Wat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja, zo maar weer eens naar binnen, zonnetje windstil is toch best wel erg warm..
Het is heerlijk weer, lekker stukje met de auto, dakje naar achteren geschoven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja, zo maar weer eens naar binnen, zonnetje windstil is toch best wel erg warm..
Not workingquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Even de meisjes vertederen:
[ afbeelding ].
Cute.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt beter
Oké, klaar met spammen weer
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Vind het meer een bange kat dan puppy eyesquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ].
Ahh ok, beterschap!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ziekjes, opvliegers, etc.ja, ik ben gek
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt beter
Oké, klaar met spammen weer
aai poesje... aai poesje......![]()
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer, lekker stukje met de auto, dakje naar achteren geschoven.HEERLIJK.
dat hoor je niet vaak van vrouwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer, lekker stukje met de auto, dakje naar achteren geschoven.HEERLIJK.
Alweer?!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Luisteren er NU toevallig ook nog mensen naar 3 fm? Zo'n 20 minuutjes geleden met name? Ik was erop![]()
(mbt mijn single-zijn ook echt, vandaar)
Hahaha ja, de gelegenheid was nu zo perfect - een claxong over een vers verbroken relatie, waarover je niet (meer) erg ongelukkig was... En ik had hem op onze eerste date meegenomen naar een optreden van Op Sterk Water ook (de jongens die die claxong zingen).quote:
Very charmingquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef dawg het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zat ik gister dus op de bank, Rip.
Hahaha ze hebben podcasts van 3 fm dus tis zoterug te luisterenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Luisteren er NU toevallig ook nog mensen naar 3 fm? Zo'n 20 minuutjes geleden met name? Ik was erop![]()
(mbt mijn single-zijn ook echt, vandaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |