FOK!forum / Klaagbaak / vrouwen en computers
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 13:12
ik had dus 150 euro van me vriendin geleend voor wat nieuwe kleren. Ik helemaal blij omdat ik me pinpas niet bij me had en zij niet zo moeilijk deed en het mocht lenen blabla. Nou wilde ze het geld dus terug, geen probleem ik had alleen haast dus mocht ze het geld van mijn internet rekening afhalen. De volgende dag belt ze me op of ik ff wilde kijken of het geld al van me rekening af is, jawel dat was het al. Zij had niks ontvangen. Blijkt dat ze haar BLOEDEIGEN rekening nummer verkeerd (!!!!!!!!) ingetypt had waardoor ik nu 150E kwijt ben en het geld nu terug moet zien te krijgen, aangezien de ABN ( ) me daarbij niet "kon" helpen toen ik erover belde. Nu moet IK, mevrouw heeft het natuurlijk weer "te druk" om het probleem op te lossen dat zij heeft veroorzaakt, zorgen dat ik me geld weer terug krijg.

klacht1: vrouwen
klacht2: ABN amro


[ Bericht 7% gewijzigd door sjonbeton op 20-05-2009 13:23:15 (peent) ]
Zipportalwoensdag 20 mei 2009 @ 13:13
Geld lenen.
Koekzwoensdag 20 mei 2009 @ 13:13
Hoezo jouw geld? Is toch haar geld? Mag zij het oplossen
#ANONIEMwoensdag 20 mei 2009 @ 13:13
alinea's?

mannen en computers
godigitawoensdag 20 mei 2009 @ 13:14
lijkt me haar probleem.
jitzzzzewoensdag 20 mei 2009 @ 13:14
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:13 schreef Koekz het volgende:
Hoezo jouw geld? Is toch haar geld? Mag zij het oplossen
Ladidadidawoensdag 20 mei 2009 @ 13:15
Wordt automatisch teruggestort hoor, als naam van de rekeninghouder en rekeningnummer niet overeenkomen.
CoolGuywoensdag 20 mei 2009 @ 13:15
Ja, ik vind ook dat zij het op mag lossen. Ze heeft het immers ook veroorzaakt. Raar verhaal wel trouwens dat de bank je daar niet mee kan helpen. Je kunt die boeking toch storneren?
jitzzzzewoensdag 20 mei 2009 @ 13:15
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef Ladidadida het volgende:
Wordt automatisch teruggestort hoor, als naam van de rekeninghouder en rekeningnummer niet overeenkomt.
De naam is geen eis om geld over te maken.
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 13:16
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:13 schreef Koekz het volgende:
Hoezo jouw geld? Is toch haar geld? Mag zij het oplossen
zo heb ik het nog niet eens bekeken maar het idee dat zij iemand anders met MIJN geld heeft blijgemaakt, daar krijg ik de rillingen van
AlmightyArjenwoensdag 20 mei 2009 @ 13:16
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef Ladidadida het volgende:
Wordt automatisch teruggestort hoor, als naam van de rekeninghouder en rekeningnummer niet overeenkomen.
dat dus
jitzzzzewoensdag 20 mei 2009 @ 13:16
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, ik vind ook dat zij het op mag lossen. Ze heeft het immers ook veroorzaakt. Raar verhaal wel trouwens dat de bank je daar niet mee kan helpen. Je kunt die boeking toch storneren?
Nee, overschrijvingen vanaf eigen rekening kan je niet storneren. Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van het rekeningnummer. Alleen automatische incasso's kan je laten storneren.
Ratelslangetjewoensdag 20 mei 2009 @ 13:16
Wat Ladidadida zegt
Ladidadidawoensdag 20 mei 2009 @ 13:16
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

De naam is geen eis om geld over te maken.
Er wordt gecontroleerd of het klopt en als er een andere rekeninghouder is bij een bepaald rekeningnummer dan doorgegeven is, wordt het geld niet overgemaakt.
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 13:17
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, ik vind ook dat zij het op mag lossen. Ze heeft het immers ook veroorzaakt. Raar verhaal wel trouwens dat de bank je daar niet mee kan helpen. Je kunt die boeking toch storneren?
dat lukt dus niet, dat lukt dus alleen bij incasso's en niet als je het "zelf" doet
Koekzwoensdag 20 mei 2009 @ 13:18
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

zo heb ik het nog niet eens bekeken maar het idee dat zij iemand anders met MIJN geld heeft blijgemaakt, daar krijg ik de rillingen van
Maar aangezien het al haar geld was wat zij probeerde te storten heeft ze toch iemand blij gemaakt met HAAR geld...
Dus ik zie maar 1 vervolg: Je gaat naar de stad. Pint 50 euro, gaat naar een terras en gaat je bezatten zoals het hoort op een woensdagmiddag!!
jitzzzzewoensdag 20 mei 2009 @ 13:18
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Er wordt gecontroleerd of het klopt en als er een andere rekeninghouder is bij een bepaald rekeningnummer dan doorgegeven is, wordt het geld niet overgemaakt.
Je kan toch ook gewoon wat storten op een willekeurig rekeningnummer, mits die de 11-proef doorstaat?
LockonStratoswoensdag 20 mei 2009 @ 13:18
Bedankt TS, ik heb er een mooie nieuwe bikka van gekocht
spijkerbroekwoensdag 20 mei 2009 @ 13:18
Zij heeft de fout gemaakt, jij niet. Jij hebt je best gedaan om haar het geld terug te laten krijgen.
Vergelijk het met:
Jij leent geld van haar en geeft dat in cash terug. Op weg naar huis flikkert zij het geld in de vuilnisbak. Tough luck, gewoon dommiheid van die trut.
Marijkezwollewoensdag 20 mei 2009 @ 13:19
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef Ladidadida het volgende:
Wordt automatisch teruggestort hoor, als naam van de rekeninghouder en rekeningnummer niet overeenkomen.
Nee dat gebeurd niet, alleen Postbank voert zo'n check uit bij grote bedragen. Andere banken checken enkel of het rekeningnummer kan bestaan.

Je kunt als het goed is wel de gegevens van de rekeninghouder krijgen zodat je die kan aanschrijven. De onjuiste ontvanger is namelijk verplicht dit aan jou terug te storten (onverschuldigde betaling enzo ). Ik kreeg vorige week per ongeluk 905 euro gestort van een wildvreemde, heb dat meteen teruggeboekt. Hopen dat jouw ontvanger ook zo eerlijk is Dan hoef je dus helemaal geen actie te ondernemen.
jitzzzzewoensdag 20 mei 2009 @ 13:21
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nee dat gebeurd niet, alleen Postbank voert zo'n check uit bij grote bedragen. Andere banken checken enkel of het rekeningnummer kan bestaan.
Dat bedoelde ik dus
Maar bij de ING/Postbank gebeurt dat toch alleen bij 'interne' overboekingen?
valekwoensdag 20 mei 2009 @ 13:21
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:13 schreef Roellie80 het volgende:
alinea's?

mannen en computers
Ben jij een vrouw of ongebouwd tot vrouw?
Ladidadidawoensdag 20 mei 2009 @ 13:21
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nee dat gebeurd niet, alleen Postbank voert zo'n check uit bij grote bedragen. Andere banken checken enkel of het rekeningnummer kan bestaan.

Je kunt als het goed is wel de gegevens van de rekeninghouder krijgen zodat je die kan aanschrijven. De onjuiste ontvanger is namelijk verplicht dit aan jou terug te storten (onverschuldigde betaling enzo ). Ik kreeg vorige week per ongeluk 905 euro gestort van een wildvreemde, heb dat meteen teruggeboekt. Hopen dat jouw ontvanger ook zo eerlijk is
Rabobank stort het ook meteen terug, ook kleine bedragen. Ik heb het al zo vaak gehad Krijg dan gewoon een melding dat rekeninghouder+rekeningnummer niet overeenkomen.
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 13:22
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nee dat gebeurd niet, alleen Postbank voert zo'n check uit bij grote bedragen. Andere banken checken enkel of het rekeningnummer kan bestaan.

Je kunt als het goed is wel de gegevens van de rekeninghouder krijgen zodat je die kan aanschrijven. De onjuiste ontvanger is namelijk verplicht dit aan jou terug te storten (onverschuldigde betaling enzo ). Ik kreeg vorige week per ongeluk 905 euro gestort van een wildvreemde, heb dat meteen teruggeboekt. Hopen dat jouw ontvanger ook zo eerlijk is
hmmm het was wel een postbanknummer, maar het geld is wel van mijn rekening gehaald
Ladidadidawoensdag 20 mei 2009 @ 13:22
Btw, bloedeigen rekeningnummer?
Marijkezwollewoensdag 20 mei 2009 @ 13:22
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Rabobank stort het ook meteen terug, ook kleine bedragen. Ik heb het al zo vaak gehad Krijg dan gewoon een melding dat rekeninghouder+rekeningnummer niet overeenkomen.
ABN enzo doen dat niet. Ze kijken enkel naar die cijferproef of het rekeningnummer werkelijk bestaat... Zoals ik al zei, ook ik kon zomaar 905 euro onjuist ontvangen...
Billenhoofdwoensdag 20 mei 2009 @ 13:22
Laat die vrouw haar eigen boontjes doppen.
zeemonsterwoensdag 20 mei 2009 @ 13:23
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:18 schreef LockonStratos het volgende:
Bedankt TS, ik heb er een mooie nieuwe bikka van gekocht

Op welke planeet leef jij , bikka , ribba .

Ontopic: Ik zou het toch mooi haar laten oplossen of haar in ieder geval laten helpen . Sorrie maar ze is wel suf !

Oh en als de bank je niet wil helpen , hoe kom je dan achter de eigenaar van het betreffende bankrekeningnummer?
LockonStratoswoensdag 20 mei 2009 @ 13:23
Waarom maakt ze je 4.99 minder over?
Buffalo-Soldierwoensdag 20 mei 2009 @ 13:23
Vandaar dat ik uit et niets 150 etties op me rekening erbij heb

Vrouwen

edit: laatmaar deze geniale garp was al voorbijgekomen
Marijkezwollewoensdag 20 mei 2009 @ 13:24
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:22 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

hmmm het was wel een postbanknummer, maar het geld is wel van mijn rekening gehaald
[ link | afbeelding ]
Ik zou het even afwachten. Je zou er evt. voor kunnen kiezen de Postbank even te bellen met dit verhaal, die kunnen misschien de rekeninghouder aanschrijven als het niet automatisch terugkomt.
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 13:25
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef LockonStratos het volgende:
Waarom maakt ze je 4.99 minder over?
ik leende 150e, het was 145 dus had ik haar al 5 teruggeven. Die ene cent zal wel rente zijn ofzo
Slickkwoensdag 20 mei 2009 @ 13:28
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Rabobank stort het ook meteen terug, ook kleine bedragen. Ik heb het al zo vaak gehad Krijg dan gewoon een melding dat rekeninghouder+rekeningnummer niet overeenkomen.
Inderdaad. Iemand had eens mijn voornaam ingetypt ipv mijn initialen, werd het geld ook niet overgemaakt en kreeg ik mijn geld niet. Toen diegene mijn initialen wel goed had ingetypt, kreeg ik het geld wel.

Rabobank.
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 13:29
Even een update: Heb haar net gebeld met de mededeling dat zij maar naar de postbank / ABN moet bellen omdat zij dom bezig is geweest en ik mijn best al heb gedaan. Ze vond het niet eens erg volgens mij. komt gelijk een anti-klacht: Ts zit niet meer onder de plak
Hardrebelwoensdag 20 mei 2009 @ 13:30
Loop langs de Bank en vorder het geld terug. Let op dit kan maar een bepaalde korte periode.
Marijkezwollewoensdag 20 mei 2009 @ 13:32
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Hardrebel het volgende:
Loop langs de Bank en vorder het geld terug. Let op dit kan maar een bepaalde korte periode.
Zoals al eerder gezegd kan dat niet wanneer je zelf iets overboekt via internetbankieren, dat kan enkel bij machtigingen/incasso's.

En fijn dat je vanaf bent TS Geef je een update wanneer alles gelukt is?
klabbakuswoensdag 20 mei 2009 @ 13:34
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef Ladidadida het volgende:
Wordt automatisch teruggestort hoor, als naam van de rekeninghouder en rekeningnummer niet overeenkomen.
echt dus niet he!
laatst ook zoiets meegemaakt, ABN en de meeste banken zeggen dat alleen bankrekeningnummer telt!
tenzij het om 10duizenden euro's gaat, dan wordt dat wel gechecked.

En de bank doet helemaal niks om dit op te lossen, dus TS succes!
#ANONIEMwoensdag 20 mei 2009 @ 13:37
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef valek het volgende:

[..]

Ben jij een vrouw of ongebouwd tot vrouw?
Ik zit nog in de identiteitscrisus-fase
Ladidadidawoensdag 20 mei 2009 @ 13:37
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:34 schreef klabbakus het volgende:

[..]

echt dus niet he!
laatst ook zoiets meegemaakt, ABN en de meeste banken zeggen dat alleen bankrekeningnummer telt!
tenzij het om 10duizenden euro's gaat, dan wordt dat wel gechecked.

En de bank doet helemaal niks om dit op te lossen, dus TS succes!
Het verschilt per bank dus. Rabobank checkt blijkbaar alles.
Florian_woensdag 20 mei 2009 @ 13:38
Je vriendin heeft het zelf verkeerd gedaan. Jij bent ¤150 euro kwijt, door haar domheid. Lijkt me dus niet dat je nog een keer geld hoeft te betalen. Wel balen, aangezien het volgens mij niet gemakkelijk terug te vorderen is.
hoerezooiwoensdag 20 mei 2009 @ 13:38
mensen die niet eens 150 euro hebben op hun rekening
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 13:43
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:38 schreef Florian_ het volgende:
Je vriendin heeft het zelf verkeerd gedaan. Jij bent ¤150 euro kwijt, door haar domheid. Lijkt me dus niet dat je nog een keer geld hoeft te betalen. Wel balen, aangezien het volgens mij niet gemakkelijk terug te vorderen is.
Neeee ik was sowieso niet van plan om nog een keer te betalen.. Zij mag het terugvorderen regelen hebben we afgesproken.. kga ervan uit dat het goed komt.. alhoewel als je al geen geld over kunt boeken
anders kunnen we wel een andere regeling regelen

ik hou jullie uiteraard op de hoogte als ik iets hoor
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 13:43
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:38 schreef hoerezooi het volgende:
mensen die niet eens 150 euro hebben op hun rekening
mensen die niet kunnen lezen
Ladidadidawoensdag 20 mei 2009 @ 13:46
Je krijgt het geld sowieso terug, aangezien er zonder rechtsgrond is betaald. De ontvanger is gewoon wettelijk verplicht jou je geld terug te geven.
Zipportalwoensdag 20 mei 2009 @ 13:47
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vandaar dat ik uit et niets 150 etties op me rekening erbij heb

Vrouwen

edit: laatmaar deze geniale garp was al voorbijgekomen
Maar dan moet jij Giro 555 hebben?

http://www.oxfamnovib.nl/info/giro-555.html

Etties?
Billy_Talentwoensdag 20 mei 2009 @ 13:52
De ABN moet in deze gewoon contact opnemen met de ING. Zij zijn de enigen die hier wat aan kunnen doen. (of de begunstigde moet het zelf terugstorten natuurlijk)
Irritatie100woensdag 20 mei 2009 @ 13:53
Ik heb het ook wel eens gehad, en dat werd gewoon weer teruggeboekt omdat de naam en nummer niet overeenkwamen. Waarom zou je anders uberhaupt een naam moeten invullen?
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 13:54
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:46 schreef Ladidadida het volgende:
Je krijgt het geld sowieso terug, aangezien er zonder rechtsgrond is betaald. De ontvanger is gewoon wettelijk verplicht jou je geld terug te geven.
Is dat zo? De ABN gaat er gewoon vanuit dat "ik" met me volle verstand me pincode, rekeningnummer en het te overboeken geld invoer. Ze vertelden me dat ze niet mochten zeggen van wie het rekeningsnummer is. Best raar maarja, als het goed wordt het voor mij (eigenlijk voor haar) geregeld
wel de laatste keer dat ze me bankrekening mocht kijken
Marijkezwollewoensdag 20 mei 2009 @ 14:01
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:54 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

Is dat zo? De ABN gaat er gewoon vanuit dat "ik" met me volle verstand me pincode, rekeningnummer en het te overboeken geld invoer. Ze vertelden me dat ze niet mochten zeggen van wie het rekeningsnummer is. Best raar maarja, als het goed wordt het voor mij (eigenlijk voor haar) geregeld
wel de laatste keer dat ze me bankrekening mocht kijken
Zoals ik al zei is de ontvanger verplicht het aan jou terug te betalen. Er is namelijk een zogenaamde "onverschuldigde betaling" gedaan. Degene heeft simpelweg geen recht op dat geld. Echter, het is aan jou (of in dit geval aan je vriendin ) om het terug te krijgen wanneer de ontvanger niet meewerkt... De bank is in principe geen partij, alleen zouden ze jou wel de gegevens moeten verstrekken. Ik gok dan ook dat je vriendin even contact moet opnemen met de Postbank/ING.
Montovwoensdag 20 mei 2009 @ 14:04
Die vriendin heeft een normale banrekeningnummer nodig, zodat een typo niet mogelijk is dankzij de elfproef. Zo'n controle zit er niet op girorekeningen.

Overigens is TS zelf verantwoordelijk voor zijn eigen rekening en transacties via internetbankieren. De TS is dan ook officieel de enige die dit via de bank kan regelen, want een willekeurig persoon mag immers niet transacties ongedaan maken van andermans rekening.
jitzzzzewoensdag 20 mei 2009 @ 14:06
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:04 schreef Montov het volgende:
Die vriendin heeft een normale banrekeningnummer nodig, zodat een typo niet mogelijk is dankzij de elfproef. Zo'n controle zit er niet op girorekeningen.
Daarom is bij de Postbank een combinatie van rekeningnummer te tenaamstelling noodzakelijk voor het laten slagen van een overboeking.
Billy_Talentwoensdag 20 mei 2009 @ 14:06
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]
. Ik gok dan ook dat je vriendin even contact moet opnemen met de Postbank/ING.
Die gegevens gaat de Postbank/ING niet vrijgeven aan derden.

De rekeninghouder (TS) moet zijn bank (ABN) opdracht geven tot een boekfout/betalingsonderzoek.

De ABN gaat dan contact opnemen met de ING om het geld terug te laten storten, de begunstigde wordt op de hoogte gesteld.

Mocht dat niks opleveren dan kan TS na 2 weken weer contact opnemen met zijn eigen bank (ABN) om te verzoeken de contactgegevens van de begunstigde vrij te geven, zodat hij er zelf achteraan kan gaan.
blaatertjewoensdag 20 mei 2009 @ 14:11
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:15 schreef Ladidadida het volgende:
Wordt automatisch teruggestort hoor, als naam van de rekeninghouder en rekeningnummer niet overeenkomen.
Vergeet dat maar.
Biogardewoensdag 20 mei 2009 @ 14:19
Geld overgemaakt naar verkeerde rekening, wat nu?
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 14:20
quote:
helemaal top man! ik zie daarin nog meer links staan die ik maar is ga doornemen haha echt bedankt
sjonbetonwoensdag 20 mei 2009 @ 14:25
LS1988 schreef:
quote:
We spreken hier over een rechtmatige daad. ''Niet te verwarren met onrechtmatige daad''.

De rechtmatige daad wordt traditioneel onderscheiden in:
- Zaakwaarneming
- Overschuldigde betaling
- Onrechtvaardige verrijking

Daarbij valt TS in de catagorie onverschuldigde betaling.
Vergissingen zijn menselijk, het recht houdt daarmee rekening. U schrijft bijvoorbeeld een bankopdracht uit waarop staat dat 150 euro moet worden overgemaakt naar het rekeningnummer van uw huisarts, terwijl deze niets van u te vorderen heeft. U had echter de bedoeling, het betreffende bedrag naar uw tandarts over te maken. Deze vergissing leidt ertoe dat u overschuldigd aan uw huisarts hebt betaald. In art. 203:6 BW ( burgelijk wetboek ''privaatrecht'' ) staat nu in algemene bewoordingen, dat TS het betreffende bedrag kunt terugvorderen. Met nadruk wijs ik u erop dat er zonder rechtsgrond moet zijn gepresteerd. Doorgaans betekent dit: men heeft betaald zonder dat aan die betaling en overeenkomst ten grondslag lag. Ontstaan van problemen tussen 2 partijen die met elkaar in een rechtsbetrekking staan, dan zijn vorderingen op grond van overschuldigde betaling niet op hun plaats.

Aldus, TS kan gewoon zijn geld terugvorderen
ik weet wie mijn geld heeft
wikwakka2woensdag 20 mei 2009 @ 15:57
Dit fenomeen van vrouwen die alles wat fout kan gaan op een computer ook echt fout laten gaan is toch al járen bekend?
sjonbetonzaterdag 23 mei 2009 @ 11:38
ff een kick, ik heb dus me geld terug gekregen ze belden me zelfs netjes op en zeiden sorry... ik zei dat het mijn fout was en dat zij zich niet hoefden te verontschuldigen maar goed, dat was het dus
Smart_asszaterdag 23 mei 2009 @ 11:40
Is ze achterlijk ofzo?
Marijkezwollezaterdag 23 mei 2009 @ 11:41
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:38 schreef sjonbeton het volgende:
ff een kick, ik heb dus me geld terug gekregen ze belden me zelfs netjes op en zeiden sorry... ik zei dat het mijn fout was en dat zij zich niet hoefden te verontschuldigen maar goed, dat was het dus
Fijn En nu alleen internetbankieren laten gebruiken door degene die dat officieel mag he?!
Slickkzaterdag 23 mei 2009 @ 11:42
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:38 schreef sjonbeton het volgende:
ff een kick, ik heb dus me geld terug gekregen ze belden me zelfs netjes op en zeiden sorry... ik zei dat het mijn fout was en dat zij zich niet hoefden te verontschuldigen maar goed, dat was het dus
Gelukkig maar, toffe mensen.
sjonbetonzaterdag 23 mei 2009 @ 11:43
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Fijn En nu alleen internetbankieren laten gebruiken door degene die dat officieel mag he?!
zeker weten
miodziozaterdag 23 mei 2009 @ 12:37
Heeft weinig met computers te maken lijkt me, eerder met de stupiditeit van de vriendin van TS.

Oh, en: geld lenen.
miodziozaterdag 23 mei 2009 @ 12:47
Wel terechte klacht trouwens. Ik heb ook wel eens mailtjes gekregen van maak ff over naar die en die rekening... en dan ging het niet om kinderachtige bedragen. Uurtje later komt een mailtje owh verkeerde rekeningnummer, gebruik deze: ... .

Nu had ik het geld nog niet over gemaakt, maar stel dat dat wel zo was dan was ik het mooi kwijt! Dan zou ik mooi zeggen ik heb het geld overgemaakt zie maar dat je het krijgt, ik heb aan mijn plicht voldaan. Zal ze leren ff 1x hun rekeningnummer na te lezen/ te checken vóórdat je zo'n mailtje verstuurd.
Nowakzaterdag 23 mei 2009 @ 12:47
Niet vertellen dat je het geld terug hebt natuurlijk, gratis kleren.