en had hij em terug gegeven?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat gisteren dus in de trein van Rotterdam Centraal naar Schiphol. Een paar stoelen verder zat een man de Metro te lezen. Op een gegeven moment komt de trein aan op Den Haag HS. De metgezel van deze man wil hier de trein verlaten. De man zelf legt zijn metro op het tafeltje bij de stoel en loopt met zijn metgezel naar de deur om deze uit te zwaaien.
Uiteraard stappen er ook mensen de trein in. 1 van deze mensen denkt: hey, leuk, een metro! en pakt de krant van het tafeltje af. De man die er zojuist in zat te lezen keert echter terug in de coupe en wordt boos omdat zijn metro weggepakt is! De volgende conversatie ontstaat:
Man: HEY JIJ!!!![]()
![]()
Metro-pakker:![]()
Ik:![]()
Klacht: mensen die boos worden als je een gratis krantje pakt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:51 schreef harry-de-aso het volgende:
Sinds wanneer is een samenraapsel van een paar smilies een conversatie?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef Irritatie100 het volgende:
wat een kuttopic is het geworden zeg
Kwam omdat jij zei dat de Pers een beter blad is dan de Metro. Toen werd het hele topic niet meer serieus genomen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef Irritatie100 het volgende:
wat een kuttopic is het geworden zeg
Maar dat is zo hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kwam omdat jij zei dat de Pers een beter blad is dan de Metro. Toen werd het hele topic niet meer serieus genomen...
Mensen die op beantwoord alle drukkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat staat er bij...
De_Jostiband kennelijk
volgens mij heeft heel fok die.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |