abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:58:04 #176
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69259385
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef Terreros85 het volgende:
Duks komt helemaal niet voor in de telefoongids. Noch in Volendam, noch in Nederland..

Sorry, zat op hyves en vond het verdacht dat er maar één persoon op heel hyves zo heet.
Goed blijven zoeken !
In dit geval is het voor haar wel weer HEEL fijn dat ze in Volendam woont, voor iemand buiten het dorp en kennissenkring is ze erg moeilijk op te sporen
pi_69259879
Duks is een bijnaam in Volendam.IK weet haar echte achternaam en van haar man ,maar ga hun leven niet nog zuurder maken dan dat t al is.Heb vooral veel medelijden met haar man (een hele leuke gozer )en haar kind. Dat vreemdgaan was een zoen ,nou dat doet de halve wereld wel eens met een ander ,Ik vind de breuk echt zonde, vond dat ze wel bij elkaar pasten. Jammer. !!!
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:18:53 #178
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69259943
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:17 schreef Anniebab het volgende:
Duks is een bijnaam in Volendam.IK weet haar echte achternaam en van haar man ,maar ga hun leven niet nog zuurder maken dan dat t al is.Heb vooral veel medelijden met haar man (een hele leuke gozer )en haar kind. Dat vreemdgaan was een zoen ,nou dat doet de halve wereld wel eens met een ander ,Ik vind de breuk echt zonde, vond dat ze wel bij elkaar pasten. Jammer. !!!
Heel goed dat je die informatie even met ons deelt en dat je je daarvoor speciaal registreert
pi_69259978
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zal volgende week wel in Privé/Weekend/Story/Party te vinden zijn

ik zit volgende week bij de tandarts voor controle, ik ga ze even bellen of ze die bladen in de wachtkamer gaan updaten.. zal wel niet, er liggen daar nog bladen van 4 jaar terug..
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:19:57 #180
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_69259984
quote:
Juist! Niets, krampachtig voor je houden en belangrijk doen. Gewoon lekker wel vertellen!
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_69260048
quote:
een zoen maar?.. een vriend van mij heeft ze in een kroeg in Volendam op de WC gezien toen ze hevig zaten de omhelzen en tongzoenen..
tuurlijk is het zielig voor haar man, maar zoiets doe je toch niet als je getrouwd bent.. bovendien is het gewoon de waarheid, en we hoeven niet schijnheilig te doen alsof Jan Smit zo ideaal is.. Ik vind het werkelijk afschuwelijk dat hij elke keer in bescherming wordt genomen en dat in dit geval Yolanthe de zogenaamde hoer is.. Die hoer is in mijn ogen die getrouwde vrouw.. en Jan natuurlijk ook een grote sukkel omdat hij vreemdgaat..
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:23:15 #182
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_69260097
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef bluebirdie het volgende:

[..]

een zoen maar?.. een vriend van mij heeft ze in een kroeg in Volendam op het WC betrapt toen ze hevig zaten de omhelzen en tongzoenen..
Nee! Zaten ze te omhelzen?!?!!?!
En ze leefden nog lang en gelukkig
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:23:53 #183
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_69260125
Is Duks haar Volendamse bijnaam ofzo? Daar noemt men elkaar toch nooit bij z'n eigenlijke achternaam?

*heeft ook lang met Volendammers gewerkt. Inderdaad een wereld op zich.

-edit- Ah, antwoord is al gegeven.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:27:10 #184
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69260236
doopey-x doe niet zo populair dat je haar foto's hebt, maar je bent vervolgens te laf bent om ze te plaatsen. wat ben je stoer zeg. steeds van die halve dingen zeggen en doen alsof je het allemaal weet.
en als we je ernaar vragen: nee zeg ik lekker niet, vind ik echt veels te erg blablabla
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69260256
wordt met de dag spannender dit. leuker dan 1000 afleveringen gtst zeg.
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_69260266
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Heel goed dat je die informatie even met ons deelt en dat je je daarvoor speciaal registreert
wat bedoel jij nou eigenlijk?
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:30:14 #187
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69260336
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:27 schreef Fortitudo het volgende:
doopey-x doe niet zo populair dat je haar foto's hebt, maar je bent vervolgens te laf bent om ze te plaatsen. wat ben je stoer zeg. steeds van die halve dingen zeggen en doen alsof je het allemaal weet.
en als we je ernaar vragen: nee zeg ik lekker niet, vind ik echt veels te erg blablabla
Heeft niets met lafheid te maken maar met respect...
Ik doe niet of ik alles weet, dat wil ik ook niet zoals je een paar pagina's terug kunt lezen.

