quote:
Ja, vanzelfsprekend. Ik laat steeds vaker concerten aan mij voorbij schieten omdat ze in de Paradiso zijn. Te klein en te hoog podium, een gevoel dat je bekeken wordt door dat nare balkon, vaak een yuppen-sfeer, irritant lange wachtrijen bij bar en garderobe, en het belangrijkste: Het dramatische geluid. Melkweg Max was in 2007 fantastisch. Lekker dichtbij de band, doorstroom was strak, geluid was in orde, leuke afterparty, etc.
Maar ik denk dat het óf HMH wordt, of eindelijk eens een andere zaal dan Paradiso/Melkweg zoals 013.
quote:
Lees ook wat ik hier zei

:
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Aisumasen het volgende:[..]
Ja, ik ben er ondertussen achter waar het vandaan komt. Het zijn hoogstwaarschijnlijk geen demo's, maar een studio-sessie wat door Domino is verspreid als promotie-materiaal. Vandaar de censuur (voor de radio). Denk dat het alsnog wel in de tijd van de FWN-opnamesessies is opgenomen.
Oh ja, nog even een aanvulling op Amazon die voor zijn beurt praat:
"Perhaps the most popular and critically acclaimed band of this millenium, Arctic Monkeys have announced details of their as yet untitled third album. You can pre-order Arctic Monkeys' new album now. "