quote:
Uhhuquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef Kremers het volgende:
Gluren naar een mooie vrouw gaat vanzelfIk doe het elf natuurlijk ook, maar ik ga niet opzichting naar borsten lopen kijken. Ik kijk mooie vrouwen liever in de ogen aan
Tja, kan mij niet zo heel veel schelen dat jij me niet gelooft, ik ken je namelijk nietquote:
Echt jonge, deze prammen zijn nog groter dan haar hoofdquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
soms kan het ook gewoon niet anders
[ afbeelding ]
Whahaquote:
Huh??quote:
Lekkâh!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Uhhhhhh, wat zei je ook alweer???
Mensen die in een burka lopen krijgen anders wel veel bekijks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Zulke dingen doe je toch ook aan om "bekeken" te worden
dan moet je niet zeiken, in een burka gebeurd zoiets nou nooit.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Vetklep het volgende:
kijken is niet verboden, moeten ze maar niet zo uitdagend gekleed gaan![]()
Van sommige mensen wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:39 schreef Deliah het volgende:
Zijn blote voeten al uitdagend?
Zoek op het forum eens naar Vrouwen die inkijk misbruiken. :pquote:
Vrouwen die hun inkijk misbruiken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoek op het forum eens naar Vrouwen die inkijk misbruiken. :p
dat is idd ook een puik topicquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoek op het forum eens naar Vrouwen die inkijk misbruiken. :p
Jaaaaaaa DE GLUAAAH BUAAAAHH!quote:
Liep zo goed dat er een deel 2 nodig wasquote:
Whehe dan steekt zoeen dude zien pielemuisje door dat gat, omdat die naakte meisjes daar staan te douchen, maar dan komt die dikke gymlerares grijpt hem dan zoquote:
Volgens mij is het ook niet zo moeilijk om als vrouw een man te verleidenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:38 schreef 49R het volgende:
[..]
Hallooooooo zeg! Wordt er eentje wakker![]()
De meeste vrouwen zijn ware meesters in de kunst van het verleiden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |