pap, mam...geen voornaam en geen u.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:56 schreef prinsrob het volgende:
Ik met papa en mama en ben 28 lentes jong. Het klinkt alleen wat 'kinderachtig'. Spreek je je ouders ook nog met papa en mama aan als je 40 bent?
Wat is de norm?
Dan zeg ik spap en smam, maar dat is regionaal bepaald denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Sanderrrr het volgende:
mama en papatenminste, als ik ze zelf aanspreek. als ik het met anderen over mijn ouders heb zeg ik m'n vader en moeder.
quote:
Ben je mooi klaar mee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Oproerkraaier het volgende:
Pap & Mam
Wel nog met "u", niet met "je" of "jij"... Dat hebben ze mij zo geleerd, maar dat gaat er ook niet meer uit, waardoor ik nu ook de ouders van vrienden en dergelijke met "u" aan spreek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ronduit ridicuul. Maargoed, dat is mijn meningquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind het wel mooi dat sommige mensen hun ouders altijd nog met U aanspreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |