abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:12:12 #81
192683 AMDB
Visionair.
pi_69278635
No Buses, Despair in the Departure Lounge, dat soort nummers live
pi_69278730
Ik hoop ook nog altijd op een akoestisch gedeelte in de set . Maar dat zal er op Lowlands sowieso wel niet van komen. Ze zijn festival-afsluiter, toch? Dan zullen ze in ieder geval wel anderhalf uur spelen.
pi_69278755
Ik hoop dat dat nieuwe album een vet nummer heeft wat een concert kan afsluiten. If you were there, beware is het gewoon 'net niet' en a certain romance wordt een beetje te voorspelbaar. Verder hebben ze niet echt goeie afsluiters.
pi_69278856
"If You Were There, Beware" vond ik een perfecte afsluiter in die periode. Het liet altijd naar meer verlangen, en da's goed. "505" is een goede afsluiter, zoals het ook een goede afluister op het album was. "When The Sun Goes Down" zou op een festival ook best kunnen.
pi_69278938
Hoe ze de concerten openen is trouwens altijd suuuuper vet. Ben benieuwd met welke ze nu gaan openen.
pi_69279020
Ik denk nog steeds met "DaFrame2R". Zou ik ook wel eens willen meemaken als opener, lijkt me fantastisch. In de HMH spatte de energie van dat nummer af!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:28:47 #87
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69279039
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:27 schreef Aisumasen het volgende:
Ik denk nog steeds met "DaFrame2R". Zou ik ook wel eens willen meemaken als opener, lijkt me fantastisch. In de HMH spatte de energie van dat nummer af!
Dat nummer is zo baas . Erg onderschat. Ook Matador kan mij erg bekoren.
2000 light years from home
pi_69279202
Ik kan niet anders dan toestemmen . Echt de perfecte theme voor het één of ander. Ze gebruikten het ook niet voor niets als entree-muziekje bij de live-shows. Heel tof gebruik van gitaar-effecten, en ook de verse van MC Lil' Alex blijft dope .
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:49:43 #89
192683 AMDB
Visionair.
pi_69279498
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:21 schreef Aisumasen het volgende:
"If You Were There, Beware" vond ik een perfecte afsluiter in die periode. Het liet altijd naar meer verlangen, en da's goed. "505" is een goede afsluiter, zoals het ook een goede afluister op het album was. "When The Sun Goes Down" zou op een festival ook best kunnen.
Afluister en afsluiter, gelukkig heeft het ongeveer dezelfde betekenis!

Ik vind "If you were there, beware" nog steeds 1 van de beste AM nummers. Geniaal als afsluiter, geniaal als gewoon nummer.

Entree en afsluiting zijn bij AM gewoon altijd geniaal!
pi_69279540
Hehe, oeps!
pi_69285743
Ik droomde vannacht over ze Er waren allerlei interviews uitgelekt
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69290442
4 foto's van rehearsals @ Facebook
http://www.facebook.com/h(...)ys/9520450966?ref=nf
pi_69350979
Ik heb zin in morgen, ik wil weer nieuwtjes
  zondag 24 mei 2009 @ 15:49:35 #94
239528 couleurs
raise your flaaag
pi_69352793
TVP. Ben erbij bij lowlands
pi_69371399
Hoop ook dat ze "Fake Tales" weer toevoegen aan de setlist, want dat is vaak wel één van de publieksfavorieten. Aan de andere kant was de versie in HMH behoorlijk futloos, en zoals OOR terecht opmerkte zelfs "tergend langzaam".

Oh trouwens, Alex is dit weekend vertrokken uit New York, wat betekent dat het album definitief afgerond is. De aankondiging kan niet lang meer op zich laten wachten, zeker niet nu ze deze week een promo-ronde in Europa doen (interviews, foto's, etc.). Weet niet of ze ook de Nederlandse pers te woord staan, maar waarschijnlijk wel. Al was dat met FWN de maandag/dinsdag na hun optreden in de Melkweg. Met TLSP zijn Miles en Alex zelfs 2 keer afgereisd naar Nederland, in februari 2008 in het Lloyd Hotel in Amsterdam, en rond april 2008 nog eens in hun hotel. Dus mochten jullie deze week wat langharig tuig zien rondlopen in Amsterdam...
pi_69371757
woow een week niet gekeken en heleboel gemist zie ik;)

Ik ben heel gelukkig als ze the bakery doen.. Maar dan wel akoestisch dus helaas dat gaat m niet worden denk ik...

(wtf betekend tvp? iedereen gebruikt het heel vaak en ik heb geen idee wat het is)
pi_69376102
terugvindpost, een post maken zodat je dit topic terug ziet in je My active topics.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69420981
Aha ik begrijp het! Het geweld afgelopen nacht was de aankondiging van het nieuwe album
What Would Goku Do
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:17:38 #99
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_69421237
Zouden we het nieuwe album al op Lowlands kunnen kopen of zouden we echt 1 dag moeten wachten mocht de release echt de 24e zijn?
The Most Incredible, Baby
pi_69513045
quote:
Op maandag 25 mei 2009 02:02 schreef Aisumasen het volgende:
Hoop ook dat ze "Fake Tales" weer toevoegen aan de setlist, want dat is vaak wel één van de publieksfavorieten. Aan de andere kant was de versie in HMH behoorlijk futloos, en zoals OOR terecht opmerkte zelfs "tergend langzaam".

Oh trouwens, Alex is dit weekend vertrokken uit New York, wat betekent dat het album definitief afgerond is. De aankondiging kan niet lang meer op zich laten wachten, zeker niet nu ze deze week een promo-ronde in Europa doen (interviews, foto's, etc.). Weet niet of ze ook de Nederlandse pers te woord staan, maar waarschijnlijk wel. Al was dat met FWN de maandag/dinsdag na hun optreden in de Melkweg. Met TLSP zijn Miles en Alex zelfs 2 keer afgereisd naar Nederland, in februari 2008 in het Lloyd Hotel in Amsterdam, en rond april 2008 nog eens in hun hotel. Dus mochten jullie deze week wat langharig tuig zien rondlopen in Amsterdam...
De promo-rondje in Frankrijk bestond uit een luistersessie waarin 8 tracks van het album beluisterd werden door de Europese muziekjournalisten. En, er zijn geruchten over een optreden in november in een hal in Parijs, dus het kan best dat de Europese tour al snel wordt aangekondigd...

[ Bericht 0% gewijzigd door Aisumasen op 29-05-2009 01:59:48 (het KAN best...) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')