Het antwoord op de foto's was inderdaad een beetje flauw
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2009 @ 14:32:11 #188
163650 Greys
pi_69260389
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Voor iemand die zegt 'het lijkt me beter als ik niets meer over Liza zeg' blijf jij er anders ook maar over doorgaan
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Het lijkt mij verstandig dat ik gewoon ff lekker helemaal niets over Liza zeg...
Dat mag je vragen, ik geef er alleen geen antwoord op
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:40 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Inderdaad
Moet er niet aan denken om daar te wonen, ermee werken is al lastig

Toch wel wat vriendjes aan die tijd over gehouden waaronder Liza en een aantal van haar beste vriendinnen
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ja.
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:58 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Goed blijven zoeken !
In dit geval is het voor haar wel weer HEEL fijn dat ze in Volendam woont, voor iemand buiten het dorp en kennissenkring is ze erg moeilijk op te sporen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69260395
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef bluebirdie het volgende:

[..]

een zoen maar?.. een vriend van mij heeft ze in een kroeg in Volendam op de WC gezien toen ze hevig zaten de omhelzen en tongzoenen..
tuurlijk is het zielig voor haar man, maar zoiets doe je toch niet als je getrouwd bent.. bovendien is het gewoon de waarheid, en we hoeven niet schijnheilig te doen alsof Jan Smit zo ideaal is.. Ik vind het werkelijk afschuwelijk dat hij elke keer in bescherming wordt genomen en dat in dit geval Yolanthe de zogenaamde hoer is.. Die hoer is in mijn ogen die getrouwde vrouw.. en Jan natuurlijk ook een grote sukkel omdat hij vreemdgaat..
HoHo ik vind juist dat ze Yolanthe met rust moeten laten hoor, want als dit waar is was Jan de eerste die een scheef schaatsje reed.Ik vind dat Volendammers juist niet de hand boven Jans hoofd moeten houden en Yolanthe voor de Bedrieger moeten laten doorgaan.En zielig voor haar man ja dat vind ik .Hij is stapelgek op zijn vrouw en voor hem zat t wel goed.Ik mag er Jan trouwens niet minder om, is ook een leuke snuiter.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:32:32 #190
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69260396
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:27 schreef Fortitudo het volgende:
Idd. Had dan helemaal niks gezegd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69260424
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor iemand die zegt 'het lijkt me beter als ik niets meer over Liza zeg' blijf jij er anders ook maar over doorgaan
[..]

[..]

[..]

[..]

Ja mee eens, betwetertje denk ik
pi_69260457
pi_69260498
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:34 schreef hetismijrobbert het volgende:

schenk ook even een bakkie voor mij in, will you..
pi_69260540
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:35 schreef bluebirdie het volgende:

[..]

schenk ook even een bakkie voor mij in, will you..
Jazeker. Ik pak de popcorn er ook vast bij
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:40:39 #195
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_69260634
Maar goed, de dame in kwestie heet dus gewoon Schilder, Veerman, Zwarthoed, Smit, Buijs, Kwakman, Keizer, Tuip of Tol. Da's niet zo moeilijk te raden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_69260739
Maar ff serieus, kijk als artiest sta je natuurlijk in de picture en dat is de prijs van de roem, maar t zijn ook gewoon mensen.Gistermiddag stonden een paar schooljongetjes bij hun woning voor t hek en provoceerden Yolanthe een beetje toen ze ze daar kwam aanrijden. Echt belachelijk. Ik had een emmer pis over hun kop gegooid.Laat ze met rust .Gelukkig wonen hier ook nog normale mensen.
pi_69260783
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef Jane het volgende:
Maar goed, de dame in kwestie heet dus gewoon Schilder, Veerman, Zwarthoed, Smit, Buijs, Kwakman, Keizer, Tuip of Tol. Da's niet zo moeilijk te raden.
Haha nee vlak haar naam staat hier niet bij.Van mij hoor je t niet.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2009 @ 14:46:23 #198
163650 Greys
pi_69260799
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:44 schreef Anniebab het volgende:
Maar ff serieus, kijk als artiest sta je natuurlijk in de picture en dat is de prijs van de roem, maar t zijn ook gewoon mensen.Gistermiddag stonden een paar schooljongetjes bij hun woning voor t hek en provoceerden Yolanthe een beetje toen ze ze daar kwam aanrijden. Echt belachelijk. Ik had een emmer pis over hun kop gegooid. Laat ze met rust . Gelukkig wonen hier ook nog normale mensen.
!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69260809
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:44 schreef Anniebab het volgende:
Maar ff serieus, kijk als artiest sta je natuurlijk in de picture en dat is de prijs van de roem, maar t zijn ook gewoon mensen.Gistermiddag stonden een paar schooljongetjes bij hun woning voor t hek en provoceerden Yolanthe een beetje toen ze ze daar kwam aanrijden. Echt belachelijk. Ik had een emmer pis over hun kop gegooid.Laat ze met rust .Gelukkig wonen hier ook nog normale mensen.
tja sommige mensen raken nogal overmand door emoties in dit soort situaties toch blijf ik er bij dat als je jezelf zo profileert in de media in alle mooie tijden dat je dan kunt verwacht dat men dan ook smult van de slechte tijden....Grote prijs die je moet betalen voor beroemdheid. Maar dat wilde Yolanthe toch, beroemd worden?

[ Bericht 4% gewijzigd door hetismijrobbert op 21-05-2009 14:52:29 ]
pi_69261285
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:45 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Haha nee vlak haar naam staat hier niet bij.Van mij hoor je t niet.
Annie Schilder, jij hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')