Reacties van die journalisten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De promo-rondje in Frankrijk bestond uit een luistersessie waarin 8 tracks van het album beluisterd werden door de Europese muziekjournalisten.En, er zijn geruchten over een optreden in november in Parijs, dus het best dat de Europese tour al snel wordt aangekondigd...
"Excellent", "magistral", "magnifique", "superbe", "formidable", "fantastique"...quote:
Lijkt me wel dat als het album af is het binnen 2 maanden wel gelekt isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:28 schreef Toad het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd ook dat we voor Lowlands al wat meer weten van het album dan alleen een single. Ik heb toch wel zin om wat meer nieuw materiaal live te horen tijdens LL.
En ik hoop daarnaast natuurlijk op een Nederlands concert in het najaar. Het zal wel weer de HMH worden, zelf heb ik liever Paradiso oid.
verkapte tvp
Ja, vanzelfsprekend. Ik laat steeds vaker concerten aan mij voorbij schieten omdat ze in de Paradiso zijn. Te klein en te hoog podium, een gevoel dat je bekeken wordt door dat nare balkon, vaak een yuppen-sfeer, irritant lange wachtrijen bij bar en garderobe, en het belangrijkste: Het dramatische geluid. Melkweg Max was in 2007 fantastisch. Lekker dichtbij de band, doorstroom was strak, geluid was in orde, leuke afterparty, etc.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:00 schreef Haunter het volgende:
Je hebt ze liever in de Melkweg dan in Paradiso?Nahja zeg..
Lees ook wat ik hier zeiquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:10 schreef Trevor het volgende:
*luistert naar FWN demo's*
Oh ja, nog even een aanvulling op Amazon die voor zijn beurt praat: "Perhaps the most popular and critically acclaimed band of this millenium, Arctic Monkeys have announced details of their as yet untitled third album. You can pre-order Arctic Monkeys' new album now. "quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ondertussen achter waar het vandaan komt. Het zijn hoogstwaarschijnlijk geen demo's, maar een studio-sessie wat door Domino is verspreid als promotie-materiaal. Vandaar de censuur (voor de radio). Denk dat het alsnog wel in de tijd van de FWN-opnamesessies is opgenomen.
Was about damn time.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:38 schreef Aisumasen het volgende:
Eindelijk, Arctic Monkeys in Guitar Hero. Niet dat mij dat spel interesseert, maar vaak kunnen uit het spel de multi-tracks van de songs geript worden, dus dat zou supertof zijn.
Hehe, vreemd genoeg vond ik die titels ook het opvallendst. Misschien omdat ze eerder klinken als een quasi-hippe roman dan als twee nieuwe topliedjes van AM.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef AMDB het volgende:
Maar wel langere tracks hopelijk.
Omg, nu al zin in Dancing Little Liar en The Jewellers Hands.
Waarom weet ik niet.
Ze bestaan uit 3 woorden ipv 2 of 1quote:Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hehe, vreemd genoeg vond ik die titels ook het opvallendst. Misschien omdat ze eerder klinken als een quasi-hippe roman dan als twee nieuwe topliedjes van AM.
Of misschien nog een EP à la WTFAAM?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:43 schreef JeroenV het volgende:
Wat zullen ze nu met die andere nummers gaan doen? B-sides?
Second that!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |