen zitten kijken. Veel plezier nog mensen en tot de volgende RLS
quote:
ik zeg; nu alle stemmen op Marielinquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, ik baal als een stekker, ik zeg; nu alle stemmen op Eline!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa Jeroen is weeeeeeeeeeg
Niet zien wie er afgevoerd wordt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef beequeen het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van die blinddoeken?
Yep voor straf ook naar huis.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Marrije het volgende:
Pim en Marielin hebben gepraat dus het is wel duidelijk dat die er nog in zitten.
Nou ja.. gaat het vast wel interessant worden waar de laaste spanning uitgeknepen wordt...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
dat heb ik met verkiezingen ook altijd als er weer pvda/cda wordt gestemd
maar goed, ik heb een boel credits in de pocket kunnen houden voor morgen/overmorgen dus ik ben allang blij
eensch. alleen dat afscheid had er wellicht nog afgekund, maar leuk gedaan zo hoorquote:
Dramatisch effect, jeweetsquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef beequeen het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van die blinddoeken?
Psies!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, ik baal als een stekker, ik zeg; nu alle stemmen op Eline!
BB6 revisited......quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef akveor het volgende:
En weer mag de grootste sukkel, Pim, blijven... het is werkelijk ongelooflijk.
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef akveor het volgende:
ja dat was ook de druppel voor mij gelukkig weg nuquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:00 schreef lies1958 het volgende:
Toen jeroen gister het eten stiekem van de andere ging opeten had ik van die mag pleite van me.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef BobbyRond het volgende:
Dementor, hou Jeroen nog ff vast. Ik ben er om 20.25
Vast wel!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er komen vast nog wel leuke puzzels en fröbeldingetjes voor Elientje.
eigenlijk niet echt eerlijk dat zulke dingen gezegd worden. Dit is nou eenmaal het concept, ik had ook liever dat Jeroen bleef maar Pim, Eline, M. spelen het spel voorbeeldig. Namelijk samen alles doorstaan, en elkaar erin houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef akveor het volgende:
Het was niet te doen...heb weer als een gek zitten f5en maar het verschil was zo grootquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef wicky. het volgende:
Sorry Jeroen, ik heb er alles aan gedaan maar het was gewoon niet haalbaar meer![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen kan naar huis en niet naar Las Vegas om met geld te gaan smijten.
Yep.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef K_L het volgende:
Gaan we de hele avond zeker te horen krijgen dat Marielin dacht dat zij moest gaan
Los van de personen en persoonlijke voorkeuren, "vlakke" mensen doen het over het algemeen beter. Dat was tenminste bij BB de tendens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef akveor het volgende:
Als de stand zo blijft als die vanavond om 19.55 was, welquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
BB6 revisited......Hopelijk gaat ie er morgen uit.....
mja, hij was er gisteren natuurlijk al fake uit dus ze hebben het er al op zitten. En toen waren ze 'm ook al snel vergeten.quote:
Yep, acuut en direct laatste peuk, pffffffffffffffffffffff..............verdorrie wat onwijs jammer is dit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
En Marielin begint meteen met klagen..... "Ik kan niet meer fatsoenlijk kijken"
speroquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
BB6 revisited......Hopelijk gaat ie er morgen uit.....
Je gaat hem toch niet in elkaar slaan hequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef BobbyRond het volgende:
Dementor, hou Jeroen nog ff vast. Ik ben er om 20.25
Met F5'en hou je iemand er niet in he, je moest credits kopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was niet te doen...heb weer als een gek zitten f5en maar het verschil was zo groot
Jeroen ging ook zonder winst naar Las Vegasquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen kan naar huis en niet naar Las Vegas om met geld te gaan smijten.
Ik heb m´n best gedaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Nounou Marielin.. wat een uitbarsting van emotie... ja kan wel zien dat eigenaren op hun huisdieren gaan lijken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is vast heel opgelucht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Nounou Marielin.. wat een uitbarsting van emotie... ja kan wel zien dat eigenaren op hun huisdieren gaan lijken...
[ afbeelding ]
sanctie!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Marrije het volgende:
Pim en Marielin hebben gepraat dus het is wel duidelijk dat die er nog in zitten.
Denk eerder opluchting, omdat ze alle3 heus wel dachten dat Jeroen echt wel een kans maakte.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, hij was er gisteren natuurlijk al fake uit dus ze hebben het er al op zitten. En toen waren ze 'm ook al snel vergeten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Dan Marielin ook, die heeft gepraat dat mocht ook niet.
Ja idd, echt Jammer ! Dat beetje lol en spanning wat er nog op stream te zien was is nu ook weg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was niet te doen...heb weer als een gek zitten f5en maar het verschil was zo groot
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 Dagen Kumbaya met makke lammetjes op de stream. Bart iedere ochtend als drillmaster en gooi er nog een puzzel of bouwpakketje tegenaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef akveor het volgende:
je had moeten stemmen, f5en helpt nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
prettige avond verderquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef wicky. het volgende:
Ik ga een Gezellige avond ervan maken mensenalles leuker dan deze saaie stream
*Ik vind er gelijk geen bal meer aan*
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim voegt heel veel toe, het geeft velen nogal ergernis, daar is het om te doen hè![]()
Jeroen d'r uit, hiep hoi, die teringluldebehangerdroogneuker![]()
![]()
Nou, dan beide geen sanctie, maar Eline 48 uur luxe (maar dan geen toilettas)quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Dan Marielin ook, die heeft gepraat dat mocht ook niet.
Precies, en morgen weer precies hetzelfde. Pffff my nervesquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Met F5'en hou je iemand er niet in he, je moest credits kopen
Is dat alles bij elkaar, of alleen positief. Anders zitten er ook 50 negatieve stemmen van mij bijquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:09 schreef Espabilado het volgende:
Voor minstens 552 euro op Pim gestemd... als het puur zn achterban is elke keer dan wordt dat toch wel duur geintje intussen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Het is vast een hele aardige jongen, maar hij VOEGT NIKS TOE.
Klok zal wel achter lopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef HV het volgende:
Er is nu alweer iemand als een malleop Eline aan het stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |