abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:14:36 #101
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_69513088
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:11 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

De promo-rondje in Frankrijk bestond uit een luistersessie waarin 8 tracks van het album beluisterd werden door de Europese muziekjournalisten. En, er zijn geruchten over een optreden in november in Parijs, dus het best dat de Europese tour al snel wordt aangekondigd...
Reacties van die journalisten?
pi_69513694
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:14 schreef Haunter het volgende:

[..]

Reacties van die journalisten?
"Excellent", "magistral", "magnifique", "superbe", "formidable", "fantastique"...

Ik denk dat de interviews ten tijde van de release worden gepubliceerd .
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:09:48 #103
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_69519973
Verdeurie, laat 'm dan ook snel maar komen die plaat..

* Haunter zet nu weer de nieuwe Placebo op
pi_69522292
Ik kan niet wachten
Jonge garde, ouwe stempel
pi_69534907
pi_69536080
3 augustus 2009, aldus Amazon.com
pi_69536597
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:29 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
http://arcticmonkeys.com/photos.php?id=7
Dik die foto's

En 3 augustus zou wel tof zijn
pi_69546258
2 weekjes te beluisteren voor Lowlands... perfect!
pi_69546270
Persoonlijk denk ik dat het de release-datum van de eerste single is, met het album nog steeds in de week voor Reading/Leeds. Dat zou perfecte timing zijn . Ik hoor ook (wederom) geruchten over een Europese tournee in november, wat al spoedig aangekondigd zou kunnen worden.
pi_69546308
Zolang het album maar dik voor lowlands lekt. De nummers kennen is toch wel een must voor een festival gig
pi_69546349
Ik hoop eerlijk gezegd ook dat we voor Lowlands al wat meer weten van het album dan alleen een single. Ik heb toch wel zin om wat meer nieuw materiaal live te horen tijdens LL.

En ik hoop daarnaast natuurlijk op een Nederlands concert in het najaar. Het zal wel weer de HMH worden, zelf heb ik liever Paradiso oid.

verkapte tvp
pi_69546554
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 02:28 schreef Toad het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd ook dat we voor Lowlands al wat meer weten van het album dan alleen een single. Ik heb toch wel zin om wat meer nieuw materiaal live te horen tijdens LL.

En ik hoop daarnaast natuurlijk op een Nederlands concert in het najaar. Het zal wel weer de HMH worden, zelf heb ik liever Paradiso oid.

verkapte tvp
Lijkt me wel dat als het album af is het binnen 2 maanden wel gelekt is
En paradiso zou perfect zijn. HMH heeft toch een stuk minder sfeer.
pi_69546651
Naja, de (bijna aangekondigde) gig in Parijs in november is in een hal zoals HMH. Ik weet niet of ze wederom Paradiso of Melkweg aandoen, zal me benieuwen. (Dan hoop ik wederom Melkweg, dat was perfect, ik heb het niet zo op Paradiso).

En mocht het album echt de dag na Lowlands worden uitgebracht, lekt-ie met een beetje geluk de dag voor Lowlands, denk ik .
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:00:04 #114
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_69549791
Je hebt ze liever in de Melkweg dan in Paradiso? Nahja zeg..
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:06:52 #115
2506 Trevor
louder louder marching powder
pi_69551002
tvp

Volgens mij wordt het nieuwe album weer een meesterwerk. Kan ook moeilijk wachten tot LL, heb net het Glastonbury concert weer eens gezien en het bloed begint steeds sneller te kruipen

Louder louder marching powder!
pi_69551046
Vet, die nieuwtjes weer. Maar ze moeten even opschieten met hun officiële album-aankondiging. Ik ben ook super nieuwsgierig naar de tracklist en welke nieuwe bij de BDO gespeelde liedjes er op staan.

Oh, en dat couplet van Crying Lightning lijkt een beetje op die van the fallen van Franz Ferdinand
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:10:40 #117
2506 Trevor
louder louder marching powder
pi_69551086
*luistert naar FWN demo's*

[ Bericht 90% gewijzigd door Trevor op 30-05-2009 14:04:45 ]
pi_69553117
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:00 schreef Haunter het volgende:
Je hebt ze liever in de Melkweg dan in Paradiso? Nahja zeg..
Ja, vanzelfsprekend. Ik laat steeds vaker concerten aan mij voorbij schieten omdat ze in de Paradiso zijn. Te klein en te hoog podium, een gevoel dat je bekeken wordt door dat nare balkon, vaak een yuppen-sfeer, irritant lange wachtrijen bij bar en garderobe, en het belangrijkste: Het dramatische geluid. Melkweg Max was in 2007 fantastisch. Lekker dichtbij de band, doorstroom was strak, geluid was in orde, leuke afterparty, etc.

Maar ik denk dat het óf HMH wordt, of eindelijk eens een andere zaal dan Paradiso/Melkweg zoals 013.
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:10 schreef Trevor het volgende:
*luistert naar FWN demo's*
Lees ook wat ik hier zei :
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ja, ik ben er ondertussen achter waar het vandaan komt. Het zijn hoogstwaarschijnlijk geen demo's, maar een studio-sessie wat door Domino is verspreid als promotie-materiaal. Vandaar de censuur (voor de radio). Denk dat het alsnog wel in de tijd van de FWN-opnamesessies is opgenomen.
Oh ja, nog even een aanvulling op Amazon die voor zijn beurt praat: "Perhaps the most popular and critically acclaimed band of this millenium, Arctic Monkeys have announced details of their as yet untitled third album. You can pre-order Arctic Monkeys' new album now. "
pi_69553172
Grappig Aisu. Ik heb juist liever Paradiso dan de Melkweg. Ik vind de Max een vervelende lange zaal. Qua wachtrijen bij de garderobe en bar scheelt het volgens mij niet zoveel. Paradiso zegt wel iets aan de rijen bij de bar te willen doen, las ik laatst.

En ja, oke, ik ben zelf een yup.
pi_69553254
Het is er wel op achteruit gegaan sinds de uitbreiding van de Melkweg, maar ik geef er alsnog mijn persoonlijke voorkeur aan. Je kunt ook heel gemakkelijk naar voren komen als je wat later bent, iets wat in Paradiso vrijwel onmogelijk is bij een uitverkocht optreden. Alleen die drankprijzen in al die concertzalen... Ik kon niets anders dan gniffelen om dat bericht van een tijdje terug dat de drankconsumptie in popzalen zo keldert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')