Denk eerder opluchting, omdat ze alle3 heus wel dachten dat Jeroen echt wel een kans maakte.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, hij was er gisteren natuurlijk al fake uit dus ze hebben het er al op zitten. En toen waren ze 'm ook al snel vergeten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Dan Marielin ook, die heeft gepraat dat mocht ook niet.
Ja idd, echt Jammer ! Dat beetje lol en spanning wat er nog op stream te zien was is nu ook weg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was niet te doen...heb weer als een gek zitten f5en maar het verschil was zo groot
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Nounou Marielin.. wat een uitbarsting van emotie... ja kan wel zien dat eigenaren op hun huisdieren gaan lijken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 Dagen Kumbaya met makke lammetjes op de stream. Bart iedere ochtend als drillmaster en gooi er nog een puzzel of bouwpakketje tegenaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef akveor het volgende:
En weer mag de grootste sukkel, Pim, blijven... het is werkelijk ongelooflijk.
je had moeten stemmen, f5en helpt nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was niet te doen...heb weer als een gek zitten f5en maar het verschil was zo groot
prettige avond verderquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef wicky. het volgende:
Ik ga een Gezellige avond ervan maken mensenalles leuker dan deze saaie stream
*Ik vind er gelijk geen bal meer aan*
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pim voegt heel veel toe, het geeft velen nogal ergernis, daar is het om te doen hè![]()
Jeroen d'r uit, hiep hoi, die teringluldebehangerdroogneuker![]()
![]()
Nou, dan beide geen sanctie, maar Eline 48 uur luxe (maar dan geen toilettas)quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Dan Marielin ook, die heeft gepraat dat mocht ook niet.
Precies, en morgen weer precies hetzelfde. Pffff my nervesquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Met F5'en hou je iemand er niet in he, je moest credits kopen
Is dat alles bij elkaar, of alleen positief. Anders zitten er ook 50 negatieve stemmen van mij bijquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:09 schreef Espabilado het volgende:
Voor minstens 552 euro op Pim gestemd... als het puur zn achterban is elke keer dan wordt dat toch wel duur geintje intussen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Het is vast een hele aardige jongen, maar hij VOEGT NIKS TOE.
Klok zal wel achter lopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef HV het volgende:
Er is nu alweer iemand als een malleop Eline aan het stemmen.
Fijne avondquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef wicky. het volgende:
Ik ga een Gezellige avond ervan maken mensenalles leuker dan deze saaie stream
*Ik vind er gelijk geen bal meer aan*
Ja bijdehand, maar als er een paar honderd verschil in zit kan en wil ik dat niet goedmaken, vorige keer lukte dat wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Met F5'en hou je iemand er niet in he, je moest credits kopen
Ja, die denkt dat de finale vijf voor negen isquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef HV het volgende:
Er is nu alweer iemand als een malleop Eline aan het stemmen.
Misschien zijn er mensen blind aan het doorstemmen, omdat ze niet doorhebben dat de exit al geweest is.quote:
Naja huidige stand:quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef wicky. het volgende:
Eline: morgen is de Finalemocht ze willen
Als jij al je sponsorcredits inzet zal ze wel winnen ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |