Niet de DS?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef Reintji het volgende:
Het is hier geen twitter,had ik begrepen
* Reintji Is klaar met douchen en gaat zo de 360 aanzwengelen
Wat ga je spelen!? Die van Ed staat ook aangeslotenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef Reintji het volgende:
Het is hier geen twitter,had ik begrepen
* Reintji Is klaar met douchen en gaat zo de 360 aanzwengelen
Save the best for nachtdienst zeg ik altijd maar.quote:
* Reintji gaat CoD4 spelen, dat verdomde "no fighting in the warroom" op veteranen moeilijksheidsgraad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat ga je spelen!? Die van Ed staat ook aangesloten
* Edwinuss vraagt zich af wat Reintji gaat spelen, aangezien hij de 360 ook heeft aangesloten.
Heb een keer met een vriend op een bruiloft de bar gedaan, waren we compleet zwart met witte das en schoenen. SMS Bruidsmeisjes AAN.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:25 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga altijd COMPLEET in zwart met een roze stropdas
Doe es gek,quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef lkb9000 het volgende:
Ik moet alleen nog wat met m'n haar zien te doen want ik heb altijd een pet op en dat kan nu natuurlijk niet
McLovin'?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:29 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb alleen nog een valse naam nodig voor op m'n visitekaartje, iemand een idee?
Neem mijn kapselquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef lkb9000 het volgende:
Business Casual, waarschijnlijk wel nog iets casualer omdat ik m'n colbert niet lang aanhoudt, die past niet geweldig bij m'n broek dus het wordt zwarte broek met krijtstreep met een mooi nieuwgrijs overhemd. Ik moet alleen nog wat met m'n haar zien te doen want ik heb altijd een pet op en dat kan nu natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |