Zij kennen Jan al jaren dus zullen hun vriend echt niet voor de camera gaan affikken, en misschien hadden ze hoe dan ook al een hekel aan Yolanthe..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar denk je nou echt dat als dit waar zou zijn, dat die heren 3J en Nick & Simon het allemaal een grote belediging voor Jan zouden vinden en dat voor de camera verklaren?
Your not gonna get one from mequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Fortitudo het volgende:
al een foto van liza
op hyves zie ik haar niet?
Of het zijn Volendammers die Jan niet moeten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij kennen Jan al jaren dus zullen hun vriend echt niet voor de camera gaan affikken, en misschien hadden ze hoe dan ook al een hekel aan Yolanthe..
Ik vind het wel typisch dat er specifiek een naam van de dame in kwestie wordt genoemd... dat is toch weer een gevalletje "waar rook is, is vuur... " Al blijft het De Telegraaf natuurlijk
Ze wordt nu alleen bij voornaam genoemd maar ik vrees dat het kwaad al geschied isquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom staat http://www.telegraaf.nl/p(...)_vrouw___.html?p=2,1 nog niet groot op de voorpagina van die kutkrantDurven ze zelf niet
![]()
quote:Ook minister van Financiën Wouter Bos sprak zich uit over de breuk. "Ik ben blij dat Wesley Sneijder eindelijk weer een keer gescoord heeft."
Ik denk dat ze beiden hebben besloten om uit elkaar te gaan... en sindsdien het allebei buiten de deur zoeken... alleen is Yolanthe's escapade veel meer in het oog gesprongen omdat het Wesley Sneijder betreft... binnen de gesloten Volendamse gemeenschap is het wat makkelijker rommelen denk ik zo...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Of het zijn Volendammers die Jan niet moeten.
Die hem nu even flink door het slijk willen halen. Misschien is die Liza wel een goede vriendin van hem en zitten ze regelmatig samen in de dorpskroeg.
Je merkt... ik wil het niet geloven dat HIJ de boosdoener zou zijn.
Als er niets van het Yolanthe-geslet waar is, dan hadden ze dat echt wel ontkend. Dat lijkt me echt niet het type om dat over haar kant te laten gaan als het niet zo is. Want ze weet dondersgoed dat ze nu her en der uitgekotst wordt. Zou jij dat laten gebeuren om je vreemdgaande ex te beschermen?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
![]()
wheheheh, alleen hiervoor ga ik op Wouter Bos stemmen de volgende keer..
De schijn opgehouden hebben ze zeker want afgelopen weekend zag ik ze nog hand in hand door Volendam lopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beiden hebben besloten om uit elkaar te gaan... en sindsdien het allebei buiten de deur zoeken... alleen is Yolanthe's escapade veel meer in het oog gesprongen omdat het Wesley Sneijder betreft... binnen de gesloten Volendamse gemeenschap is het wat makkelijker rommelen denk ik zo...
Ik denk dat ze daarom ook steun bij elkaar zoeken omdat ze allebei hun vertier buiten de deur hebben gezocht en samen hebben besloten om de schijn op te houden de afgelopen maand/en... het waarom daarvan is me nog steeds een raadsel
Dat lijkt me echt onzin, het kind lijkt sprekend op de vader....quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Igraine het volgende:
Ik lees wel dat het gerucht gaat dat het kind van 'Liza', van Jan zou zijn. Het wordt steeds smeuïger allemaal.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Igraine het volgende:
Ik lees wel dat het gerucht gaat dat het kind van 'Liza', van Jan zou zijn. Het wordt steeds smeuïger allemaal.
In Break-up Jan en Yolanthe #4 Voor altijd één met jou, Y staat idd de volledige naam... Hadden ze maar moeten bedenken voordat ze het op de site flikkerdenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ze wordt nu alleen bij voornaam genoemd maar ik vrees dat het kwaad al geschied is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |