quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
Je post in een filter, daarom laat ik 'm open.
Waarschijnlijk is ze lesbisch.quote:
quote:In a recent interview, Simona stated that her huge boobs bother her both on court and off court. She says she doesn't move as fast as she could because of them and she isn't proud of the way she looks. She doesn't even like them big. So she will have a surgery to reduce the size of her breasts this autumn.
Tegen die tijd kan hier dus wel een slotje op.quote:So she will have a surgery to reduce the size of her breasts this autum
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tegen die tijd kan hier dus wel een slotje op.
Zie ik ook achteraf in de url van dat plaatjequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is Tamira Paszek.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef popolon het volgende:
Mooi formaat zeg.
Maar kan wel wat lastig zijn bij een topsportster.
[ afbeelding ]
Jammer, zo mooi zijn als ze tegen Safina moest ofzo, lekker veel tv-minuten voor die tettenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:32 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn zo groot, dat ik het niet eens meer mooi vind.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:58 schreef Kopbal het volgende:
Ze heeft trouwens best een lelijk hoofd. Maar hej, daar let je dan toch niet op.
Goeiemoggel, wie is dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:41 schreef popolon het volgende:
Mooi formaat zeg.
Maar kan wel wat lastig zijn bij een topsportster.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Simona Halep Likely To Have Breast Reduction
"I do not believe that physical appearance has an effect on performance, so I help with anything in the sport. My mind bust when I go on the field and even if I were sporting, I would have felt very good. (My Breasts) inconvenience me, it's very hard with them. It's a weight in addition to confound me speed response. I can not go on very well. Shoot me down. Nothing in life is not like me even though sport was not all I was doing surgery", revealed Halep. "Surgical intervention should take place last year, but probably will use it in autumn, because the postponement might cause problems in the column."
http://www.totalprosports(...)ve-breast-reduction/
Kloptquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:57 schreef Tim86 het volgende:
Tennisbabe heeft te grote borsten
Zal wel drukker worden hier
Let op je taalquote:
Tegenwoordig moet je met oordopjes naar de tennisbaan als Russinnen als Maria Sharapova spelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:52 schreef Arnold_fan het volgende:
Beter dan die schreeuwende gorilla's die je normaal ziet.
Helaas, eerste ronde uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Chooselife het volgende:
Kolere wat een topper.
Hier gaan we nog lang van genieten.
Hoezo ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je met oordopjes naar de tennisbaan als Russinnen als Maria Sharapova spelen.
Maria produceert 100 dB.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Die is 10 maanden geblesseerd geweest
Mhua die komt wel een eind hoor, daar geloof ik wel in. Aan het einde van het jaar toch minstens top-150 als het al niet top-100 is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef Mr_DG het volgende:
Opeens een stormlooptopic![]()
Maar de toekomst zal uitwijzen hoe ver ze kan komen.
En we hebben een nieuwe kampioen f triviale feitenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Die is 10 maanden geblesseerd geweest
Dat was hij alquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
En we hebben een nieuwe kampioen friviale feiten![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus wat een tieten, man. Als die chick géén borstverkleining laat doen en ze wordt 60 hangen die dingen op haar knieën. Geen senioren tennis meer voor deze dame.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef LockonStratos het volgende:
Tering, kan je na gaan hoe groot ze zouden zijn als ze niet zou sporten
door het momentum van 8 kilo extra heeft ze wel de sterkste service van het hele veld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef Posdnous het volgende:
Weheheh.
Die foto van die service.
dat is inderdaad niet te doen zo.
Ze hoeft misschien niet helemaal uit de tennissport, kan ze mooi de baan aanvegenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus wat een tieten, man. Als die chick géén borstverkleining laat doen en ze wordt 60 hangen die dingen op haar knieën. Geen senioren tennis meer voor deze dame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |