abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:40:19 #76
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69258851
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Denk eens na.
[..]

Ik zeg niet dat hier even de waarheid staat, maar o.a. het gebit en de darmen van mensen wijzen uit dat we van oorsprong juist géen vleeseters zijn.
Thanks!

Ik had dit onderzoek nog niet gelezen, maar het is inderdaad niet meer dan logisch dat het menselijk gebit juist hoofdzakelijk is gebouwd voor 'vegetarisch eten', of het spreekwoord waar een menselijk gebit met een paardengebit vergeleken wordt.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:41:01 #77
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69258870
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:40 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Thanks!

Ik had dit onderzoek nog niet gelezen, maar het is inderdaad niet meer dan logisch dat het menselijk gebit juist hoofdzakelijk is gebouwd voor 'vegetarisch eten'.
Je hebt wel door dat deze bewering geen enkele logica bevat?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:51:44 #78
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_69259208
Wat boeit het nu wat de natuur allemaal ' bedoeld heeft' ? De natuur ' bedoelt' niets!

Wij mensen kunnen vlees eten maar ook prima vegetarisch leven. Maak je eigen keus.
pi_69259600
De stemwijzer raadt me bij de euro-verkz. van komende juli ook aan PVDD te stemmen. Ik twijfel er wel over eigenlijk, maar dat komt omdat die als enige "bekende" partij tegen dat gedoe met privacyinbreuk zijn.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')