quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
http://images.google.be/images?hl=nl&q=comb+over&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&oq=
Wtf, serieus? Daar moet ik eens op letten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:36 schreef Darcy het volgende:
Tot mijn schrik zag ik laatst dat Jaap Jongbloed in een onbewaakt moment van achteren gefilmd werd en toen was duidelijk te zien dat de huid van zijn kale plek geverfd isWat en sukkel!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:36 schreef Darcy het volgende:
Tot mijn schrik zag ik laatst dat Jaap Jongbloed in een onbewaakt moment van achteren gefilmd werd en toen was duidelijk te zien dat de huid van zijn kale plek geverfd isWat en sukkel!
![]()
[ afbeelding ]
Geweldige film.quote:
Hij kan het hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:26 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Jude Law doet het ook een beetje.![]()
![]()
Gatverdamme.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Lekker fris zo'n comb over:
[ afbeelding ]
Misschien dat jij je horizon iets moet verbreden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:23 schreef Picchia het volgende:
Het ergste is nog dat mensen alleen op hun hoofd kaal worden. Als het borst of konthaar zou verdwijnen dan lijkt mij dat niet zo'n ramp. Maar kalende mensen hebben dan geen hoofdhaar maar wel neus, arm, borst en konthaar.
Tot ze gaan trouwen ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:25 schreef nvido het volgende:
[..]
Misschien dat jij je horizon iets moet verbreden.
Er zijn ook daadwerkelijk mensen die wél aan persoonlijke verzorging doen ..
Ja, want dan is de vrouw er toch wéér ingetrapt en kun je weer chill op je harige billen zitten, nietwaar?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |