Iran. Niet Irak.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach jaah, Reza van Heerenveen is ook in Irak geboren. En Etemadi ook ... Dus om nou te zeggen dat hij de eerste irakees is.
Hoop wel dat et een mooie spelert is trouwens
Ja, zo heeft VVV ook miljoenen verdiend aan Honda.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef pfaf het volgende:
Eeuuh, bestaat commercie alleen uit shirtverkoop?
“Hij is een wereldster, als hij vanavond een radio-interview geeft, luisteren er zeventien miljoen mensen”
Hier kan vast wel wat mee gedaan worden. Wedstrijden van Twente op een Arabisch kanaal bijvoorbeeld.
Dat was enkel door z'n kapsel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:05 schreef Keltie het volgende:
Agh, Feijenoord haalde met De Ceulaer de "Belgische Beckham"
quote:
quote:In de Iraakse krant Al-Sabah maken ze liever de vergelijking met de Italiaanse ster Francesco Totti. ''Omdat hij zoveel haar heeft'', schrijft het ochtendblad.
Gaat wel 500.000 of meer per jaar kosten. Misschien is hij het wel dubbel en dwars waard hoor, maar het is niet zo dat het niets kost mocht hij niet slagen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:28 schreef 9christensen het volgende:
Ben benieuwd. Hij is transfervrij dus, waarom niet
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, volgens zijn wiki kreeg die paar seizoenen geleden nog een miljoen dollar per seizoen. Denk niet dat die zoveel verdiend, maar hij zal voor genoeg euro's op de loonlijst staan denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:53 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb hem wel eens zien spelen. Denk dat Twente hier goed heeft gehandeld. Leuke technische speler.
Zou ook wel willen weten wat hij verdient
heb je hem vaker zien spelen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
De kwaliteiten van deze Irakees worden enorm opgeblazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |