Ik lijk er in de verste verte niet op, korter haar, dunner, langer, ander gezichtquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef 1DIOOT het volgende:
onterechte klacht, zijn genoeg middelen om niet op je broer te lijken
Nope, mijn vader ook de helft van de tijd nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:28 schreef Smart_ass het volgende:
Fijne familie heb je als zelfs je oma/oom/tante jullie niet uit elkaar kunnen houden.Je moeder wel?
Jouw ouders zijn nu al aan het dementeren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben het zat. Keer op keer word ik word ik voor mijn broer aangezien. Mijn ouders
Zou ook wel vreemd zijn als je broer zichzelf en jou niet uit elkaar zou kunnen halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nope, mijn vader ook de helft van de tijd nietMijn zussen en broer wel
Heb ik jaren last van gehad. Zwaar irritant. Mensen allemaal namen schreeuwen, ik niet reageren. Mensen die me tegenhouden op straat met de melding: "Hey 'naam', lang niet gezien. Alles goed?"quote:
Weet ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zou ook wel vreemd zijn als je broer zichzelf en jou niet uit elkaar zou kunnen halen.![]()
Wat is die lelijk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:40 schreef Biogarde het volgende:
Als ik binnenkom zeggen ze altijd mijn God.
TS moet gewoon een keertje onder de douche gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:24 schreef 1DIOOT het volgende:
onterechte klacht, zijn genoeg middelen om niet op je broer te lijken
TS zit op tennisquote:
Aangenaam...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:40 schreef Biogarde het volgende:
Als ik binnenkom zeggen ze altijd mijn God.
Tennis is voor de echte straatrattenquote:
Je weet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tennis is voor de echte straatratten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |