dell mini laptop met windows xp of linuxquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:32 schreef Leroym het volgende:
Ik ben opzoek naar een laptop die alleen voor internet zal worden gebruikt.
het liefst eentje met wifi, maar niet noodzakelijk!
enige eis is dat windows xp erop moet draaien!
mvg
Dell heeft een klote service, dus ik zou het je afraden TS. Houd gewoon de aanbiedingen van de lokale computertoko's in de gaten, tegenwoordig kun je al voor 400 euro klaar zijn (meende dat Dynabyte er nu eentje in de aanbieding had voor 399).quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:48 schreef Uierzalf het volgende:
[..]
dell mini laptop met windows xp of linux
Pfff goeie vraag. hij werkt wel goed iigquote:
check je PMquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:19 schreef Leroym het volgende:
kasper91, je inbox is niet beschikbaar.
kun je me een berichtje sturen als je de prijs weet?
gr
Wat wil je voor dat netbook hebben?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:31 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb nog een Asus EEE PC 701 liggen die ik niet echt veel gebruik. Je kunt er perfect op internetten en de batterij gaat 6 uur mee. Ik wil er wel iets meer dan 85 euro voor maar misschien is dit wel een optie voor je?
Lees de quote nog eensquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:31 schreef Negakinu het volgende:
Ik heb nog een Asus EEE PC 701 liggen die ik niet echt veel gebruik. Je kunt er perfect op internetten en de batterij gaat 6 uur mee. Ik wil er wel iets meer dan 85 euro voor maar misschien is dit wel een optie voor je?
Dan zou ik er bijna 85,05 euro voor biedenquote:
Koop dan lekker een nieuwe 900 voor 6 a 7 tientjes meerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:30 schreef Negakinu het volgende:
150 voor de eee pc maar dat wordt dan denk ik een ander topic.gratis kick?
Ik heb nergens gezegd dat je voor 150 euro de 7" versie kan kopen (al zou me dat niets verbazen, aangezien netbooks behoorlijk in prijs gedaald zijn).Ik wees je er alleen op dat je voor 210/220 euro de 9" versie nieuw hebt. En dat zou ik je aanraden omdat 7" echt freaking klein is. Maar dat is mijn mening natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Negakinu het volgende:
mag jij me aanwijzen waar je een 2 maanden oude eee pc voor minder dan 150 kan kopen
Probleem is dat iedereen hun 7" voor 150 aanbied maar niemand hem verkooptquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:45 schreef Negakinu het volgende:
mag jij me aanwijzen waar je een 2 maanden oude eee pc voor minder dan 150 kan kopen
Ik had de quote prima geinterpreteerd zoals je zietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |