quote:22-06-09 - Album Artwork Revealed & Pre-Order Bundle
Arctic Monkeys are pleased to reveal the artwork for their new album 'Humbug', released on Monday 24th August in the UK...
quote:22-06-09 - New Store Online
The new Arctic Monkeys Store is now online, featuring a pre-order for 'Humbug' and the 'Humbug' bundle (w/limited edition poster). There are also new t-shirt designs and badges available to pre-order.
Dat t-shirt was al een paar maanden te koopquote:
MOGEN WE?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:03 schreef TC03 het volgende:
Ik krijg soms het idee dat de vaste bezoekers van het AM-topic stiekem de hele dag zitten te F5'en tot er nieuws komt.
Tjah, daar ben je immers 'maar' bassist voorquote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
En Nick wordt nog steeds niet beschouwd als volwaardig bandlid.
Ik moest hem echt zoeken.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Aisumasen het volgende:
En Nick wordt nog steeds niet beschouwd als volwaardig bandlid.
Zal bij AM wel meevallen, aangezien de baslijntjes misschien wel herkenbaarder zijn dan de rifjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Tjah, daar ben je immers 'maar' bassist voor
Wel gepubliceerd, nooit te koop geweestquote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef tim. het volgende:
[..]
Dat t-shirt was al een paar maanden te koop.
Ja dat klopt wel. Maar bass-gitaristen vallen meestal het minst op in de bands. Andy was volgens mij vrij makkelijk vervangen. Dat zou bij Matt veeeel lastiger zijn en bij Alex is dat natuurlijk onmogelijk. Jamie is ook vrij lastig te vervangen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zal bij AM wel meevallen, aangezien de baslijntjes misschien wel herkenbaarder zijn dan de rifjes.
Update ook meteen je signature als je toch bezig bent.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:10 schreef Aisumasen het volgende:
Topic zit bijna vol, dus ik zal binnenkort eens de discografie aanpassen.
Dat klopt wel inderdaad.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:12 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Maar bass-gitaristen vallen meestal het minst op in de bands. Andy was volgens mij vrij makkelijk vervangen. Dat zou bij Matt veeeel lastiger zijn en bij Alex is dat natuurlijk onmogelijk. Jamie is ook vrij lastig te vervangen.
Je begrijpt dat "4/4 Paul McCartney + Ringo Starr" eeuwig blijft staanquote:Op maandag 22 juni 2009 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Update ook meteen je signature als je toch bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |