... lid zijn van Partij voor de Dieren.

Elf maanden geleden had ik besloten om lid te worden van Partij voor de Dieren (en PINK! (jongerenorganisatie)). Iets in mij vindt het onethisch dat dieren gedood worden (voor spullen, voedsel e.d.). Eigenlijk vind ik het ook onethisch om vlees te eten.
Ik eet nog steeds zonder bezwaar mijn niet-biologisch vlees (biologische vleesproducten zijn te duur voor een student). Tegen een broodje kebab zeg ik geen 'nee' na het uitgaan.

Tot nu toe heb ik de partijbijeenkomsten niet bezocht.

Ik durf niet.

Volgens mij word ik op zo'n bijeenkomst afgeslacht als men er achter komt dat ik vlees eet (omdat het
lekker is).
Geef ik eigenlijk wel om
dierenrechten?

Waarom vindt men het belangrijk dat dieren een
vrij leven (

) hebben geleid? Dat is ook hypocriet (''Ja, dit stukje vlees is biologisch, dus
rechtvaardig

'' )
Ik besluit nu dat ik stop met mijn hypocriet gedrag. Ik blijf gulzig mijn vlees eten.
JA, IK VIND VLEES LEKKER.
Ik heb al contributie betaald voor 3 jaar vanwege het vegatarisch kookboek (
Waarom niet? Dacht ik. Het boek kost 35 euro (3 jaar contributiebijdrage))

Ik haat uitgebreid koken (geen geduld - geen zin) . Kansloos.
Klacht: hypocriet gedrag volhouden om moreel 'goed' te kunnen voelen over mijn wezen (lid zijn van PvdD & PINK! maar ondertussen bewust niet-biologisch vlees (en andere producten) consumeren).
Anti-klacht: IK BEN VRIJ.

VLEESCH.
Wat ga ik nu doen?1) Mijn lidmaatschappen opzeggen
2) Pasta met vlees eten

Diertjes. Veelzijdig.
P.S.
Gevoelsmatig vind ik het nog steeds moeilijk om het eten van dieren 'okay' te vinden. Kwestie van tijd wellicht... [ Bericht 0% gewijzigd door Registratiedienst op 20-05-2009 19:42:30 ]