Wat zit ik hier te doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Netsplitter het volgende:
Je baalt gewoon dat jij die knakker niet bent die ff lekker naar die heerlijke borsten kan loeren.
wat een rommeltje op de achtergrond zeg, ze mag wel een keer opruimenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
soms kan het ook gewoon niet anders
[ afbeelding ]
Bij een plaatje te wanken, terwijl die knakker zo over haar borsten heen klaar komt.quote:
Deze post is waardeloos zonder de foto.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht! Echt irritant. Ik heb zelf trouwens ook zo een foto waar ik op sta in gala jurk incl. iemand die loopt te gluren.
Oh maar natuurlijk niet nu in je fotoboekquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Chai het volgende:
Terechte klacht! Echt irritant. Ik heb zelf trouwens ook zo een foto waar ik op sta in gala jurk incl. iemand die loopt te gluren.
TVPquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder de foto.
Ik heb de foto niet hier. Niet dat ik hem anders wel zou plaatsen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Deze post is waardeloos zonder de foto.
Dat dusquote:
Wat heeft zij bizar grote ogen trouwens (serieus)quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
soms kan het ook gewoon niet anders
[ afbeelding ]
Zulke dingen doe je toch ook aan om "bekeken" te wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Chai het volgende:
Nou ja eigenlijk had ik echt bijna geen inkijk hoor. Zeker in vergelijking met anderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Zulke dingen doe je toch ook aan om "bekeken" te worden
dan moet je niet zeiken, in een burka gebeurd zoiets nou nooit.
Gok zo dan dat jij het dichste bij stond met uitzichtquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk had ik echt bijna geen inkijk hoor. Zeker in vergelijking met anderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |