Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind dat Bos nog wel goed reageerde op een achterlijke vraag.
Balkenende is gewoon een debiel.
Dat dus.quote:
Er komt een moment dat hierover spoeddebatten over worden aangevraagd. Dat voorspel ik je. In Engeland gebeurt het al dus waarom hier niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef Hexagon het volgende:
Wat een gezeik zeg. Mogen politici alleen maar hele serieuze dingen zeggen die met het werk en landsbelang te maken hebben en verder nooit een seconde nadenken over andere onbelangrijke zaken waar ze toevallig een mening over hebben? Een soort geestelijke robots.
Dat zal in ieder geval niet komen van partijen die de vrijheid van het individu hoog in het vaandel hebben staan en overheidsbetutteling afwijzenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er komt een moment dat hierover spoeddebatten over worden aangevraagd. Dat voorspel ik je. In Engeland gebeurt het al dus waarom hier niet.
Zet het aluhoedje maar weer op.quote:Gewoon een politieke tactiek dit. Dat zelfs het NOS Journaal dit niet laat liggen is vast ook van hogerhand door het Politbureau ingegstoken.
Brood en spelen... Geef het gepeupel afleiding... Houd ze weg van de werkelijke machtsvragen...quote:Balkenende verrast door breuk
“Jammer om te horen”
Premier Jan Peter Balkenende is verrast dat Jan en Yolanthe uit elkaar zijn. “Erg jammer om te horen”, zei hij vrijdag op een persconferentie.
Balkenende kreeg op zijn verjaardag, 7 mei, nog een sms’je van Jan en Yolanthe. Na de breuk was er via via nog contact tussen Jan en Jan Peter.
Frits Wester interviewde Jan Peter Balkenende na afloop van de ministerraad uitgebreid over de breuk tussen Jan en Yolanthe. De beelden daarvan zie je vanavond in RTL Boulevard. Wouter Bos, die toevallig ook nog even langs kwam, is trots op Wesley Sneijder: “Heeft ‘ie ook weer eens gescoord.”
http://www.chomsky.info/interviews/1992----02.htmquote:Now there are other media too whose basic social role is quite different: it's diversion. There's the real mass media-the kinds that are aimed at, you know, Joe Six Pack -- that kind. The purpose of those media is just to dull people's brains.
This is an oversimplification, but for the eighty percent or whatever they are, the main thing is to divert them. To get them to watch National Football League. And to worry about "Mother With Child With Six Heads," or whatever you pick up on the supermarket stands and so on. Or look at astrology. Or get involved in fundamentalist stuff or something or other. Just get them away. Get them away from things that matter. And for that it's important to reduce their capacity to think.
Amerikaanse televisie is stukken beter dan de rommel uit NL... Yolanthe en Jan zijn nota bene exponenten daarvan (NL tv voor de goede orde).quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef Klopkoek het volgende:
Net op de wereld draait door zaten ze te geilen op de Amerikaanse televisie... Het kan en gaat nog veel treuriger worden.
Blijkbaar vind je het belangrijk genoeg om er een apart topic over te openen en alle andere topics erover vol te spammen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar gaat dit over??? Gewoon een breuk tussen een paartje dat het niet meer ziet zitten. Nou en?
Klopt. Mijn mond viel open van verbazing...... Een totale sport en showbizzverdwazing ten top. Erg tegenvallend dat NOS journaal hiermee laat afzakken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:47 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is het toppunt van treurigheid:
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=76489
En nog over het NOS Journaal: dat zakt ook steeds verder af. Onlangs nog was het ontslag van Marco van Basten de opening van het Journaal (ja je leest het goed: de opening) met een emotionele en zelfs bijna jankende verslaggever voor de ArenA.
Het topic is algemeen van opzet. Het stelt misstanden van topsalarieringen aan de kaak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:28 schreef DS4 het volgende:
Weet je wat mij nu het meest verbaast?
Jij hebt het (volgens mij) langstlopende draadje op fok en dat gaat over een privé-aangelegenheid. Ik vind het dan ook bijzonder hypocriet dat je de politiek in dezen verwijt een mening over een privé-aangelegenheid te hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |