Dat nummer is zo baasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:27 schreef Aisumasen het volgende:
Ik denk nog steeds met "DaFrame2R". Zou ik ook wel eens willen meemaken als opener, lijkt me fantastisch. In de HMH spatte de energie van dat nummer af!
Afluister en afsluiter, gelukkig heeft het ongeveer dezelfde betekenis!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:21 schreef Aisumasen het volgende:
"If You Were There, Beware" vond ik een perfecte afsluiter in die periode. Het liet altijd naar meer verlangen, en da's goed. "505" is een goede afsluiter, zoals het ook een goede afluister op het album was. "When The Sun Goes Down" zou op een festival ook best kunnen.
De promo-rondje in Frankrijk bestond uit een luistersessie waarin 8 tracks van het album beluisterd werden door de Europese muziekjournalisten.quote:Op maandag 25 mei 2009 02:02 schreef Aisumasen het volgende:
Hoop ook dat ze "Fake Tales" weer toevoegen aan de setlist, want dat is vaak wel één van de publieksfavorieten. Aan de andere kant was de versie in HMH behoorlijk futloos, en zoals OOR terecht opmerkte zelfs "tergend langzaam".
Oh trouwens, Alex is dit weekend vertrokken uit New York, wat betekent dat het album definitief afgerond is. De aankondiging kan niet lang meer op zich laten wachten, zeker niet nu ze deze week een promo-ronde in Europa doen (interviews, foto's, etc.). Weet niet of ze ook de Nederlandse pers te woord staan, maar waarschijnlijk wel. Al was dat met FWN de maandag/dinsdag na hun optreden in de Melkweg. Met TLSP zijn Miles en Alex zelfs 2 keer afgereisd naar Nederland, in februari 2008 in het Lloyd Hotel in Amsterdam, en rond april 2008 nog eens in hun hotel. Dus mochten jullie deze week wat langharig tuig zien rondlopen in Amsterdam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |